Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.quote:
Makkelijk, niks is echt nodig!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.
Dat. Maar ik ben kei lui dus is whey makkelijk. Liefst uit voeding though.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whey is nooit nodig, maar kan makkelijk zijn om eiwitten binnen te krijgen.
Ik vind het lekker in mijn havermout en eet het om die reden. Drink het nooit als shake.
Aminozuren. En fatburners om de honger te onderdrukken. Geen idee of het echt werkt of placebo effect, ik heb iig minder honger. Normaal heb ik echt heel de dag zeikende honger, nu minderquote:
Vit D gebruik ik nog totdat de zon echt er is. Merk iig dat het beter gaat met dan zonder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:14 schreef gcjoel het volgende:
BCAA krijg ik niet weg dus doe na 2x proberen in de hoek gesmeten![]()
ik doe alleen visolie suplementeren geloof ik.
In de winter ok vitamine D.
Nee, je hebt het niet nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.
En pindakaas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:21 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
er zijn zat diingen die nodig zijn. Zoals chocolade!
zegt meneer kip met rijst!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:21 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
er zijn zat diingen die nodig zijn. Zoals chocolade!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zegt meneer kip met rijst!![]()
Eerst dagelijks een chocolade post van jou voordat ik je vertrouw
Ja dikke doei. Daar ben ik mentaal niet sterk genoeg voor hoor. Knal er wel de psycho achteraanquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu zul je het zelf moeten doen, met je geest
Use the force Q!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Maraca het volgende:
Krijg al jeuk als ik pwo lees .. dat was niet normaal
Vond het verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]ik krijg van psycho o.a vette tintels in mijn gezicht.
Eerste x was helemaal hilarisch. Alsof ik drugs op had
Zolang er maar beweging in blijft zitten toch! (naar beneden uiteraard)quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Oh en trouwens kruip ik dicht naar de 86. Nu 87.1 kilo.
Gaat even wat minder vlot dan de eerste weken maar nog steeds beweging naar beneden.
Maar ik mag ook al geen koffie om het mee weg te spoelen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:58 schreef motorbloempje het volgende:
Ruggengraat kweken en die twee sneedjes brood wegwerken![]()
![]()
maak je er een soort tosti van, zonder kaas dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:01 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
Maar ik mag ook al geen koffie om het mee weg te spoelen.
Sowieso is na 8 uur eten dikmakend.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Tussen 20.00 en 10.00 niks eten overleef je ook wel?
Nee, blijf!quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja ik wilde even zeggen dat ik niet meer in dit topic ga posten. Ik weet dat ik niet gemist zal worden, ik denk dat dat ook wederzijds is dus dan is het waarschijnlijk voor iedereen beterIk zal wel op zoek gaan naar een andere stok achter de deur, de kliekjescultuur en de sfeer in dit topic bevalt me toch echt niet meer. Soms gaat het even goed maar dan is het gelijk weer drama. Het leven is leuk mensen! En van discussieren en verschillende meningen ga je niet dood.
Succes in ieder geval iedereen met het behalen van de doelen!
Niks eten staat dan weer op het 'don't-lijstje'. Ook weer ivm ander niet betrouwbaar zijn van de bloedwaarden.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:03 schreef La_Tramposa het volgende:
Tussen 20.00 en 10.00 niks eten overleef je ook wel?
Dit vind ik serieus eengoed idee. Nooit aan gedachtquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:02 schreef gcjoel het volgende:
[..]
maak je er een soort tosti van, zonder kaas dus.
Gewoon broodje met aantal plakjes kip in tostiapparaat is lekker.
dat doe ik dus foutquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Sowieso is na 8 uur eten dikmakend.
/s
Die sfeer van het 'neerknuppelen' van nieuwelingen en mensen die een andere mening hebben staat mij ook erg tegen. Ik voel mij ook niet echt welkom, maar commentaar op mijn lijstjes heb ik wel af en toe nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
Oja ik wilde even zeggen dat ik niet meer in dit topic ga posten. Ik weet dat ik niet gemist zal worden, ik denk dat dat ook wederzijds is dus dan is het waarschijnlijk voor iedereen beterIk zal wel op zoek gaan naar een andere stok achter de deur, de kliekjescultuur en de sfeer in dit topic bevalt me toch echt niet meer. Soms gaat het even goed maar dan is het gelijk weer drama. Het leven is leuk mensen! En van discussieren en verschillende meningen ga je niet dood.
wat moblo zegt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 10:05 schreef La_Tramposa het volgende:
quote:
Lief van jullie! Maar ik doe het echt voor mijn eigen stressniveausquote:
Je laat je toch niet wegjagen johquote:Op woensdag 27 mei 2015 10:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
[..]
Lief van jullie! Maar ik doe het echt voor mijn eigen stressniveaus
Blijven DMen of zo vind ik altijd leuk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |