Ja hier ben ik het wel mee eens denk ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Ik vind het baas van de jongen maar wat een hopeloos ranzige tokkie moet je zijn om als volwassene met het pubervriendje van je dochter te neuken
Afbeelding gefixt en fb weggehaald. Huisregelsquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zie de afbeelding gewoon hoor en de fb link werkt ook.
Ik ook, maar wat een kut streek naar je dochter toequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ja hier ben ik het wel mee eens denk ik
Oh ik zag dat z'n naam ook al bekend was op dumpert enzo dus dacht dat het wel kon.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Afbeelding gefixt en fb weggehaald. Huisregels
Niet een ergere kutstreek dan je dochter ''April'' noemenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef lasters het volgende:
[..]
Ik ook, maar wat een kut streek naar je dochter toe
Tokkie struggelsquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:51 schreef bamibij het volgende:
[..]
Niet een ergere kutstreek dan je dochter ''April'' noemen
Tokkies
Ongewenst zwanger raken op je 16e van een onbekende papa is ook niet alles natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:52 schreef lasters het volgende:
[..]
Tokkie struggels![]()
Wat moet dat mens haar dochter haten
Huh? vaag ja nu wel idd... maar samenvatting pls? zie alleen wat kleuters die over en weer schelden en een pic van een jongen met zijn moeder kussend.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef bamibij het volgende:
[..]
Ik zie de afbeelding gewoon hoor en de fb link werkt ook.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:49 schreef lasters het volgende:
Het is vet ranzig, maar ook een bazenactie!![]()
![]()
gast wordt gedumpt door z'n vriendin, neukt als wraak haar moeder en post een actie-foto op facebookquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Huh? vaag ja nu wel idd... maar samenvatting pls? zie alleen wat kleuters die over en weer schelden en een pic van een jongen met zijn moeder kussend.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |