en dat is net zo goed onzin overigensquote:
Precies! En of dat nou afgetraind is of niet. Dat boeit niet. Maar ga dan niet zeggen : ja sixpack is ongezond en vrouwen horen zacht.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
lekker in je vel zitten is belangrijker dan afgetraind of curvy en zacht zijn.
Beauty is in the eye of the beholder toch?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en dat is net zo goed onzin overigens
Ennieweej, lunch was kom verse groentesoep met wat geroosterd brood. Dadelijk kop koffie en flink aan de studie.
dat sowieso, maar het grijze vlak tussen al dan niet mooi gevonden worden en een geruīneerd lichaam hebben is nogal groot...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder toch?
Zo waar dit!quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik ga zo aan de roerei met kaasquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:02 schreef Sjeen het volgende:
[..]
en dat is net zo goed onzin overigens
Ennieweej, lunch was kom verse groentesoep met wat geroosterd brood. Dadelijk kop koffie en flink aan de studie.
Dan heb je ze ook niet eerlijk verdient! je bent geen tijger!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:13 schreef Stormqueen het volgende:
Hoi, zochten jullie iemand met tijgerstrepen?
Bij mij komen ze trouwens niet van het zwangeren, misschien telt het dan niet?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:57 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen tijger. Meer een soort narcolept.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:16 schreef Sjeen het volgende:
Ik voel me trouwens geen tijger, maar gewoon een lekker wijf
myprotein is trouwens niet van het snelle bezorgen. in ieder geval niet volgende dag in huisquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
Beauty is in the eye of the beholder toch?
dag sq, fijn dat je er ook bent.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik voel me ook geen tijger. Meer een soort narcolept.
ik heb ze ookquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dan heb je ze ook niet eerlijk verdient! je bent geen tijger!
Ps hier ook hoor en ook niet door een koter!
2300. Borstvoedingquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:23 schreef -Peach het volgende:
Kcals tellen is al een goed begin, als je bewuster bent van wat je eet en keuzes maakt, scheelt dat al best veel. Hoeveel kcal zit je?
Ja dat! Borstvoeding tot ze 25 zijnquote:
goed dubbel win lijkt mequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:24 schreef Lonaa het volgende:
Goed. Ik heb een goed idee.
PT wilde een weddeschap, als ik zou stoppen met roken (of niet) dan...
Ik stop morgen met roken, ik ga 2 x in de week sporten met PT (daar heb ik dan ook geld voor want niet meer 60 euro per week aan peuken) maar dan wil ik sowieso 1x per week boksen.
Nou ja mijn mening is dat het toch echt een gerüineerd lichaam is. Maar zoals ik zei: beauty is in the eye of the beholder.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Sjeen het volgende:
[..]
dat sowieso, maar het grijze vlak tussen al dan niet mooi gevonden worden en een geruīneerd lichaam hebben is nogal groot...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |