Uhm.. ja.. neequote:Op zondag 24 mei 2015 05:51 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Gast die vent lag al bijna nokkie na een paar stoten.
Zou ik toch ff langs de opticiën gaan, hij liep meer wobbly dan die Makdessi man. Rockhold laat zich echt niet zo makkelijk pakken.quote:
.Oh, je hebt het over Vitor?quote:Op zondag 24 mei 2015 05:52 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Zou ik toch ff langs de opticiën gaan, hij liep meer wobbly dan die Makdessi man. Rockhold laat zich echt niet zo makkelijk pakken.
Ik heb het over die paper champ ja. Jacaré pakt m overigens ook.quote:
Paper champ weidmanquote:Op zondag 24 mei 2015 05:53 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ik heb het over die paper champ ja. Jacaré pakt m overigens ook.
Ik post ook met de jouwe.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paper champ weidman![]()
Nober, post je met 2 accounts of wat?
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander. Gewoon waardeloze prestatie van Vitor.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:54 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paper champ weidman![]()
Nober, post je met 2 accounts of wat?
Nee nee.. Jesus en God hebben geen favoriet.. nee, dan worden ze getestquote:Op zondag 24 mei 2015 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Onaardig van die Jesus dat ie Vitor laat stikken en voor Weidman kiest.
jaquote:Op zondag 24 mei 2015 05:55 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Onaardig van die Jesus dat ie Vitor laat stikken en voor Weidman kiest.
Rockhold is inderdaad the new.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander. Gewoon waardeloze prestatie van Vitor.
Ik zeg niet dat Rockhold kansloos is, maar je overdrijft echt enormquote:Op zondag 24 mei 2015 05:56 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Placeholder die man. Wacht nu maar af, zn laatste win voorlopig dit. Leuk wat over the hill Brazilianen pakken, nu tijd voor een echte tegenstander.
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:58 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat Rockhold kansloos is, maar je overdrijft echt enorm![]()
Rockhold is een goeie fighter met goede wins, maar Weidman is no joke.
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het niet zo makkelijk word, zal een 5 rounder worden.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.
Je gaat dus niet op zijn laatste uitnodiging om Weidman's team te joinen.quote:Op zondag 24 mei 2015 05:59 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Weidman is overschat als de pest, gasste al hard tegen Machida en was nu al bijna nokkie. Rockhold was binnen een paar min klaar met Machida, zal ong hetzelfde zijn tegen Weidman.
Nee joh, Weidman is exposed. Nu is t gewoon wachten op iemand met een fatsoenlijke skillset die ervan profiteert.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:00 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd. Ik denk dat het niet zo makkelijk word, zal een 5 rounder worden.
Arme T-rex.quote:Op zondag 24 mei 2015 06:07 schreef Nober het volgende:
Ik heb helemaal niet het idee dat Cormier kans maakt, he's gonna be knocked out.
Dat is toch overal?quote:Op zondag 24 mei 2015 06:04 schreef Hooidraad het volgende:
Rashad en Bader in de top 5![]()
Wat een divisie, er is niks meer van over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |