quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:36 schreef Vanillekwark het volgende:
Dat zegt misschien veel over de lichaamsgeur van de mensen waar je mee omgaat.
Dit is dan wel weer interessant.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Of dat klopt, weet ik niet, maar interessanter vind ik de vraag hoe het komt dat je je eigen scheten ‘lekker’ vindt en die van een ander niet. Daar kwam m’n jongste van het weekend mee aanzetten..
Ik hoor dit hier voor het eerst. Ik kom hier morgen op terug.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:34 schreef Schnitzel_Koning het volgende:
Het is mij opgevallen dat als je een kamer deelt met iemand, je vriendin, waar je intiem tegenaan ligt, maar ook als de persoon in een ander bed ligt, dat de volgende dag je ruften ruiken naar de lichaamsgeur van deze persoon. Heeft iemand enig idee wat hier de reden van is?
Ik denk dat je eigen ruften misschien 'lekker' zijn om te ruiken omdat het een evolutionaire behoefte is om te checken of je spijsvertering in orde is. Op het moment dat er iets mis zou zijn met je ruft heb je misschien wat verkeerds gegeten en dan weet je dat je het de volgende keer moet laten staan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 08:49 schreef Five_Horizons het volgende:
Of dat klopt, weet ik niet, maar interessanter vind ik de vraag hoe het komt dat je je eigen scheten ‘lekker’ vindt en die van een ander niet. Daar kwam m’n jongste van het weekend mee aanzetten..
Quest heeft hier een video van. Die kan ik zelf niet bekijken, wegens werk, enzo....quote:Op woensdag 27 mei 2015 11:42 schreef NeuNeu het volgende:
[..]
Ik denk dat je eigen ruften misschien 'lekker' zijn om te ruiken omdat het een evolutionaire behoefte is om te checken of je spijsvertering in orde is. Op het moment dat er iets mis zou zijn met je ruft heb je misschien wat verkeerds gegeten en dan weet je dat je het de volgende keer moet laten staan.
Dit zuig ik overigens compleet uit mijn duim, maar ik vind het op zich wel logisch klinken. Is nu misschien niet meer nodig, maar vroeger toen je nog uit de natuur moest eten wel.
Ben benieuwd wat jullie hierover denken.
Ok, mijn gok was niet goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:43 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Quest heeft hier een video van. Die kan ik zelf niet bekijken, wegens werk, enzo....
http://www.quest.nl/video/waarom-stinken-je-eigen-scheten-niet
Hahahaaa deze is goedquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:22 schreef SeLang het volgende:
Is het niet andersom, dat de persoon waar je intiem mee bent gaat ruiken naar jouw scheten?
Misschien niet alleen je ruften maar ook je lichaamsgeur. Van bepaalde kruiden/etenswaren gaat je zweet echt stinken. Je scheten waarschijnlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 11:12 schreef GekkePoes het volgende:
Heel vaak heb je de de avond ervoor zelfde maaltijd gedeeld, of bij het zelfde restaurant gegeten. En dan ruiken je ruften ook naar elkaar
Vooral salie, rozemarijn en knoflookquote:Op woensdag 27 mei 2015 19:15 schreef Bucketlist het volgende:
[..]
Misschien niet alleen je ruften maar ook je lichaamsgeur. Van bepaalde kruiden/etenswaren gaat je zweet echt stinken. Je scheten waarschijnlijk
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |