quote:Op zondag 24 mei 2015 04:59 schreef Nober het volgende:
Kennelijk was ik de enige die Arlovski als favoriet had met KO.
Dacht ik ook inderdaadquote:Op zondag 24 mei 2015 05:11 schreef Hooidraad het volgende:
Dat niemand erop komt om dat oog even recht te photoshoppen
Zn rechteroog kijkt scheel iddquote:Op zondag 24 mei 2015 05:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dacht ik ook inderdaadmaar misschien kijkt hij ook gewoon scheel, maar dan nog.. ff een smsje van vind je het goed als we je oog recht shoppen
quote:Op zondag 24 mei 2015 05:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Cerrone is een welterweight maar dat mag volgens de dopinglijst.
O shit, vergeten weer te forwarden na het herkijken van de vorige, begreep even niet hoe jij het verloop van de fight al kon wetenquote:Op zondag 24 mei 2015 05:13 schreef Geo4kant het volgende:
Makdessi kan wel incasseren hoor, die headkicks waren hard
Sufkopquote:Op zondag 24 mei 2015 05:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O shit, vergeten weer te forwarden na het herkijken van de vorige, begreep even niet hoe jij het verloop van de fight al kon weten![]()
Bij mij is ronde 1 nu afgelopen.
hahahquote:Op zondag 24 mei 2015 05:23 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O shit, vergeten weer te forwarden na het herkijken van de vorige, begreep even niet hoe jij het verloop van de fight al kon weten![]()
Bij mij is ronde 1 nu afgelopen.
ben je weer aan het fantaseren?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:26 schreef Nober het volgende:
Title shots voor Benevidez, Cerrone en een title eliminator tussen Miocic en Arlovski?
Jazeker!quote:
Ja, want deze vechters hebben geen tijd nodig na dit gevecht?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Souza is geblesseerd dus Weidman/Belfort vs Rockhold next.
Benavidez heeft al 2x verloren van Johnson, hij zal niet de eerste keuze zijn. Maar de rest klinkt plausibel.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:26 schreef Nober het volgende:
Title shots voor Benevidez, Cerrone en een title eliminator tussen Miocic en Arlovski?
quote:Op zondag 24 mei 2015 05:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Benavidez heeft al 2x verloren van Johnson, hij zal niet de eerste keuze zijn. Maar de rest klinkt plausibel.
https://pbs.twimg.com/media/BkFFgcBIIAArxEZ.jpg
September 2012quote:Op zondag 24 mei 2015 05:39 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Benavidez heeft al 2x verloren van Johnson, hij zal niet de eerste keuze zijn. Maar de rest klinkt plausibel.
[ afbeelding ]
Hij lijkt minder opgepompt ja, hoop dat zijn fight skills niet aangetast zijn.quote:
Ik vind Weidman een hele prima kerel. Komt gewoon netjes en vriendelijk over maar dat juichen bij Silva was echt laag ja..quote:Op zondag 24 mei 2015 05:41 schreef Kerftminister het volgende:
Hoop dat Schijtman een been breekt. Mn meest gehate vechter. Ga ik net zo juichen als hij bij Silva deed.
Waar slaat dit op?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:41 schreef Kerftminister het volgende:
Hoop dat Schijtman een been breekt. Mn meest gehate vechter. Ga ik net zo juichen als hij bij Silva deed.
Fuck noquote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 05:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Fuck nodan weer zo'n 15min preek over Jezus en God aan moeten horen en dan ook weer die dronkenjesusbabble bij de postpress conf
Weidman er aan, tegen Rockhold?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:49 schreef Kerftminister het volgende:
Hahahahahahaha wat een paper champ, die gaat er ziek hard aan tegen Rockhold he.
Gast die vent lag al bijna nokkie na een paar stoten.quote:
Uhm.. ja.. neequote:Op zondag 24 mei 2015 05:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gast die vent lag al bijna nokkie na een paar stoten.
Zou ik toch ff langs de opticiën gaan, hij liep meer wobbly dan die Makdessi man. Rockhold laat zich echt niet zo makkelijk pakken.quote:
.Oh, je hebt het over Vitor?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou ik toch ff langs de opticiën gaan, hij liep meer wobbly dan die Makdessi man. Rockhold laat zich echt niet zo makkelijk pakken.
Ik heb het over die paper champ ja. Jacaré pakt m overigens ook.quote:
Paper champ weidmanquote:Op zondag 24 mei 2015 05:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb het over die paper champ ja. Jacaré pakt m overigens ook.
Ik post ook met de jouwe.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paper champ weidman![]()
Nober, post je met 2 accounts of wat?
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander. Gewoon waardeloze prestatie van Vitor.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paper champ weidman![]()
Nober, post je met 2 accounts of wat?
Nee nee.. Jesus en God hebben geen favoriet.. nee, dan worden ze getestquote:Op zondag 24 mei 2015 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Onaardig van die Jesus dat ie Vitor laat stikken en voor Weidman kiest.
jaquote:Op zondag 24 mei 2015 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Onaardig van die Jesus dat ie Vitor laat stikken en voor Weidman kiest.
Rockhold is inderdaad the new.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander. Gewoon waardeloze prestatie van Vitor.
Ik zeg niet dat Rockhold kansloos is, maar je overdrijft echt enormquote:Op zondag 24 mei 2015 05:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander.
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rockhold kansloos is, maar je overdrijft echt enorm![]()
Rockhold is een goeie fighter met goede wins, maar Weidman is no joke.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het niet zo makkelijk word, zal een 5 rounder worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.
Je gaat dus niet op zijn laatste uitnodiging om Weidman's team te joinen.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.
Nee joh, Weidman is exposed. Nu is t gewoon wachten op iemand met een fatsoenlijke skillset die ervan profiteert.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het niet zo makkelijk word, zal een 5 rounder worden.
Arme T-rex.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:07 schreef Nober het volgende:
Ik heb helemaal niet het idee dat Cormier kans maakt, he's gonna be knocked out.
Dat is toch overal?quote:Op zondag 24 mei 2015 06:04 schreef Hooidraad het volgende:
Rashad en Bader in de top 5![]()
Wat een divisie, er is niks meer van over.
quote:Op zondag 24 mei 2015 06:14 schreef Geo4kant het volgende:
Degene die hier wint, die is een paperchamp.
quote:Op zondag 24 mei 2015 06:17 schreef Geo4kant het volgende:
TeringDC vloog even door die kooi na die klap
Ik ook. Ben benieuwd hoe Rumble gaat zijn als het verder dan 2 of 3 rondes komt.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:21 schreef Hooidraad het volgende:
Wat had ik Rumble graag tegen Jones gezien.
quote:Op zondag 24 mei 2015 06:23 schreef Geo4kant het volgende:
DC kan incasseren hoorfucking hell..
Na die eerste klap had ik al getapped, fuck this shit..
Realistisch.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:33 schreef Hooidraad het volgende:
Ik vraag me af hoe blij Cormier van binnen eigenlijk is. Kampioen maar niet de beste.
Logisch toch, hij kan daar moeilijk gaan staan dat hij de beste in de wereld isquote:Op zondag 24 mei 2015 06:35 schreef THEFXR het volgende:
ik wist het, dat hij over jones zou beginnen
Inderdaad.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:36 schreef Nober het volgende:
Johnson liet zien hoe je opgeeft en dat je dat dus niet moet doen. Sympathiek.
Wat beweren ze? Dat het een fluke win is?quote:Op zondag 24 mei 2015 06:46 schreef Geo4kant het volgende:
Sherdog vol met butthurt 'fans' die op de hypetrain zaten
Sommige geven een 'slip' van Rumble in de eerste ronde de schuld voor het verliesquote:Op zondag 24 mei 2015 06:48 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Wat beweren ze? Dat het een fluke win is?
Rousey?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:38 schreef THEFXR het volgende:
mighty mouse is iig nooit geblesseerd, maar geen tegenstanders over
Rofl. Lekker hypenquote:
Cormier vs. Baderquote:
quote:
Bader is de enige optie momenteel (de rest is out met injuries) en ze (Cormier + Bader) moeten interesse/hype voor hun partij creeeren. Dus dan maar een fake beef.quote:Op zondag 24 mei 2015 15:29 schreef LacosteUnited het volgende:
Cormier vs. Badermoet er niet aan denken, wordt 25 minuten bovenop elkaar liggen, gister wel genoten van die 1ste ronde van Rumble, die eerste stoot
en dan die reactie van Cormier
paar weken terug compleet gedomineerd door Jones en nu alweer zo reageren
Jones GOAT !!
Voor.... voor het eerst van mijn leven.. op de eerste plek.... Ik ben ontroerd.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:50 schreef n00cL30n het volgende:
Laat het even weten als ik picks heb gemist, ben bezig met een paar hele drukke weken.
(Voorbereidingen op het werk, aangezien ik aankomende week in Lyon zit.)
Maar hier het huidige klassement:
[ afbeelding ]
Ik had gehoopt dat Machida weer een run op LHW zou gaan maken na zijn tweede verlies op MW. LHW ligt behoorlijk open nu Jones er niet is en de divisie heeft behoefte aan topvechters, volgens mij maakt hij best kans om zijn tweede LWH-belt te pakken.quote:Op zondag 24 mei 2015 18:31 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Bader is de enige optie momenteel (de rest is out met injuries)
Denk dat Overeem 205 ook wel kan halen tegenwoordig.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat Machida weer een run op LHW zou gaan maken na zijn tweede verlies op MW. LHW ligt behoorlijk open nu Jones er niet is en de divisie heeft behoefte aan topvechters, volgens mij maakt hij best kans om zijn tweede LWH-belt te pakken.
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
Was nog voor Cormier tegen Jones, maar bij een rematch zal dat volledig omgekeerd zijn, wat een onsympathieke, respectloze rare dwerg is die man.
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
Netjes, nu ff volhouden en doorzetten!quote:Op zondag 24 mei 2015 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor.... voor het eerst van mijn leven.. op de eerste plek.... Ik ben ontroerd.
ga ik echt niet live kijkenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
quote:
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..quote:Op zondag 24 mei 2015 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Johnson... dude.... hij gaf gewoon op als je het mij vraagt... compleet out shape.
Kontje verkopen voor prison roidsquote:Op zondag 24 mei 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.
Kijk maar wat het met Tyson heeft gedaan
Nee dat heeft niets met achteraf lullen te maken, ik heb hem persoonlijk altijd al een zeur gevonden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..
Zijn andere fights duren vaak niet zo lang en weinig wrestling, dan zie je het niet. Zoals Rogan al zei, hij trekt constant sprintjes.. dat vreet energie, daarnaast heeft hij veel spier.
Vergeet niet een mogelijke adrenaline dump, spanning voor de titel etc en de grinding style van Cormier, constant zijn gewicht moeten dragen en moeten werken om in een andere positie te komen.
Precies dit, '' THATS MY BOY !! ''quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Fyodor het volgende:
Geweldig evenement!
Alleen, die pa van Weidman, wat een droeftoeter zeg:')
ja, zegt Dana altijd over iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuck yeah... Cowboy krijgt een titleshot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Fapje gemacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-0 in MMA.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:54 schreef jna het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Spong en ufc? Is het feit dat ie nu zo aanwezig is bij TUF niet gewoon een opstapje naar de ufc?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Bethe Correia: I hope Ronda Rousey doesn't kill herself after I humiliate her at UFC 190
twitter:RondaRousey twitterde op donderdag 28-05-2015 om 07:57:15@bethecorreia suicide is no joke or selling point. My father will be with me the day I hand you the comeuppance you deserve. reageer retweet
Traint bij Blackzillians. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
2-0 in MMA.
Heeft geen wrestling.
Heeft 2 partijen gebokst dit jaar (en gewonnen op KO in de eerste ronde).
Zal in 2016 wel zijn UFC debuut maken tegen een Manuwa ofzo.
Zoiets zeg je niet. Ze moet al blij zijn dat Ronda naar Brazilië komt.quote:Op donderdag 28 mei 2015 16:26 schreef superniger het volgende:
http://www.mmamania.com/2(...)iate-her-ufc-190-mma
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:RondaRousey twitterde op donderdag 28-05-2015 om 07:57:15@bethecorreia suicide is no joke or selling point. My father will be with me the day I hand you the comeuppance you deserve. reageer retweet
Cormier al sinds 1985?quote:Op donderdag 28 mei 2015 17:56 schreef n00cL30n het volgende:
Hij traint wrestling al sinds 2010/2011.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
lentz zal wel ringrust hebbenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Condit vs Alves
Lentz vs Oliveira
Noons vs Oliveira
Barroso vs Jimmo
Parke vs Trinaldo
Oliveira vs Till
+1quote:Op vrijdag 29 mei 2015 01:03 schreef Geo4kant het volgende:
Condit vs Alves
Lentz vs Oliveira
Noons vs Oliveira
Barroso vs Jimmo
Parke vs Trinaldo
Oliveira vs Till
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef n00cL30n het volgende:
Condit vs Alves
Lentz vs Oliveira
Noons vs Oliveira
Barroso vs Jimmo
Parke vs Trinaldo
Oliveira vs Till
gewoon privacy law, niks aan de handquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laat het een grapje zijn...
[ afbeelding ]
Mag ik hopenquote:
conor heeft gewonnen, als hij positief had getest, dan zou het toch wel veranderd zijn in een NC?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Stel je voor dat over 2-3 weken uitlekt dat Conor een foutje gemaakt heeft en zijn fight wordt gecancelled... weet niet of ik dan nog wel ga
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Stel je voor dat over 2-3 weken uitlekt dat Conor een foutje gemaakt heeft en zijn fight wordt gecancelled... weet niet of ik dan nog wel ga
en daarbij is conor overratedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?
Ik weet niet wat voor annuleringsverzekering jij hebt, maar meestal moet je dan een goede reden hebben, dat een gevecht niet doorgaat op een kaart zal niet tellen
Dan valt Frankie Edgar in, prima vervanger.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Ticket verkoop ik voor meer dan ik het gekocht heb en hotel is gratis annuleren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?
Ik weet niet wat voor annuleringsverzekering jij hebt, maar meestal moet je dan een goede reden hebben, dat een gevecht niet doorgaat op een kaart zal niet tellen
Ik moet je heel eerlijk bekennen.... De voorkant is mij ontgaan?quote:
Ligt eraan hoe lang het nog gaat duren, Taz ligt maar 4 punten achter, ik zie die smeerlap nog wel naar boven klimmen als het seizoen nog lang duurtquote:Op zondag 31 mei 2015 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
Lijkt er wel trouwens op dat we voor het eerst een winnaar krijgen die geen Geo4Kant of Tazmaniac heet.
Wat lees ik hier nou!!quote:Op zondag 31 mei 2015 16:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe lang het nog gaat duren, Taz ligt maar 4 punten achter, ik zie die smeerlap nog wel naar boven klimmen als het seizoen nog lang duurt
En wanneer is de laatste?quote:Op zondag 31 mei 2015 12:39 schreef n00cL30n het volgende:
Een event, en het klassement ligt gelijk weer helemaal open.
[ afbeelding ]
Dat is het gevaar van Brazil cardsquote:Op zondag 31 mei 2015 13:24 schreef Kerftminister het volgende:
Lekker die juryleden bij Parke - Trinaldo, boren ff dik 30 euro door mn neus heen met hometown judging.
Inderdaad en dan doen we het ook nog eens erg slechtquote:Op zondag 31 mei 2015 13:32 schreef Kerftminister het volgende:
Lijkt er wel trouwens op dat we voor het eerst een winnaar krijgen die geen Geo4Kant of Tazmaniac heet.
Patrick Holohan heeft een schorsing lopenquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laat het een grapje zijn...
[ afbeelding ]
[ Bericht 12% gewijzigd door THEFXR op 01-06-2015 12:06:25 ]
quote:Op maandag 1 juni 2015 10:42 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Patrick Holohan heeft een schorsing lopenHmmz, als het daar maar bij blijft ben ik happySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Eerlijk gezegd weet ik het niet.... Tot het eerste event in juli?quote:Op zondag 31 mei 2015 21:08 schreef Nober het volgende:
[..]
En wanneer is de laatste?
Er staan 43 events gepland dit jaar en we hebben er 17 gehad.
Tot het laatste event in juni en dan in juli weer een nieuw seizoen beginnen? Want op 11, 12 , 15 en 18 juli heb je alweer vier events.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet.... Tot het eerste event in juli?
Top idee.quote:Op maandag 1 juni 2015 20:39 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd weet ik het niet.... Tot het eerste event in juli?
quote:Op maandag 1 juni 2015 22:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik win ook van Brandao, Poirier, Siver en als ik genoeg lul krijg ik er een title shot bij.
Het is dat ik die 145 pounds niet zal halen met m'n 1.90 maar de reach advantage heb ik sowieso al.quote:
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dat ik die 145 pounds niet zal halen met m'n 1.90 maar de reach advantage heb ik sowieso al.
Jammer van Tim Elliott, vreemde keuze om hem te laten gaan.quote:Tim Elliott
Dylan Andrews
Louis Gaudinot
Alptekin Ozkilic
Vik Grujic
Shayna Baszler
Shane Howell
Rocky Lee
Tateki Matsuda
Alexander Torres
Wie?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
10 UFC fighters sacked
[..]
Jammer van Tim Elliott, vreemde keuze om hem te laten gaan.
Ik geef je 30 seconden.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 01:34 schreef Nober het volgende:
[..]
Het is dat ik die 145 pounds niet zal halen met m'n 1.90 maar de reach advantage heb ik sowieso al.
#13 in Flyweight. Vreemde keuze inderdaad.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
10 UFC fighters sacked
[..]
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Wie?Vieze casual.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
veel dec, als hij in een andere org weer eens goed finished, dan mag hij weer terug.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 18:42 schreef Tazmaniac het volgende:
10 UFC fighters sacked
[..]
GSP's laatste finish, januari 2009. Dat mag dan weer wel.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veel dec, als hij in een andere org weer eens goed finished, dan mag hij weer terug.
Zijn record was ook niet geweldig (2-4) geloof ik, maar ik vond zijn fights altijd high pace en zeer vermakelijk.quote:Op woensdag 3 juni 2015 01:13 schreef THEFXR het volgende:
[..]
veel dec, als hij in een andere org weer eens goed finished, dan mag hij weer terug.
Sta ik toch wel van te kijken hoor!quote:Op woensdag 3 juni 2015 19:37 schreef THEFXR het volgende:
In addition to USADA drug testing, UFC to unveil multimillion-dollar health program
After a string of high-profile drug-testing failures by some of MMA’s biggest names, the sport’s most prominent fight organization promised earlier this year to to ramp up its efforts by aligning with a third-party drug-testing firm that will conduct out-of-competition testing.
Plans for the enhanced, year-round drug-testing program will be revealed at today’s press conference, which streams live on MMAjunkie at 2 p.m. ET (11 a.m. PT).
The United States Anti-Doping Agency (USADA), a nonprofit and non-governmental organization that serves as the the national anti-doping organization for the U.S., is expected to manage the UFC’s more stringent approach, according to multiple industry veterans who spoke on the condition of anonymity due to the sensitivity of the matter.
UFC Chief Operating Officer Lawrence Epstein wouldn’t confirm the company’s choice of USADA, but the UFC in February announced it would enact World Anti-Doping Administration standards to help curtail drug use in the sport and create “an even playing field.”
“When you start having 500-plus athletes under contract, and you’re doing 42 or 45 events per year around the world, the UFC has now ascended to not just an event promoter here and there, but one of the major sports globally,” Epstein told USA TODAY Sports and MMAjunkie earlier this week. “With that great success comes great responsibility, and our responsibility is to ensure the playing field – the octagon in our case – is safe and fair. We felt this is something we had to do.”
Earlier this year, many UFC fighters said they eagerly anticipated more-stringent testing:
However, the expanded drug testing is just one part of an ambitious initiative the UFC has dubbed its “Athlete Marketing and Development Program.” According to Epstein, the promotion will spend “millions of dollars” in hopes of improved training methods and output from the 600-plus fighters on its roster.
Included in the new program, which newly hired UFC Vice President of Athlete Health and Performance Jeff Novitzky will oversee, are partnerships with self-described human-performance company Fusionetics, as well as training, nutrition and physical therapy specialists EXOS.
“If you look at what it’s going to cost us in expenses out of pocket, it’s in the millions,” Epstein said. “But we don’t think there’s a better investment we can make than spending this money. It’s going to benefit our athletes in so many ways. It’s going to keep them healthier. It’s going to help them perform better.”
Epstein and other company executives visited elite training centers around the world – including major sports franchises in the U.S., as well as English soccer powerhouse Manchester City Football Club – while developing the new program. Epstein said the promotion noted the best practices being used in those sports and developed a program it believes can benefit UFC athletes in a similar fashion.
“I’d consider it a first-of-its-kind and a best-of-its-kind program in the combat sports space,” Epstein said. “Nobody else is doing this in mixed martial arts or boxing or anything like that.”
An additional aspect of the still-developing program also includes the help of a career-services organization, according to UFC Vice President of Public Relations Dave Sholler, who said the company is actively seeking potential partners in that field.
“The athletes will be able to start obtaining some of the skills and job requisites needed to make that transition,” Sholler said. “We know that not everyone will be able to live off the earnings they’ve made in professional sports, so we want to help them with that transition.”
Finally, UFC officials will also open a full-time training and rehabilitation center as part of a new corporate headquarters that is slated to open next year in Las Vegas.
“Our athletes are located all around the world, but we do a lot of events here, and our athletes frequently travel here,” Epstein said. “We’re going to make this resource available for training, for rehabilitation after an injury takes place and to simply get educated on the latest and greatest training techniques. Building that facility is going to be a big part of this thing.”
Epstein hopes the multi-tiered approach to fighter health will ultimately result in less injuries and better overall fighter development as the promotion focuses on its global-growth efforts.
“We really view this as providing additional resources to UFC athletes,” Epstein said. “That’s really the genesis of this program, and the overall goal of this program is to provide this benefit to all UFC athletes.”
http://mmajunkie.com/2015(...)ollar-health-program
5 á 6 tests per fighter, per jaar.quote:Future drug tests will be "Unannouced, year-round, in and out of competition testing. Urine and blood testing, any place, any where."
Tering, Gus verloor van Rumble.quote:Op donderdag 4 juni 2015 12:53 schreef THEFXR het volgende:
Gus vs Cormier
Best wel slim om die injury te hebben(faken) zodat je nu als beloning een titleshot krijgt.
dat hebben ze gedaan met Cormier vs Rumblequote:Op donderdag 4 juni 2015 15:44 schreef Nober het volgende:
[..]
Tering, Gus verloor van Rumble.
Zonder Jones kunnen ze beter de titel vacant doen.
quote:
quote:
ik gebruik hola unblocker om het op de USA te zetten.quote:Op donderdag 4 juni 2015 18:29 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]wat een BS
Moeten ze echt eens fixen die onzin altijd
Dit. Snelle en eenvoudige oplossing.quote:Op donderdag 4 juni 2015 19:23 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ik gebruik hola unblocker om het op de USA te zetten.
ik hoop dat hij goed is.quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!!!!!
Net kaartjes gekocht voor stand-up comedy show van niemand minder dan...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 4 juni 2015 20:52 schreef Tazmaniac het volgende:
Hell yeah!!!!!!!
Net kaartjes gekocht voor stand-up comedy show van niemand minder dan...
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu nog weigh ins op de dag zelf en we zijn daar waar UFC zijn moet.quote:
Dat is te gevaarlijk. Zullen ze nooit doen.quote:Op donderdag 4 juni 2015 22:46 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Nu nog weigh ins op de dag zelf en we zijn daar waar UFC zijn moet.
leg dat even uit of was je sarcastisch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:57 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Dat is te gevaarlijk. Zullen ze nooit doen.
Die 24 uur is nodig om vechters weer vloeistoffen in hun lichaam te laten krijgen. Als je ze laat vechten op dezelfde dag dan zullen ze alsnog de weight-cut doen en vervolgens gaan vechten met veel te weinig vloeistof in hun lichaam. Een simpele KO wordt dan direct gigantisch levensbedreigend.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
leg dat even uit of was je sarcastisch?
klopt wel,ja, te weinig water in je kopquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:35 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Die 24 uur is nodig om vechters weer vloeistoffen in hun lichaam te laten krijgen. Als je ze laat vechten op dezelfde dag dan zullen ze alsnog de weight-cut doen en vervolgens gaan vechten met veel te weinig vloeistof in hun lichaam. Een simpele KO wordt dan direct gigantisch levensbedreigend.
Ze zijn mainstream dus moeten ze wel, kwantiteit over kwaliteit.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:11 schreef superniger het volgende:
Ik word een beetje moe van elke weekend een UFC event.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |