Ben niet zo van de geurtjesquote:
Azzaro Chrome bij jou goedgekeurd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo van de geurtjes
Wel bij mannen overigens
sg is ook niet echt slim hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje dom uit, maarja, maakt niet uit als je je leuter erinsteekt.
(Doe mij maar SG)
Dit hoor ik ook vaak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad, daar voel je niets van. Schijnen nog het beste te neuken ook.
Dat weet ik niet :Squote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Neverknown het volgende:
Die vooroordelen![]()
Arme meid.
Jongens ik ben nu zelf psycholoog bij GGZ help best veel jongere mensen weer op het goede pad
mensen als bob?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Neverknown het volgende:
Die vooroordelen![]()
Arme meid.
Jongens ik ben nu zelf psycholoog bij GGZ help best veel jongere mensen weer op het goede pad
Chickies moeten ook lekker ruiken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo van de geurtjes
Wel bij mannen overigens
Hou op met me.quote:
Suggesties?quote:
moet ik niet proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
Zonnen zonder in te smeren kan prima in Nederland.
Ben je een rooie?quote:
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
Serieus is echt een goed beroep. Hoe je mensen helpt door ze enkel aan te luisteren en ze psychologisch te benaderen vervolgens.
Misschien kan je haar er bovenop helpen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat ze ongelukkig is. Bietje teleurgesteld in mensen. Wordt nog een zwaar leven.
smackdown. Wel terecht idd. Gekke opmerking van een gekke wichie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpen
Jij wil niet weten hoeveel psychologen geesteziek zijn, of waren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpen
Hoequote:
Of overheersend is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
suggesties? ik ken al die damesgeurtjes niet, zolang het maar lekker ruikt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |