;$quote:
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.quote:
Omdat je kaal bentquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom word ik genoemd in TT icm KAAL SC
En rot zelf op met je klotehaat op Skyegodin
picsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.
Nee 12.30quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Ben je al gebeld?
[..]
Nooh. Exkjoes meh.quote:
lijkt me geen fijne werksfeer nielsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef niels0 het volgende:
Die ouwe zit altijd als eerste in de messroom precies om 12.30. Waarschijnlijk om te kijken/voorkomen dat anderen eerder gaan eten/pauze nemen.
Lijkt me ook niet matipquote:
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.quote:
Het is toch wat hé meloentje.quote:
Ben je dan niet best alleen daar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
Als de werksfeer niet prettig is wss wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je dan niet best alleen daar?
Bah, dat je op je tenen moet lopen lijkt mij niet meer dan normaal. Maar het feit dat er een chef checkt hoelaat je pauze gaat houden daarentegenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |