is dat meloewa?quote:
oneens. er zitten best mooie tussenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja je bent niets voor niets niet trouw.
Zijn lelijk en vormloos.
Serieus ga naar Thailand en die travestieten daar lijken sprekend op de vrouwen zelf daar.
Zeg, tegenwoordig doet iedereen weer aardig tegen mij. En aangezien jij een kuddedier bent verwacht ik van jou hetzelfde nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem het de hersenbloeding niet kwalijk
Ja soms, heel soms.quote:
is ze al weer op vrije voeten danquote:
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.quote:
weet niequote:
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.
heb je je beugel nog?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.
Ze is niet thais en ook niet zo klein als de meeste aziaten. Ik hoef me niet te schamen als ze naast me loopt. Geen tutje. Gewoon stoer met 'r eigen werk, inkomen en leven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja je bent niets voor niets niet trouw.
Zijn lelijk en vormloos.
Serieus ga naar Thailand en die travestieten daar lijken sprekend op de vrouwen zelf daar.
volgens mij niet, echt een plaatje nuquote:
Nee uit! Overigens wel gister mijn afspraak vergeten bij de ortho ( controle )quote:
Ik trek mijn eigen plan, helaas. Ik ben een sterke onafhankelijke jongenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zeg, tegenwoordig doet iedereen weer aardig tegen mij. En aangezien jij een kuddedier bent verwacht ik van jou hetzelfde nu.
Ga aub nog wat dieper.quote:
Dus je hebt je handen wel vol?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze is niet thais en ook niet zo klein als de meeste aziaten. Ik hoef me niet te schamen als ze naast me loopt. Geen tutje. Gewoon stoer met 'r eigen werk, inkomen en leven.
tevreden nu?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee uit! Overigens wel gister mijn afspraak vergeten bij de ortho ( controle )
Ben zo'n type die afspraken altijd vergeet.
smoothquote:
Nee, niet te vreden.quote:
Girlpowerquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik trek mijn eigen plan, helaas. Ik ben een sterke onafhankelijke jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |