;$quote:
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.quote:
Omdat je kaal bentquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom word ik genoemd in TT icm KAAL SC
En rot zelf op met je klotehaat op Skyegodin
picsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.
Nee 12.30quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Ben je al gebeld?
[..]
Nooh. Exkjoes meh.quote:
lijkt me geen fijne werksfeer nielsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef niels0 het volgende:
Die ouwe zit altijd als eerste in de messroom precies om 12.30. Waarschijnlijk om te kijken/voorkomen dat anderen eerder gaan eten/pauze nemen.
Lijkt me ook niet matipquote:
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.quote:
Het is toch wat hé meloentje.quote:
Ben je dan niet best alleen daar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
Als de werksfeer niet prettig is wss wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je dan niet best alleen daar?
Bah, dat je op je tenen moet lopen lijkt mij niet meer dan normaal. Maar het feit dat er een chef checkt hoelaat je pauze gaat houden daarentegenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
Ik werk doorgaans alleen. Dat ligt ook in m'n aard, maar ik heb met iedereen te maken en zij met mij. Da's het lastige.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je dan niet best alleen daar?
Ja daar is ook niks mis mee. Alleen wel klote dat je dan iemand hebt die te veel op je vingers kijkt.. Je zit toch al 24/7 samen op een schipquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik werk doorgaans alleen. Dat ligt ook in m'n aard, maar ik heb met iedereen te maken en zij met mij. Da's het lastige.
Goed fikkie. Mooie rookontwikkeling. Lijkt wel zo'n zieke rookbom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:27 schreef Toto69 het volgende:
Over schepen gesproken.
NWS / Brandend schip met mest dreigt te ontploffen
mest rookt ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Goed fikkie. Mooie rookontwikkeling. Lijkt wel zo'n zieke rookbom.
Mijn werk komt altijd ongelegen. Ik repareer dingen en dingen gaan stuk op de meest ongelegen momenten dus kom ik al in een stress-situatie. Begrijp ik geen moer van want iedereen wordt per uur betaald. Ik krijg vaak het verwijt dat ik te 'luchtig' over dingen denk en doe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon netjes gedragen en je werk op tijd af hebben dan zou ik al blij zijn als chef.
Wanneer er niks stuk is dan heb je toch gewoon vrij. Dan lijkt me dat je gewoon zelf mag bepalen wat je wanneer doetquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mijn werk komt altijd ongelegen. Ik repareer dingen en dingen gaan stuk op de meest ongelegen momenten dus kom ik al in een stress-situatie. Begrijp ik geen moer van want iedereen wordt per uur betaald. Ik krijg vaak het verwijt dat ik te 'luchtig' over dingen denk en doe.
Mij boeit het niet zo veel of een schip of installatie wel of niet werkt. Ik krijg m'n gage tòch wel.
Er is altijd wel iets kapot of iets dat niet goed werkt. Je kunt je helemaal kapotwerken op een schip, maar ik gebruik het DAD-principe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer er niks stuk is dan heb je toch gewoon vrij. Dan lijkt me dat je gewoon zelf mag bepalen wat je wanneer doet
Zitten die Imtechers zo dichtbij in buurt danwel op schip?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets kapot of iets dat niet goed werkt. Je kunt je helemaal kapotwerken op een schip, maar ik gebruik het DAD-principe.
DAD: Doorschuiven, Afschuiven, Delegeren.
Als het lijkt dat ik ergens langer dan een dag mee bezig ben trek ik een blik Imtechers open. Laat hunnie het maar oplossen. Ze hebben het ook geïnstalleerd. Ik doe alleen acute problemen oplossen of als ze er zelf niet uitkomen.
ik snap het wel, minderwaardigheidscomplex is niet makkelijk om te verwerkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wens niet geassocieerd te worden met Frass, zelfs niet in een TT, derhalve TR gedaan
JA GODVERDOMME DAT BEDOELDE IK HEUL NIET KLOOTVIOOL MET JE KOPquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik snap het wel, minderwaardigheidscomplex is niet makkelijk om te verwerken
Op een nieuw schip heb ik er continue een paar ter beschikking want niets is af.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten die Imtechers zo dichtbij in buurt danwel op schip?
Kutzooiquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme. Het is wel serieus pijnlijk om niet aangenomen te worden omdat je wat mankeert.
Fucked up jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme. Het is wel serieus pijnlijk om niet aangenomen te worden omdat je wat mankeert.
kenzo flowerquote:
Ga je echt wel waarmaken!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. Was toch een beetje m'n droom hè, terug naar Portugal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |