Ja grappig dat skye kennen we nu welquote:
geen idee wie dat isquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja grappig dat skye kennen we nu welnu weer een keer een lekker wijf pls
13 in een dozin sletje van een of andere brakke serie.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]Ho! hallo! koekoek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Bizar hoe 2 vleesbollen je zo weten te fascinerenquote:
Hermann sluit zich ook drie dagen op op z'n kamer omdat er een of ander spelletje verschenen is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Skye niet waarderen![]()
Hermann is het met me eens
Wat betreft dames heeft hij wel smaak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:34 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Hermann sluit zich ook drie dagen op op z'n kamer omdat er een of ander spelletje verschenen is.
Ben op werkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:31 schreef voederbietel het volgende:
Zullen we even samen masturberen mannen?
quote:
quote:
Hey dushiquote:
Hoi slagroomsoesje van mequote:
Haha, ben je weer een beetje bijgetrokken toetje?quote:
ja echt hé, zeg het zequote:
quote:
doodsverwensing dus. TR maar dan.quote:
Hahaquote:
Zo tegenstrijdig ditquote:
Plaatje zegt meer dan duizend woordenquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mensen die plaatjes posten met enkel tekst erin
Omdat het SG is een extra
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Over de domheid van SG inderdaad
Mensen...quote:
Hé wat??????????quote:
Ruiken jouw scheetjes ook naar je vriendin als jullie samen hebben geslapen?quote:
Nee, die zijn altijd geurloos behalve als ik bijna moet poepenquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ruiken jouw scheetjes ook naar je vriendin als jullie samen hebben geslapen?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:57 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ruiken jouw scheetjes ook naar je vriendin als jullie samen hebben geslapen?
Ik denk dat de TS in kwestie gewoon veel te veel tijd over heeft om over zulke zaken na te denkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die zijn altijd geurloos behalve als ik bijna moet poepen
Snap sowieso niet hoe iemand op zoiets komt... wtf
Oh, dan laat je zeker veel knetterscheetjes? Die zachte stinken altijd het meest. Die pufjes.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, die zijn altijd geurloos behalve als ik bijna moet poepen
Snap sowieso niet hoe iemand op zoiets komt... wtf
Nee.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
Zullen we het eens testen Chloro?
wrm niequote:
En dan je deken aan de hoofdzijde openen, optillen en weer laten zakken in de richting van je geliefde.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dan laat je zeker veel knetterscheetjes? Die zachte stinken altijd het meest. Die pufjes.
Gwnquote:
waarom doe je zo uit de hoogtequote:
Lepeltjelepeltje liggen en dan scheetjes laten tegen hem. Dat zal 'm leren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
En dan je deken aan de hoofdzijde openen, optillen en weer laten zakken in de richting van je geliefde.
Dit jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
En dan je deken aan de hoofdzijde openen, optillen en weer laten zakken in de richting van je geliefde.
Onzekerheidquote:
En dan opstaan, aankleden en naar een temeier gaan. Hebben we echt een lesje gehad hoor Chloro.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Lepeltjelepeltje liggen en dan scheetjes laten tegen hem. Dat zal 'm leren.
ik kan je wel van die onzekerheid afhelpen hoorquote:
Watquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
En dan opstaan, aankleden en naar een temeier gaan. Hebben we echt een lesje gehad hoor Chloro.
Vertelquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef Matip het volgende:
[..]
ik kan je wel van die onzekerheid afhelpen hoor![]()
niels is van de hoertjes neukenquote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:04 schreef niels0 het volgende:
[..]
En dan opstaan, aankleden en naar een temeier gaan. Hebben we echt een lesje gehad hoor Chloro.
quote:
Als ik erachter zou komen dat mijn vriend naar de hoeren gaat, zou ik persoonlijk zn ballen eraf snijden met een bot mes.quote:
Wel 'ns gehad met een chick die me pikstraf gaf. Lagen we lepeltje. Ben gewoon opgestaan, me aangekleedt en naar een prostituee gegaan.quote:
waaromquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn vriend naar de hoeren gaat, zou ik persoonlijk zn ballen eraf snijden met een bot mes.
Daarom vind ik het dus zo kut dat ik jouw vriend niet ben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als ik erachter zou komen dat mijn vriend naar de hoeren gaat, zou ik persoonlijk zn ballen eraf snijden met een bot mes.
ik ben geneigd dit te gelovenquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef Chloroform het volgende:
[..]
daarom ben jij zo goed in relatiesquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wel 'ns gehad met een chick die me pikstraf gaf. Lagen we lepeltje. Ben gewoon opgestaan, me aangekleedt en naar een prostituee gegaan.
Wat nou pikstraf? Dan neuq ik gewoon buiten de deur hoor. Niet zo moeilijk.
Waarom nietquote:
en toen je weer thuis kwam, vond je al je spullen als een hoop as op straat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wel 'ns gehad met een chick die me pikstraf gaf. Lagen we lepeltje. Ben gewoon opgestaan, me aangekleedt en naar een prostituee gegaan.
Sowwwwwwwwwwwwwwquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef voederbietel het volgende:
[..]
daarom ben jij zo goed in relaties
En hoe lang ben je nu al vrijgezel?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
heb je gelijk in man, zou ik ook doen. vrouwen die pikstraf gevenquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Wraakquote:
Nee. Binnen de week heb ik 'r buitengetrapt. Ze kon ook nog 'ns niet koken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en toen je weer thuis kwam, vond je al je spullen als een hoop as op straat?
stoer manquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nee. Binnen de week heb ik 'r buitengetrapt. Ze kon ook nog 'ns niet koken.
Als ze dan ook nog 'ns niet willen neuqen zijn ze useless.
Kijk, eindelijk een man van principes!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik heb een hele lieve nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En hoe lang ben je nu al vrijgezel?
En vakkundig genegeerd.quote:
Ahw. Cute.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik heb een hele lieve nu.
Waar bestaat jouw waarde uit?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:10 schreef niels0 het volgende:
[..]
ik ook lekker in het bos hahahahquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels neukt nog steeds buiten deur
Ja.quote:
HEEEEEEEEEEEEY KALEEEEEEEEEEEEquote:
Niet. Mee gestopt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Niels neukt nog steeds buiten deur
lijkt dus totaal niet op sg?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:11 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ben ik niet. Ik heb een hele lieve nu.
Nou enquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
WCH gaat hier een TR van maken
Net zoals dikke mensen. Ik ben heel gezelligquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Makoto het volgende:
[..]
Nou en
Kale mensen zijn anders altijd hartstikke gezellig.
Dat zal het zijn... Super vaagquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik denk dat de TS in kwestie gewoon veel te veel tijd over heeft om over zulke zaken na te denken
Dat weet je nooit. Misschien voert SG hier een gimmick op en is ze in het echt heel lief, maar je denkt toch niet dat ik haar echt probeer te versieren of wat? Ze is niet eens 20 nog.quote:
Daarom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Net zoals dikke mensen. Ik ben heel gezellig
Jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:59 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh, dan laat je zeker veel knetterscheetjes? Die zachte stinken altijd het meest. Die pufjes.
VeerEli is ander niet onwijs super mega gezellig. Klopt dus niks van die bewering.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ben je de tweelingbroer van WCH?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hardopquote:
Dat is netjes!quote:
Veer is niet dik, Veer is supermooi en slank. Dan moet je bitchy doen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VeerEli is ander niet onwijs super mega gezellig. Klopt dus niks van die bewering.
ze beweert wel dat ze heel lief is..quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dat weet je nooit. Misschien voert SG hier een gimmick op en is ze in het echt heel lief, maar je denkt toch niet dat ik haar echt probeer te versieren of wat? Ze is niet eens 20 nog.
Ja, maar mijn lul is groterquote:
Selectief doet ze dat. Tegen mij altijd welquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
VeerEli is ander niet onwijs super mega gezellig. Klopt dus niks van die bewering.
Ook tegen MYMEMME.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Selectief doet ze dat. Tegen mij altijd wel
MMG begint het mee, dacht ik. Zo gek is het niet als je jaren iemand probeert te fixen, dan groeit er toch een soort bandquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook tegen MYMEMME.
Gek kan het lopen.
Dat sowieso niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef Chloroform het volgende:
Tegen mij ook. Misschien ligt het aan jou.
Hmhm.quote:
inb4 lucille werner opmerkingquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:20 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ook tegen MYMEMME.
Gek kan het lopen.
Wowquote:
Wowquote:
Welke nieuwe laptop slagroomdushi?quote:
De cakewalk?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb haar in het echt gezien in haar natuurlijke habitat.
Hoe liep dat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb haar in het echt gezien in haar natuurlijke habitat.
Ja, wil 'm eigenlijk gewoon nu hebben.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]altijd leuk... nieuwe laptop
Het heeft een webcam hihiquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://www.4launch.nl/sh(...)200U--240GB/tweakers
Deze
Ja.quote:
Hjb dikkequote:
hard geworden hoorquote:
Damn, goede tietenquote:
laat jouw tieten ook zien dan mopquote:
Dit idd.quote:
Oké wacht ff foto makenquote:
stuur naar me privemail, heb nog steeds dm ban xxquote:
Kan je dan later ook even een maken met je nieuwe laptop? ben wel benieuwd naar de pixelkwaliteit.quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je dan later ook even een maken met je nieuwe laptop? ben wel benieuwd naar de pixelkwaliteit.
quote:
Kan gewoon hierquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:51 schreef Matip het volgende:
[..]
stuur naar me privemail, heb nog steeds dm ban xx
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 12 mei 2017 12:45 schreef NoelGallagher het volgende:
Ik zal natuurlijk elke mogelijkheid aangrijpen om een tr te zetten zodat je weer een ban krijgt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kan gewoon hierHangtietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Kan gewoon hiersoooow, koekoekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan ik ook niets aan doenquote:
[..]
Kan gewoon hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die peervorm
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Dit dus. Ik ken iemand die door handoplegging strakkere borstjes kan maken en zelfs ze een cupmaatje groter kan laten groeien...quote:
Mail verstuurdquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dit dus. Ik ken iemand die door handoplegging strakkere borstjes kan maken en zelfs ze een cupmaatje groter kan laten groeien...
mail maar zweinoten@hotmail.com
Dat is gewoon het vet wat zich gelijkmatig verdeelt.quote:
Ik hoorde van die vriend dat die al mail had gekregen nu net idd. Zal goed woordje voor je doen.quote:
Symmetrie is het mooiste wat een man in een vrouw kan vinden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:02 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat is gewoon het vet wat zich gelijkmatig verdeelt.
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Symmetrie is het mooiste wat een man in een vrouw kan vinden.
Dat van die peervorm was ook wel lief toch..?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:04 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dit is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd.
Met al die vet lijkt het natuurlijk al snel dat het symmetrisch isquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van die peervorm was ook wel lief toch..?
Maar niet het liefste.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Dat van die peervorm was ook wel lief toch..?
Awwwwquote:
Dit is niet zo lief.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Met al die vet lijkt het natuurlijk al snel dat het symmetrisch is
Waarom noem je me geen Hans?quote:
Gelukkig niet man. Fijne plannen voor vrijdag en zaterdag.quote:
Is je gegund. Ik moet nog tot zondag en dan mag ik naar huis. Zit te denken een reisje te boeken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:16 schreef Matip het volgende:
[..]
Gelukkig niet man. Fijne plannen voor vrijdag en zaterdag.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is je gegund. Ik moet nog tot zondag en dan mag ik naar huis. Zit te denken een reisje te boeken.
(Met SG)
Eigenlijk best goeie tieten.quote:
Weet jij niet.quote:
Sowieso.quote:
Waar wil je heen?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:18 schreef niels0 het volgende:
[..]
Is je gegund. Ik moet nog tot zondag en dan mag ik naar huis. Zit te denken een reisje te boeken.
(Met SG)
Hoe heet hij dan?quote:
quote:
Hangt ervanaf.quote:
Toffe serie.quote:
Bizar gewoon hequote:Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is het met al die mensen en hun series?
Wat een gekken zijn datquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef vigilant7 het volgende:
Wat is het met al die mensen en hun series?
quote:
Ja nou maareh.. de pasta was in de aanbieding en de cheapass die ik ben had het maar gekocht.quote:
Groot gelijk. Wat voor saus maak je?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja nou maareh.. de pasta was in de aanbieding en de cheapass die ik ben had het maar gekocht.
want pasta is normaal duur?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ja nou maareh.. de pasta was in de aanbieding en de cheapass die ik ben had het maar gekocht.
Idd, beter maken we praatjes met zwervers en geven we ze 5 euro en sigaretten.quote:
Knoflook of iets romigs.quote:
Kost allemaal geen moer.quote:
Haha, blauwe tongquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, beter maken we praatjes met zwervers en geven we ze 5 euro en sigaretten.
waarom koop je zoveel rijst? is je vriendin aziatisch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:38 schreef niels0 het volgende:
[..]
Kost allemaal geen moer.
1kg pasta bij de supermarkt thuis is 70cent, rijst haal ik per baal bij de aziaat, 12eur per 10kg geloof ik. Aardappel 2eur de 5kg.
Loop je niet op leeg in ieder geval.
Niks mis met rijstquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
[..]
waarom koop je zoveel rijst? is je vriendin aziatisch?
Om zijn telefoon elke keer in het rijst te leggen als ie weer eens in het water is gevallen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is. Nederlander hè. Basmati-rijst (van die langkorrel-dingen) is normaliter vrij duur, maar per baal van 10kg is het flink goedkoper. Het is ook lang houdbaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:39 schreef Matip het volgende:
[..]
True, ik eet ook vaak rijst. Maar 10kg is best veel.quote:
Ja kan het bijna niet betalen, zo duurquote:
is altijd al duur geweestquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan het bijna niet betalen, zo duur
Dank u boer Nielsquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:39 schreef niels0 het volgende:
[..]
Met prei en sjalot. Prei zit in het seizoen nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Weet je wat pas duur is?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja kan het bijna niet betalen, zo duur
Bijna net zo duur als saffraanquote:
Nee?quote:
aight, misschien ook maar eens doen. Kan ze een beetje koken trouwens?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:42 schreef niels0 het volgende:
[..]
Omdat het goedkoper is. Nederlander hè. Basmati-rijst (van die langkorrel-dingen) is normaliter vrij duur, maar per baal van 10kg is het flink goedkoper. Het is ook lang houdbaar.
En ja, aziatische vriendin. Ze komt over 10 dagen. 6 weken samen.![]()
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u boer Niels
Nog tips voor het vlees?KipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Dank u boer Niels
Nog tips voor het vlees?Ham past daar goed bij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik ga er even op stampen hoor.quote:
hey bambinaquote:
quote:
Kiphamquote:
Wel hello.quote:
[..]
Dank u boer Niels
Nog tips voor het vlees?in smeren met rode peper en daarna kwasten met honingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
Zo is hij geboren hoor, hoort zo, is niet om te lachenquote:
Waar is de knoflook?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
in smeren met rode peper en daarna kwasten met honing
Ja klopt, zag je nog lopen. Maar zelfs daar wil je niet bijtenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terug van je visvakantie in Thailand?![]()
![]()
![]()
die zijn voor de aardappelsquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar is de knoflook?
En rozemarijn?
Hue hue hue..quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:51 schreef wise het volgende:
[..]
Ja klopt, zag je nog lopen. Maar zelfs daar wil je niet bijten
Hij ruikt ook weer wat hoorquote:
Uit de oven?quote:
Ik ruik heel lekkerquote:
Als je iets ruikt kan het ook lekker zijn, just sayinquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ruik heel lekker
Insinueer je nu dat ik stink??
Niet 30cm diep grotduiken in Thailand.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Terug van je visvakantie in Thailand?
Spareribs met chilivlokken eroverheen gewaaierdquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je iets ruikt kan het ook lekker zijn, just sayin
Waar ruik jij naar?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik zou best willen eten bij 4EBE, volgens mij kan ze best goed koken
Weet niet of wise zo'n grote heeftquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef niels0 het volgende:
[..]
Niet 30cm diep grotduiken in Thailand.
Dit is Fok! KLB. 30cm is toch wel het minimale.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weet niet of wise zo'n grote heeft
Inb4 doe maar net alsof je dit niet weet
Ja, wist ik wel eigenlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Spareribs met chilivlokken eroverheen gewaaierd
Weet je tochhhh
Dit.quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
moet je wel snel zijn, als je 1x met je ogen knippert heeft ze jouw bord leeg gegetenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Insinueer je nu dat ze dik is?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel snel zijn, als je 1x met je ogen knippert heeft ze jouw bord leeg gegeten
Echt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel snel zijn, als je 1x met je ogen knippert heeft ze jouw bord leeg gegeten
nee, maar wel dat ze veel eetquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Insinueer je nu dat ze dik is?
O ja, even vergetenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Dit is Fok! KLB. 30cm is toch wel het minimale.
quote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed idee.. ik slurp even een breaker naar binnenquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef niels0 het volgende:
Alweer bijna voedertijd.Ze hebben me een partij papier in de maag gesplitst. Niet leuk meer.
quote:
Rijstpapier?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef niels0 het volgende:
Alweer bijna voedertijd.Ze hebben me een partij papier in de maag gesplitst. Niet leuk meer.
quote:
Bah, heb jij srs een Aziaat als vriendin?quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:58 schreef niels0 het volgende:
Ja. Wat is daar mis mee volgens jou?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:01 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Bah, heb jij srs een Aziaat als vriendin?
Ja je bent niets voor niets niet trouw.quote:
Hoi poepiequote:
is dat meloewa?quote:
oneens. er zitten best mooie tussenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja je bent niets voor niets niet trouw.
Zijn lelijk en vormloos.
Serieus ga naar Thailand en die travestieten daar lijken sprekend op de vrouwen zelf daar.
Zeg, tegenwoordig doet iedereen weer aardig tegen mij. En aangezien jij een kuddedier bent verwacht ik van jou hetzelfde nu.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Neem het de hersenbloeding niet kwalijk
Ja soms, heel soms.quote:
is ze al weer op vrije voeten danquote:
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.quote:
weet niequote:
Mooi gesproken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.
heb je je beugel nog?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:06 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ik ben al vrij sinds de dag dat ik geboren ben.
Ze is niet thais en ook niet zo klein als de meeste aziaten. Ik hoef me niet te schamen als ze naast me loopt. Geen tutje. Gewoon stoer met 'r eigen werk, inkomen en leven.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:03 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Ja je bent niets voor niets niet trouw.
Zijn lelijk en vormloos.
Serieus ga naar Thailand en die travestieten daar lijken sprekend op de vrouwen zelf daar.
volgens mij niet, echt een plaatje nuquote:
Nee uit! Overigens wel gister mijn afspraak vergeten bij de ortho ( controle )quote:
Ik trek mijn eigen plan, helaas. Ik ben een sterke onafhankelijke jongenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Zeg, tegenwoordig doet iedereen weer aardig tegen mij. En aangezien jij een kuddedier bent verwacht ik van jou hetzelfde nu.
Ga aub nog wat dieper.quote:
Dus je hebt je handen wel vol?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ze is niet thais en ook niet zo klein als de meeste aziaten. Ik hoef me niet te schamen als ze naast me loopt. Geen tutje. Gewoon stoer met 'r eigen werk, inkomen en leven.
tevreden nu?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:08 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Nee uit! Overigens wel gister mijn afspraak vergeten bij de ortho ( controle )
Ben zo'n type die afspraken altijd vergeet.
smoothquote:
Nee, niet te vreden.quote:
Girlpowerquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik trek mijn eigen plan, helaas. Ik ben een sterke onafhankelijke jongen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |