Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:23 schreef Kerftminister het volgende:
Was nog voor Cormier tegen Jones, maar bij een rematch zal dat volledig omgekeerd zijn, wat een onsympathieke, respectloze rare dwerg is die man.
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.quote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
Netjes, nu ff volhouden en doorzetten!quote:Op zondag 24 mei 2015 18:43 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Voor.... voor het eerst van mijn leven.. op de eerste plek.... Ik ben ontroerd.
ga ik echt niet live kijkenquote:Op zondag 24 mei 2015 22:18 schreef Nober het volgende:
Carlos Condit vs Thiago Alves in Brazil, weer nachtwerk.
[..]
Jones moet eerst nog twee jaar de cel in dus tegen de tijd dat ze weer vechten is Cormier 39 en Saint Preux de champ.
quote:
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..quote:Op zondag 24 mei 2015 19:32 schreef ManageTheAnger het volgende:
Johnson... dude.... hij gaf gewoon op als je het mij vraagt... compleet out shape.
Kontje verkopen voor prison roidsquote:Op zondag 24 mei 2015 23:13 schreef Henrys het volgende:
[..]
2 jaar niet kunnen trainen en op je voeding kunnen letten betekent het einde van je topsportcarrière.
Kijk maar wat het met Tyson heeft gedaan
Nee dat heeft niets met achteraf lullen te maken, ik heb hem persoonlijk altijd al een zeur gevonden.quote:Op maandag 25 mei 2015 12:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Compleet out of shape? Dunno, klinkt als achteraf lullen..
Zijn andere fights duren vaak niet zo lang en weinig wrestling, dan zie je het niet. Zoals Rogan al zei, hij trekt constant sprintjes.. dat vreet energie, daarnaast heeft hij veel spier.
Vergeet niet een mogelijke adrenaline dump, spanning voor de titel etc en de grinding style van Cormier, constant zijn gewicht moeten dragen en moeten werken om in een andere positie te komen.
Precies dit, '' THATS MY BOY !! ''quote:Op maandag 25 mei 2015 15:08 schreef Fyodor het volgende:
Geweldig evenement!
Alleen, die pa van Weidman, wat een droeftoeter zeg:')
ja, zegt Dana altijd over iedereen.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 00:54 schreef Miauw_Zedong het volgende:
Fuck yeah... Cowboy krijgt een titleshot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef THEFXR het volgende:
Fapje gemacht!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
2-0 in MMA.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:54 schreef jna het volgende:
Hoe zit dat eigenlijk met Spong en ufc? Is het feit dat ie nu zo aanwezig is bij TUF niet gewoon een opstapje naar de ufc?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:51 schreef THEFXR het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
quote:Bethe Correia: I hope Ronda Rousey doesn't kill herself after I humiliate her at UFC 190
twitter:RondaRousey twitterde op donderdag 28-05-2015 om 07:57:15@bethecorreia suicide is no joke or selling point. My father will be with me the day I hand you the comeuppance you deserve. reageer retweet
Traint bij Blackzillians. Ik denk dat het wel goedkomt.quote:Op woensdag 27 mei 2015 19:22 schreef Nober het volgende:
[..]
2-0 in MMA.
Heeft geen wrestling.
Heeft 2 partijen gebokst dit jaar (en gewonnen op KO in de eerste ronde).
Zal in 2016 wel zijn UFC debuut maken tegen een Manuwa ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |