Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.quote:
Makkelijk, niks is echt nodig!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.
Dat. Maar ik ben kei lui dus is whey makkelijk. Liefst uit voeding though.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Whey is nooit nodig, maar kan makkelijk zijn om eiwitten binnen te krijgen.
Ik vind het lekker in mijn havermout en eet het om die reden. Drink het nooit als shake.
Aminozuren. En fatburners om de honger te onderdrukken. Geen idee of het echt werkt of placebo effect, ik heb iig minder honger. Normaal heb ik echt heel de dag zeikende honger, nu minderquote:
Vit D gebruik ik nog totdat de zon echt er is. Merk iig dat het beter gaat met dan zonder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:14 schreef gcjoel het volgende:
BCAA krijg ik niet weg dus doe na 2x proberen in de hoek gesmeten![]()
ik doe alleen visolie suplementeren geloof ik.
In de winter ok vitamine D.
Nee, je hebt het niet nodig.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:18 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal te veel ,te schreeuwerig, geen idee of ik het echt nodig heb enz. enz.
En pindakaas.quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:21 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
er zijn zat diingen die nodig zijn. Zoals chocolade!
zegt meneer kip met rijst!quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:21 schreef Ryuuzen het volgende:
[..]
er zijn zat diingen die nodig zijn. Zoals chocolade!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:23 schreef gcjoel het volgende:
[..]
zegt meneer kip met rijst!![]()
Eerst dagelijks een chocolade post van jou voordat ik je vertrouw
Ja dikke doei. Daar ben ik mentaal niet sterk genoeg voor hoor. Knal er wel de psycho achteraanquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:26 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nu zul je het zelf moeten doen, met je geest
Use the force Q!
quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:27 schreef Maraca het volgende:
Krijg al jeuk als ik pwo lees .. dat was niet normaal
Vond het verschrikkelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 09:32 schreef Qwea het volgende:
[..]ik krijg van psycho o.a vette tintels in mijn gezicht.
Eerste x was helemaal hilarisch. Alsof ik drugs op had
Zolang er maar beweging in blijft zitten toch! (naar beneden uiteraard)quote:Op woensdag 27 mei 2015 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Oh en trouwens kruip ik dicht naar de 86. Nu 87.1 kilo.
Gaat even wat minder vlot dan de eerste weken maar nog steeds beweging naar beneden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |