quote:Op vrijdag 29 mei 2015 00:47 schreef n00cL30n het volgende:
Condit vs Alves
Lentz vs Oliveira
Noons vs Oliveira
Barroso vs Jimmo
Parke vs Trinaldo
Oliveira vs Till
gewoon privacy law, niks aan de handquote:Op zaterdag 30 mei 2015 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
Laat het een grapje zijn...
[ afbeelding ]
Mag ik hopenquote:
conor heeft gewonnen, als hij positief had getest, dan zou het toch wel veranderd zijn in een NC?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Stel je voor dat over 2-3 weken uitlekt dat Conor een foutje gemaakt heeft en zijn fight wordt gecancelled... weet niet of ik dan nog wel ga
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Stel je voor dat over 2-3 weken uitlekt dat Conor een foutje gemaakt heeft en zijn fight wordt gecancelled... weet niet of ik dan nog wel ga
en daarbij is conor overratedquote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?
Ik weet niet wat voor annuleringsverzekering jij hebt, maar meestal moet je dan een goede reden hebben, dat een gevecht niet doorgaat op een kaart zal niet tellen
Dan valt Frankie Edgar in, prima vervanger.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 15:52 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
Mag ik hopen
Ticket verkoop ik voor meer dan ik het gekocht heb en hotel is gratis annuleren.quote:Op zaterdag 30 mei 2015 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En dan? Je kaartje 2e hands verkopen en je vlucht+hotel annuleren?
Ik weet niet wat voor annuleringsverzekering jij hebt, maar meestal moet je dan een goede reden hebben, dat een gevecht niet doorgaat op een kaart zal niet tellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |