Ik begrijp nooit hoe plegers met zichzelf kunnen leven. Dat vind ik ook van oplichters.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
kvind alle verkrachtingen, plunderingen en doden een stuk erger eigenlijk.
Nee ik snap dat ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe plegers met zichzelf kunnen leven. Dat vind ik ook van oplichters.
het is geschiedenis, het zijn mijlpalen van de menselijke beschaving, alles wat zij niet zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die rommelmarktmeuk boven mensenlevens plaatst vind ik erg eng
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
kvind alle verkrachtingen, plunderingen en doden een stuk erger eigenlijk.
ETTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
wrm hebben ze mij daar niet voor gekozenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.
teveel vacht ws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm hebben ze mij daar niet voor gekozen
Zo werkt het niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_voor_dimitry_.html
al gezien?
nee das die bolle haasquote:
wowquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat je loenst of lijkt dat alleen op die foto in US zo?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekker direct, klopt wel een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat je loenst of lijkt dat alleen op die foto in US zo?
ohquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb pics van die ma gezien, tyfuslelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |