Welkom! Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëten Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond! Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhouden De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
Fabels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eiwitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macronutriënten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen? Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format: • O - Ontbijt • T - Tussendoortje • L - Lunch • D - Diner • S - Sport Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag .
Heb je je doel bereikt? Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
O: 250g kwark met zelfgemaakte rabarbermoes, pompoenpitten en 10g havermout T: mandarijn, wortels L: coleslaw, 2 sneetjes speltbrood T: banaan, koekje, eventueel rijstwafels met huttekase S: geen sport maar wel coachen dus 15km extra fietsen D: restjes denk ik. Of pannenkoeken
Ik heb geloof ik een beetje veel vezels en zout gegeten gisteren want ik heb echt weer zo'n gekke waterbuik. Voelt niet lekker. En het was ook wel te zien op de weegschaal. Wel gek, ik had zelf nergens heel veel zout overheen gedaan.. misschien zat het in de falafel zelf..
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
O: 250g kwark met zelfgemaakte rabarbermoes, pompoenpitten en 10g havermout T: mandarijn, wortels L: coleslaw, 2 sneetjes speltbrood T: banaan, koekje, eventueel rijstwafels met huttekase S: geen sport maar wel coachen dus 15km extra fietsen D: restjes denk ik. Of pannenkoeken
Ik heb geloof ik een beetje veel vezels en zout gegeten gisteren want ik heb echt weer zo'n gekke waterbuik. Voelt niet lekker. En het was ook wel te zien op de weegschaal. Wel gek, ik had zelf nergens heel veel zout overheen gedaan.. misschien zat het in de falafel zelf..
had je de falafel niet eens zelfgemaakt? je stond vet lang in de keuken!
had je de falafel niet eens zelfgemaakt? je stond vet lang in de keuken!
Haha klopt, dat was vooral als snijfeut. Kool snijden, wortels raspen, rabarber snijden, uien snijden, knoflook snijden. Volgende keer zal ik het wel zelf maken, maar dit was überhaupt de 2e keer in mijn leven of zo dat ik falafel at
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Best gek in mijn ogen, een soort van oppeppend middel gebruiken om vol te kunnen trainen. Zou je niet liever af en toe zonder doen om te kijken tot hoeveel je zonder spul in staat bent en dat alleen gebruiken voor de zwaarste/belangrijkste trainingen? Trainen, iig hoe ik het zie/doe, is in mijn ogen ook je geest trainen dus je kunt jezelf vanzelf steeds verder pushen.. En doen alle lui die fanatiek krachttrainen dat zo?
Best gek in mijn ogen, een soort van oppeppend middel gebruiken om vol te kunnen trainen. Zou je niet liever af en toe zonder doen om te kijken tot hoeveel je zonder spul in staat bent en dat alleen gebruiken voor de zwaarste/belangrijkste trainingen? Trainen, iig hoe ik het zie/doe, is in mijn ogen ook je geest trainen dus je kunt jezelf vanzelf steeds verder pushen.. En doen alle lui die fanatiek krachttrainen dat zo?
Lol. Nu is mijn ideaalbeeld verstoord.
Alle trainingen zijn zwaar en belangrijk. Anders kun je net zo goed thuis blijven.
Geen idee wat anderen doen, boeit me ook vrij weinig.
Gcjoel kom jij eens met pwo hulp!
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Alle trainingen zijn zwaar en belangrijk. Anders kun je net zo goed thuis blijven.
Dit is natuurlijk onzin, van afwisseling in de trainingen word je het sterkste. Mijn doel is niet om je ideaalbeeld te verstoren, dat zit toch vrij diepgegrift in je hoofd. Ik probeer gewoon vragen te stellen en een open discussie over iets aan te gaan.
Ik doe trouwens ook aan supplementen, moet ik toegeven. Ik neem dagelijks vitamine D, visolie, een vitamine B-complex met extra vitamine C en lycopeen.
You can't start a fire without a spark... ♥ Isa ♥ | In vuur en vlam A dirty mind is a joy forever!
Op woensdag 27 mei 2015 08:58 schreef Sjeen het volgende: Ik doe trouwens ook aan supplementen, moet ik toegeven. Ik neem dagelijks vitamine D, visolie, een vitamine B-complex met extra vitamine C en lycopeen.
Ik af en toe magnesium En ik moet ook weer multivitamine tabletten halen ja..
Dit is natuurlijk onzin, van afwisseling in de trainingen word je het sterkste. Mijn doel is niet om je ideaalbeeld te verstoren, dat zit toch vrij diepgegrift in je hoofd. Ik probeer gewoon vragen te stellen en een open discussie over iets aan te gaan.
Ik moet dat ideaalbeeld natuurlijk wel ophouden hier, right?
Je hebt antwoorden gekregen op je vragen. En de discussie mag je voeren maar daar participeer ik voor de rest niet in.
Op woensdag 27 mei 2015 08:48 schreef Lonaa het volgende: Ik weet m'n weg ook niet zo goed tussen al die supps. Dus ik neem gewoon veel teringsterke koffie net zolang tot ik ga zweten, en dan sporten.
ik mag ze niet verkopen, dus denk niet dat het onder voedingssupplementen valt
Ik gebruik geen whey, daar sport ik niet genoeg voor, denk ik.
Whey is nooit nodig, maar kan makkelijk zijn om eiwitten binnen te krijgen. Ik vind het lekker in mijn havermout en eet het om die reden. Drink het nooit als shake.
ik gebruik altijd allen pwo voor kracht training.
persoonlijk merk ik dat ik meer gefocust ben en harder/ zwaarder train. ik train voornamelijk na mijn werk en merk dan dat als ik het niet gebruik ik soms duf ben en heb dat door PWO nooit.
Ik heb geprobeerd het te gebruiken voor mijn basketbal trainingen maar dan merk ik dat ik te fanatiek (lees fel) word.
persoonlijk merk ik dat ik meer gefocust ben en harder/ zwaarder train. ik train voornamelijk na mijn werk en merk dan dat als ik het niet gebruik ik soms duf ben en heb dat door PWO nooit.
Ik heb geprobeerd het te gebruiken voor mijn basketbal trainingen maar dan merk ik dat ik te fanatiek (lees fel) word.
Zie het helemaal voor me
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Ik heb ook van die Multi-tabletten, maar als ik die elke dag slik word ik er gewoon misselijk van zelfs van de geur! Dus die neem ik niet meer iedere dag
Whey is nooit nodig, maar kan makkelijk zijn om eiwitten binnen te krijgen. Ik vind het lekker in mijn havermout en eet het om die reden. Drink het nooit als shake.
Dat. Maar ik ben kei lui dus is whey makkelijk. Liefst uit voeding though.
Aminozuren. En fatburners om de honger te onderdrukken. Geen idee of het echt werkt of placebo effect, ik heb iig minder honger. Normaal heb ik echt heel de dag zeikende honger, nu minder
O: 4 sneeën spelt met kipfilet, beetje mayo L: overnight oats Ts: weet ik nog niet D: schnitzel, aardappeltjes, salade S: rug, gisteren niet geweest omdat er weer een mannetje langskwam, dit keer voor de verwarming T: shake
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Ik ben me nu al druk aan het maken om mijn lijstje van morgen. Ik heb om kwart over 10 een doktersafspraak/gezondheidscheck, en heb daarvoor een 'do's and don'ts-lijstje' meegekregen. Ik mag vanaf 20.00 uur vanavond geen zuivel meer omdat dat de bloedwaarden zou beïnvloeden. Ook geen fruit, jam of andere suikerhoudende dingen, uitgezonderd brood. Als ontbijt stellen ze 2 sneetjes volkorenbrood met kipfilet voor. Laat ik brood nou niet wegkrijgen 's morgens (nooit gekund, ik ontbijt al jaren semi-vloeibaar). Dus dat wordt even flink puzzelen.
Oja ik wilde even zeggen dat ik niet meer in dit topic ga posten. Ik weet dat ik niet gemist zal worden, ik denk dat dat ook wederzijds is dus dan is het waarschijnlijk voor iedereen beter Ik zal wel op zoek gaan naar een andere stok achter de deur, de kliekjescultuur en de sfeer in dit topic bevalt me toch echt niet meer. Soms gaat het even goed maar dan is het gelijk weer drama. Het leven is leuk mensen! En van discussieren en verschillende meningen ga je niet dood.
Succes in ieder geval iedereen met het behalen van de doelen!
Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende: Oja ik wilde even zeggen dat ik niet meer in dit topic ga posten. Ik weet dat ik niet gemist zal worden, ik denk dat dat ook wederzijds is dus dan is het waarschijnlijk voor iedereen beter Ik zal wel op zoek gaan naar een andere stok achter de deur, de kliekjescultuur en de sfeer in dit topic bevalt me toch echt niet meer. Soms gaat het even goed maar dan is het gelijk weer drama. Het leven is leuk mensen! En van discussieren en verschillende meningen ga je niet dood.
Niks eten staat dan weer op het 'don't-lijstje'. Ook weer ivm ander niet betrouwbaar zijn van de bloedwaarden. ja, ik vind die voorwaarden ook een beetje sneu, maar de baas betaalt die healthcheck, dus ik wil het ook weer niet saboteren
Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende: Oja ik wilde even zeggen dat ik niet meer in dit topic ga posten. Ik weet dat ik niet gemist zal worden, ik denk dat dat ook wederzijds is dus dan is het waarschijnlijk voor iedereen beter Ik zal wel op zoek gaan naar een andere stok achter de deur, de kliekjescultuur en de sfeer in dit topic bevalt me toch echt niet meer. Soms gaat het even goed maar dan is het gelijk weer drama. Het leven is leuk mensen! En van discussieren en verschillende meningen ga je niet dood.
Die sfeer van het 'neerknuppelen' van nieuwelingen en mensen die een andere mening hebben staat mij ook erg tegen. Ik voel mij ook niet echt welkom, maar commentaar op mijn lijstjes heb ik wel af en toe nodig.
Ik probeer degenen die het gedrag vertonen dat ik niet fijn vind zo veel mogelijk te negeren, en aangezien dat er maar heel weinig zijn (op slechts een paar vingers te tellen) lukt dat tot op heden aardig.
neemt overigens niet weg dat ik begrijp dat je dat negeren niet tot in de eeuwigheid kunt volhouden
Dit topic was toch gemaakt als het walhalla voor iedereen die op welke manier dan ook af wilde vallen? Omdat de rest van de topics toch zo kliekerig was, en niet welkomhetend, en wat nog meer niet. Nou, echt, succes.
Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef motorbloempje het volgende: Dit topic was toch gemaakt als het walhalla voor iedereen die op welke manier dan ook af wilde vallen? Omdat de rest van de topics toch zo kliekerig was, en niet welkomhetend, en wat nog meer niet. Nou, echt, succes.
Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende: Hoe kunnen jullie toch allemaal overdag, tijdens kantoortijden sporten? Ik wil dat ook!
Op woensdag 27 mei 2015 10:25 schreef SummerBreeze het volgende: Hoe kunnen jullie toch allemaal overdag, tijdens kantoortijden sporten? Ik wil dat ook!
Promoveren en vooral vanuit huis werken / uren zelf in kunnen delen
Op woensdag 27 mei 2015 10:22 schreef motorbloempje het volgende: Dit topic was toch gemaakt als het walhalla voor iedereen die op welke manier dan ook af wilde vallen? Omdat de rest van de topics toch zo kliekerig was, en niet welkomhetend, en wat nog meer niet. Nou, echt, succes.
Ik ben ook weggebleven omdat ik het toch niet goed zou doen. Ben ondertussen toch mooi 25 kg afgevallen.
Promoveren en vooral vanuit huis werken / uren zelf in kunnen delen
Ik hoop tijdens die eerder genoemde healthcheck toestemming te krijgen om onder werktijd te sporten. Waarschijnlijk ook nog eens (zij het zeer minimaal) gesponsord door de baas.
Dat. Maar ik ben kei lui dus is whey makkelijk. Liefst uit voeding though.
[..]
Aminozuren. En fatburners om de honger te onderdrukken. Geen idee of het echt werkt of placebo effect, ik heb iig minder honger. Normaal heb ik echt heel de dag zeikende honger, nu minder
[..]
Vit D gebruik ik nog totdat de zon echt er is. Merk iig dat het beter gaat met dan zonder.
Bekijk www.examine.com eens, redelijk overzichtelijk en makkelijk te begrijpen website waarop (wetenschappelijke) onderzoeken naar de effecten van voedingssupplementen worden weergegeven.
The fate of our times is characterized by rationalization and intellectualization and, above all, by the disenchantment of the world.
Ik hoop tijdens die eerder genoemde healthcheck toestemming te krijgen om onder werktijd te sporten. Waarschijnlijk ook nog eens (zij het zeer minimaal) gesponsord door de baas.
Ik heb een uur pauze dus dan zou ik makkelijk 5 km kunnen rennen (ik kan hier douchen). Maar ik wandel altijd een rondje met collega's.
Bekijk www.examine.com eens, redelijk overzichtelijk en makkelijk te begrijpen website waarop (wetenschappelijke) onderzoeken naar de effecten van voedingssupplementen worden weergegeven.
Waarom?
Ik heb een uur pauze dus dan zou ik makkelijk 5 km kunnen rennen (ik kan hier douchen). Maar ik wandel altijd een rondje met collega's.
ik heb zolang als ik zelf wil eigenlijk en loop tussen de middag inderdaad vaak een rondje van een km of 3 buiten. Maar dat wil ik nou niet echt onder sporten laten vallen (al branden mijn kuiten wel als mijn rondje toevallig door het heuvelachtige park is geweest ipv door de stad)
ik heb zolang als ik zelf wil eigenlijk en loop tussen de middag inderdaad vaak een rondje van een km of 3 buiten. Maar dat wil ik nou niet echt onder sporten laten vallen (al branden mijn kuiten wel als mijn rondje toevallig door het heuvelachtige park is geweest ipv door de stad)
Het is wel beweging. Ik zou het persoonlijk ook niet als sport bestempelen, maar het is wel goed voor je. Beter dan stilzitten.
Zou het eigenlijk ook moeten doen, zit hele dag achter een pc. Maar heb maar een half uurtje en moet ook eten in die tijd.
Als ik sneetjes brood lunch neem ik die gewoon lekker mee. Lunch ik, zoals vandaag, met knackebrod en salade, dan eet ik dat gewoon tussen het werken door, vlak na het wandelen.
Nja ik moet mn brood nog smeren, eitjes pellen en appel schillen. Niet heel handig om mee te nemen, plus lopend eten is echt klote. Ik kies er dus maar voor om op mijn werk te blijven.
Nja ik moet mn brood nog smeren, eitjes pellen en appel schillen. Niet heel handig om mee te nemen, plus lopend eten is echt klote. Ik kies er dus maar voor om op mijn werk te blijven.
Broodjes thuis al smeren, eitje gepeld en wel mee naar het werk. Appeltje in de hand en met schil tijdens het lopen opeten. (schil van de appel is toch het lekkerste deel van de appel in mijn ogen)
ik kan ook niet meer ademen als ik loop en eet ofzo Werkt niet echt
dat lukt wel alleen ik moet echt een goed tempo aanhouden. Ik start om 12:00 uur met eten en ben rond 12;25 klaar en dan heb ik geen tijd om te praten of wat anders te doen
Ik schil geen appel maar eet die met huid en haar op Appel kan je iig wel uit de hand eten. Brood met ei niet echt.
Als ik sneetjes brood lunch neem ik die gewoon lekker mee. Lunch ik, zoals vandaag, met knackebrod en salade, dan eet ik dat gewoon tussen het werken door, vlak na het wandelen.
Dit. Ik eet bijna nooit tijdens de lunchpauze, altijd ervoor of erna.
Enige dat mij af en toe tegenhoudt qua wandelen is het aanhebben van hoge hakken- zoals eigenlijk al deze hele week. Dat loopt toch iets minder fijn op klinkertjes en bospaadjes.
dat lukt wel alleen ik moet echt een goed tempo aanhouden. Ik start om 12:00 uur met eten en ben rond 12;25 klaar en dan heb ik geen tijd om te praten of wat anders te doen
Jij eet 25 minuten non stop? Met een beetje tempo knal ik 4 broodjes er binnen 5 minuten in
Op woensdag 27 mei 2015 11:00 schreef SummerBreeze het volgende: Enige dat mij af en toe tegenhoudt qua wandelen is het aanhebben van hoge hakken- zoals eigenlijk al deze hele week. Dat loopt toch iets minder fijn op klinkertjes en bospaadjes.
Sneakers op je werk neerleggen?
En ha, spierpijn.
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
Heb ik meestal ook wel. Of beter gezegd: ik heb twee paar hakken op het werk staan en ga dan op sneakers naar werk en huis (ook ivm autorijden). Helaas door een interne verhuizing op het werk alle persoonlijke spullen mee naar huis moeten nemen en deze week, geen idee waarom, 's morgen mijn hakken aangetrokken ipv gympen.
Ik moet maar eens beter gaan slapen, dan denk ik in de ochtend misschien wat beter (of überhaupt) na.
Je hebt een neus he? Tis maar goed dat je dan geen wielrenner bent
[..]
Ik schil geen appel maar eet die met huid en haar op Appel kan je iig wel uit de hand eten. Brood met ei niet echt.
[..]
Dit. Ik eet bijna nooit tijdens de lunchpauze, altijd ervoor of erna.
Er zijn zeker opties maar vind dat niet echt handig, dus kies ik ervoor binnen te blijven. Heb helaas niet echt mogelijkheid uitgebreid te lunchen tijdens mijn werk
Gcjoel heeft moeite met topics openen en pindakaas is awesome
Meer zinnigs is er inderdaad niet gezegd nee. Jammer wel. Die posts waar geen pindakaas van te maken is zijn ook wel ergerlijk. Blijkbaar is er een of andere whatsapp groep. Kun je daar die gecodeerde one-liners niet in kwijt?
Ik weet mijn lijstje van gisteren trouwens niet meer, want ik had een kutdag . Het enige dat ik weet is dat ik een kipfilet had, maar die heb ik voor de helft weggegooid, aangezien ie niet helemaal gaar was. En daarnaast nog een klein bakje salade. En volgens mij was het dat . Erg weinig dus.
En in de avond hebben we een witlofschotel gegeten, met veel kaas, spekjes en voor mij twee gekookte eieren, met daarnaast nog een halve braadworst.
Mijn avondeten heeft de dag zeg maar goed gemaakt, want verder had ik niet heel veel op die dag .
Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef Anne het volgende: Ik weet mijn lijstje van gisteren trouwens niet meer, want ik had een kutdag . Het enige dat ik weet is dat ik een kipfilet had, maar die heb ik voor de helft weggegooid, aangezien ie niet helemaal gaar was. En daarnaast nog een klein bakje salade. En volgens mij was het dat . Erg weinig dus.
En in de avond hebben we een witlofschotel gegeten, met veel kaas, spekjes en voor mij twee gekookte eieren, met daarnaast nog een halve braadworst.
Mijn avondeten heeft de dag zeg maar goed gemaakt, want verder had ik niet heel veel op die dag .
Kaas spek braadworst Lekker, maar niet zo best voor de lijn. Beter eet je overdag goed, oa ontbijt.
Meer zinnigs is er inderdaad niet gezegd nee. Jammer wel. Die posts waar geen pindakaas van te maken is zijn ook wel ergerlijk. Blijkbaar is er een of andere whatsapp groep. Kun je daar die gecodeerde one-liners niet in kwijt?
Dat steeds weer melden van die app-groep is inderdaad behoorlijk hinderlijk. Een kliekje binnen een kliekje dat het de mensen die niet in dat kliekje vallen lijken te moeten inwrijven dat ze niet in de inner-circle horen.
Dat je onderling contact hebt buiten FOK! lijkt me prima, maar roep dat dan niet te pas en te onpas terwijl je tegelijkertijd roept dat iedereen echt heus waar welkom is!
Op woensdag 27 mei 2015 11:27 schreef Anne het volgende: Ik weet mijn lijstje van gisteren trouwens niet meer, want ik had een kutdag . Het enige dat ik weet is dat ik een kipfilet had, maar die heb ik voor de helft weggegooid, aangezien ie niet helemaal gaar was. En daarnaast nog een klein bakje salade. En volgens mij was het dat . Erg weinig dus.
Dat steeds weer melden van die app-groep is inderdaad behoorlijk hinderlijk. Een kliekje binnen een kliekje dat het de mensen die niet in dat kliekje vallen lijken te moeten inwrijven dat ze niet in de inner-circle horen.
Dat je onderling contact hebt buiten FOK! lijkt me prima, maar roep dat dan niet te pas en te onpas terwijl je tegelijkertijd roept dat iedereen echt heus waar welkom is!
Dit. Net als het af en toe opnoemen van een meeting die via diezelfde a groep geregeld is
je kan je natuurlijk ook aan alles gaan zitten ergeren....
Ik word eerlijk gezegd nu wel een beetje moe van dat gejank dat iedereen welkom is enzovoorts. Het hoeft niet iedere dag 15 keer herhaald te worden dat iedereen hier mag posten en welkom hoort te zijn.
Ik ben niet bijzonder snel van begrip maar zelfs ik heb het nu wel door
Pindakaas
Op woensdag 27 mei 2015 11:40 schreef kanovinnie het volgende: Dit. Net als het af en toe opnoemen van een meeting die via diezelfde a groep geregeld is
Welke gewoon eerst via het topic is geregeld en toen verplaatst naar whatsapp. Je kan ook miepen om het miepen terwijl je niet weet waarom je miept.
Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef CrunchySelf het volgende: Lijstje. D wordt iets met nasi en kip. En dat bij de O is de jam die ik te lui ben om in te voeren.
Op woensdag 27 mei 2015 12:04 schreef CrunchySelf het volgende: Lijstje. D wordt iets met nasi en kip. En dat bij de O is de jam die ik te lui ben om in te voeren.
Maargoed, nu ik toch weer uit de kast ben hier. Ik heb avond eet inspiratie nodig. M'n lijstje voor vandaag:
Late O: Twee boterhammen met ham Lunch: Groente omelet van 2 eieren, paprika, ui, prei, courgette, taugé. (is wel vet handig, heb allemaal pakketjes groenten in de vriezer gemaakt). T: appeltje D: ? S: afhankelijk van hoe m'n armen aanvallen circuit training. T: Banaan, en als ik circuit training heb gehad ook wat kwark.
Moet je er een keer heel veel van eten, leer je het zo af
Deden ze vroeger bij de Verkade-fabriek ook, vertelde mijn oma. Gedurende je eerste week mocht je alles eten wat je wilde wat erin resulteerde dat je na die week nooit meer chocolade of koekjes hoefde. Mijn oma werd zelf al misselijk bij het ruiken van chocolade.
!!!!!! Heel laag ook. Ze vergeten even te vermelden dat dat per mens verschilt ook.
Goed verhaal
maar ook echt mannen willen al langer dun en gespierd zijn Echt nooit een man horen zeggen, ik wil dun zijn Wel breed en gespierd ofzo maar dun? Nee dat klinkt echt als zo'n scharminkeltje
Semi in de buurt Volgens mij heet het vogelplein.. zit ook een apotheek en de Plus. Dan heb je een Turkse bakker en een Turkse supermarkt (waar ik echt eens boodschappen moet doen, heb er laatst alleen thee gehaald maar dat vlees )
maar ook echt mannen willen al langer dun en gespierd zijn Echt nooit een man horen zeggen, ik wil dun zijn Wel breed en gespierd ofzo maar dun? Nee dat klinkt echt als zo'n scharminkeltje
Ja hilarisch. En vrouwen horen zacht te zijn. Rot op zeg
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
nja dat dus, een vrouw hoort niet 1 iets te zijn. Je moet kunnen zijn wat je wil zijn zonder opmerkingen daarover. Geen dikkerds die afgetrainde vrouwen afzeiken en geen skinny bitches die volle vrouwen afzeiken
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
ja ach dat is natuurlijk persoonlijk. kijk maar naar de dikke modelen (ik bedoel niet iets dikkere ipv die anorexia modellen, maar de echte "heavy weights")
er zijn mannen en vrouwen die dat prachtig vinden en zo willen leven
[ Bericht 5% gewijzigd door Ryuuzen op 27-05-2015 13:01:52 ( extra tekst) ]
Ennieweej, lunch was kom verse groentesoep met wat geroosterd brood. Dadelijk kop koffie en flink aan de studie.
Ik ga zo aan de roerei met kaas . Vanochtend een stuk brie op .
Meteen een vraag! In jong belegen kaas zitten geen koolhydraten en suikers. Maar als ik dan een zakje neem, zitten daar wel koolhydraten in (maar geen suikers). Waar komen die koolhydraten vandaan? En mag ik die wel in een koolhydraatarm/vrij dieet?
Maar even ontopic, alle babykilo's zijn er nu vanaf! Nu alle huwelijksreiskilo's nog. Voorlopig is het streven om op d'r eerste verjaardag weer in m'n trouwjurk te passen. Ik doe overigens alleen kcals tellen. Voor de rest heb ik geen energie.
Op woensdag 27 mei 2015 13:23 schreef -Peach het volgende: Kcals tellen is al een goed begin, als je bewuster bent van wat je eet en keuzes maakt, scheelt dat al best veel. Hoeveel kcal zit je?
PT wilde een weddeschap, als ik zou stoppen met roken (of niet) dan... Ik stop morgen met roken, ik ga 2 x in de week sporten met PT (daar heb ik dan ook geld voor want niet meer 60 euro per week aan peuken ) maar dan wil ik sowieso 1x per week boksen.
PT wilde een weddeschap, als ik zou stoppen met roken (of niet) dan... Ik stop morgen met roken, ik ga 2 x in de week sporten met PT (daar heb ik dan ook geld voor want niet meer 60 euro per week aan peuken ) maar dan wil ik sowieso 1x per week boksen.
Goeie weddenschap!
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Maar ik begon met een BMI van 35 he. Dan gaat 't ook wel makkelijker En dit is ook meteen het enige voordeel . Je conditie krijgt nogal een oplawaai van het krijgen van een kind. Na je werk kom je ook niet meer aan sporten toe. Je voelt je meestal als een natte dweil en je buik is een soort pudding. Dus ik zou het nou niet direct adviseren als afvalmethode.
Op woensdag 27 mei 2015 13:28 schreef Stormqueen het volgende: Maar ik begon met een BMI van 35 he. Dan gaat 't ook wel makkelijker En dit is ook meteen het enige voordeel . Je conditie krijgt nogal een oplawaai van het krijgen van een kind. Na je werk kom je ook niet meer aan sporten toe. Je voelt je meestal als een natte dweil en je buik is een soort pudding. Dus ik zou het nou niet direct adviseren als afvalmethode.
Behalve dan voor dat ene moment, als ie eruit floept. BAM. Kilo's lichter.
Ja. En Eigenlijk ben ik wel klaar met dat dampen. Hoesten, kortademig, alles. Meh.
Lonaa, als ik het al kan, kan jij het helemaal! Je hebt nog meer doorzettingsvermogen dan ik.
Hey allemaal "bekenden" Leuk!
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Op woensdag 27 mei 2015 13:29 schreef Stormqueen het volgende: stoppen met roken is een puik plan, Lonaa! Beste beslissing die ik ooit heb genomen! You can do it!
Ik deed het ook al 2 jaar he? En toen begon ik weer, een maand of 3 geleden. #faalhaas.
Wil je mentaal wel steunen hoor! Groepsapp beginnen?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog! Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem. Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Nee. Ik ga nog 3 keer genieten, dan 5 ranzige peuken roken, dan slapen en dan klaar.
Dat heeft een aantal voordelen: 1) Ik kan de rest van de dag tegen mezelf zeggen dat ik morge nstop 2) ik eindig met ranzige sigaretten 3) als ik morgen wakker wordt heb ik de eerste 10 uur nicotine-ontwenning (van 48) al gehad.
Nee. Ik ga nog 3 keer genieten, dan 5 ranzige peuken roken, dan slapen en dan klaar.
Dat heeft een aantal voordelen: 1) Ik kan de rest van de dag tegen mezelf zeggen dat ik morge nstop 2) ik eindig met ranzige sigaretten 3) als ik morgen wakker wordt heb ik de eerste 10 uur nicotine-ontwenning (van 48) al gehad.
nja je hebt het vaker gedaan dus zal vast! Ik heb nooit gerookt dus geen deskundige