Toch jammer die Sport mods die je zelden ziet hierquote:
Max Verstappen kan er helemaal niets van. Met die Josje Grindbak er nog bij.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch jammer die Sport mods die je zelden ziet hier
Moet je het wel in het juiste topic plaatsenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Max Verstappen kan er helemaal niets van. Met die Josje Grindbak er nog bij.
Zo, nu zullen ze er wel snel zijn.
Dat dacht ik inderdaad ook al te zienquote:Op zondag 24 mei 2015 11:05 schreef TheArt het volgende:
NOS plaatst een foto van Sharapova ipv Bertens. Wat een faal
Van de app bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben wat gedaan aan de lay-out van de scores. Ziet er best prima uit.
Ook op TVquote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de app bedoel je?
Inderdaad ja! Kan me nog van voorgaande jaren herinneren dat die app er bij mij vaak 'uitklapte'.
Livescores in de app zijn best lekkerquote:Op zondag 24 mei 2015 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bedoelde idd op de tv. De website bijvoorbeeld ziet er totaal niet uit nu. Heel onpraktisch.
Ongebruikelijke smileykeuze.quote:
Ik mag Youzhny niet zo, ene keer presteert hij op zijn kunnen, de volgende keer is het tien keer ruk en geeft hij gewoon makkelijk op. Nul komma nul mentaliteit.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag Youzhny niet zo, ene keer presteert hij op zijn kunnen, de volgende keer is het tien keer ruk en geeft hij gewoon makkelijk op. Nul komma nul mentaliteit.
De Grand Slam apps zijn altijd kut terwijl de ATP/WTA live app perfect is.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind de app best slecht.
- Hoe zet je player alerts aan?
- De nieuwsblokken op de voorpagina zijn veel te groot en het nieuws gaat terug tot 2 edities geleden.
De Scores, Schedule en Draw onderdelen zijn wel prima, maar dat verwacht je ook wel als je ieder jaar zo'n ding moet maken.
Zouden de rechten goedkoper zijn geworden?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:26 schreef TheArt het volgende:
NOS die een rondje rond alle banen maakt. Wat is dit?
Ik weet niet wat ik zie
Blijft immers wel de grandstand uitzending he. Zal straks nog wel stukje voetbal komen natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2015 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS laat nog wat basketbal-historie zien
Kunnen ze niet op internet een aparte Roland Garros-stream opzetten, lijkt me handigquote:Op zondag 24 mei 2015 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft immers wel de grandstand uitzending he. Zal straks nog wel stukje voetbal komen natuurlijk
Ik gok opquote:Op zondag 24 mei 2015 13:02 schreef franklop het volgende:
In het dubbelspel speelt Haase trouwens met Youzhny, benieuwd of dat nog doorgaat. Lekker geloot trouwens; Granollers en LopezVerder alleen Rojer nog in dubbel bij de mannen.
Doet die het nou weerquote:Op zondag 24 mei 2015 13:09 schreef Tortugal het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230
Weet je hoeveel pijn dat doet
Wat een gekquote:Op zondag 24 mei 2015 13:09 schreef Tortugal het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230
Weet je hoeveel pijn dat doet
Ja, hij speelt erg goed. Snap niet dat mensen elke keer zijn leeftijd noemen als een probleem.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het blijft toch een genot om Federer te zien spelen. Het spijt me voor de haters.
Hoe Robin 'Roland Garros' uitspreekt: 'Rolan Karroo'quote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef franklop het volgende:
NOS met een kleine voorbeschouwing met de Nederlanders.
Zoals het hoortquote:Op zondag 24 mei 2015 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe Robin 'Roland Garros' uitspreekt: 'Rolan Karroo'
Inderdaad, een collega van me spreekt het op z'n Frans uit. Klinkt erg overdreven.quote:
Ja maar buiten de baan gaat het heel goed hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
Hij wordt in ieder geval niet gebageld in de eerste set![]()
Gulbis dit jaar trouwens pas 1 wedstrijd gewonnen, 11 verloren
Vertelquote:Op zondag 24 mei 2015 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja maar buiten de baan gaat het heel goed hoor.
Interview een paar toernooitjes geleden. Hele goede week, alles ging, training ging lekker, echt, alles prima. Behalve die twee uurtjes van de wedstrijd. Die waren kut. Verder alles fantastig.quote:
Nishikori-Mathieu?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef truedestiny het volgende:
Wat een matige pot dit. Waarom zitten er mensen in dat stadion.
Oké.quote:
Terecht in dit gevalquote:Op zondag 24 mei 2015 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat er van 14.00-17.45 u. geen tennis is op Eurosport.
Nja, ik kijk via Eurosport Player, dus ik kan het op mijn computer wel zien maar ik zie het toch een stuk liever op tv.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Terecht in dit geval, gaan ze niet online verder?
Murray en Sharapova wel leuk om te kijken, Berdych evt en zeker Stephens - V. Williamsquote:Op zondag 24 mei 2015 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Geen Nadal en sowieso geen erg boeiend programma. Pouille-Simon als tweede op PC.
Ja, misschien wel inderdaad. Hoopte alleen op Nadal en/of Djokovic.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Murray en Sharapova wel leuk om te kijken, Berdych evt en zeker Stephens - V. Williams
Van Johnson.quote:
Hij zat ook in mijn team, ook net geen captain gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2015 20:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
de tering.. capitan van mijn scorito
edit: nvm gelukkig net niet gedaan
Ik geef Monfils meer kans dan Keiquote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is wat jullie betreft de favoriet als Federer tegen Nishikori moet?
Nja, Monfils blijft een beetje de Federer-fan van de ATP Tour, dus daar zou ik niet al te veel vertrouwen in hebben.quote:
Heb ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2015 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Monfils blijft een beetje de Federer-fan van de ATP Tour, dus daar zou ik niet al te veel vertrouwen in hebben.
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
Interessante analyse van Nadals spel net op Eurosport.
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.quote:
Niks nieuws verteld dusquote:Op zondag 24 mei 2015 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.
Eigenlijk zouden ze dat heel anders moeten meten, namelijk gerelateerd aan wat je sowieso al op aan service punten pakt. Iemand die 75% van z'n servicepunten pakt, en 80% van de BPs wegwerkt, doet het mentaal gezien beter dan iemand die 90% van z'n servicepunten pakt en 85% van de BPs wegwerkt. Hebben ze dat meegenomen in die analyse?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.
67% service punten gewonnen, zowel dit jaar en carrière, 60% bp gered dit jaar en 66% carrière. Lijkt me te kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat heel anders moeten meten, namelijk gerelateerd aan wat je sowieso al op aan service punten pakt. Iemand die 75% van z'n servicepunten pakt, en 80% van de BPs wegwerkt, doet het mentaal gezien beter dan iemand die 90% van z'n servicepunten pakt en 85% van de BPs wegwerkt. Hebben ze dat meegenomen in die analyse?
Uiteindelijk valt dat van die forehand dus trouwens ook weer terug te voeren op de verslechterde fysieke staat van Nadal.
Niemand heeft hem in de XL gamequote:
Ik bijnaquote:Op maandag 25 mei 2015 12:54 schreef franklop het volgende:
[..]
Niemand heeft hem in de XL game
Cuevas lijkt zich herpakt te hebben
Werkenbijdenosquote:Op maandag 25 mei 2015 13:02 schreef franklop het volgende:
Verrassend is het niet te noemen, maar de NOS gaat dus een niet geheel interessante (al afgelopen) partij uitzenden, terwijl er toch nog een aantal andere wedstrijden bezig zijn.
Waar gaat dit over?quote:Op maandag 25 mei 2015 13:06 schreef Frozen-assassin het volgende:
Komt wel een duidelijke schifting na kwartfinales..
Ene helft heeft Djokovic - Federer - Murray
De andere Djokovic - Nishikori - Nadal
Scorito denk ikquote:
Ik zie hier eigenlijk weinig mis mee op het eerste gezicht.quote:Op maandag 25 mei 2015 13:38 schreef Szura het volgende:
Geen wonder dat Berdych zo makkelijk won
[ afbeelding ]
#werkenbijdenos
Toch denk ik dat hij Simon gaat verrassenquote:Op maandag 25 mei 2015 13:47 schreef Frozen-assassin het volgende:
Pouille
Had gewoon op 40-40 kunnen komen tegen Simon met 2-0 voorsprong met een makkelijke bal, slaat hij hem uit...
Is in ieder geval lekker bezig nuquote:Op maandag 25 mei 2015 13:48 schreef Szura het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij Simon gaat verrassen
camera standpunt op die baan is wel verveled, zeker als Radwanska (in dit geval) ver achter de baseline staatquote:
Bertens als eerste op Court 1 en Haase als eerste op Court 2.quote:Op maandag 25 mei 2015 15:52 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Als tweede op Chatrier Nadal en dan Djokovic.
Lekker twee weken vakantietwitter:feliciano_lopez twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:51:09Le joueur plus spectaculaire est certainement @Gael_Monfils🎾😀.Je adore regarder lui‼️ reageer retweet
Die gaat op Queens z'n rackets wel weer tevoorschijn halenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:03 schreef Szura het volgende:
LaLo tilt er niet te zwaar aanLekker twee weken vakantietwitter:feliciano_lopez twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:51:09Le joueur plus spectaculaire est certainement @Gael_Monfils🎾😀.Je adore regarder lui‼️ reageer retweet
Cilic is hopeloos uit vorm, dus normaal wel ja. Maar Haase zal wel weer een passieve bitch zijn en er dan alsnog vrij kansloos af gaan.quote:
Ja, ik zie hem wel winnen, van iedereen.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Vinden jullie Murray spelen als kanshebber voor de titel? Ik zie hem er wel uitvliegen tegen Kyrgios.
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen wekenquote:Op maandag 25 mei 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Vinden jullie Murray spelen als kanshebber voor de titel? Ik zie hem er wel uitvliegen tegen Kyrgios.
Murray kansloos tegen Nadal?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen weken
Precies. In een best of three wint hij het toernooi misschien wel, maar in een best of five niet denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen weken
Denk dat de huidige Murray op gravel toch wel wat beter is dan Federer (die afgelopen toernooien op zijn tandvlees verder kwam elke ronde). En misschien ook wel beter dan Nadal in zijn huidige vorm (hij heeft hem al verslagen recentelijk op gravel geloof ik).quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Geld over na het niet binnenhalen van CLquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:01 schreef Max23 het volgende:
NOS heeft echt veel rechten gekocht zeg.
Ze gaan Haase uitzenden op tv, en Bertens op NOS.nl
En een break terugquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:17 schreef PippenScottie het volgende:
Lacko die Ferrer direct breakt vind ik groter nieuws.
Gaat nu niet meer lukken hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat gaat een dubbele bagel worden voor Kiki
Dat kan nog best.. Gewoon tweede en derde set 6-0. Kat in t bakkie!quote:
Samen met Haasequote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kiki kan beter gewoon ITF toernooien gaan afwerken
http://www.drakulastream.eu/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:38 schreef elby1988 het volgende:
Graag kijken maar zit in het buitenland.. Iemand tips via de DM om te kijken?..
dank u!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:42 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
http://www.drakulastream.eu/tennis-live-streaming-video.html
W T Aquote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:50 schreef Frozen-assassin het volgende:
Bertens op 3-1 en eigen service nu
Wat is deze
Want dit gebeurt nooit bij de ATPquote:
Waar zie je mij haten?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want dit gebeurt nooit bij de ATP![]()
Kansloos WTA gehaat
Het gebeurt gewoon vaker bij WTA, dat is gewoon zo. Blijkbaar inherent aan het vrouw zijn.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:54 schreef Norrage het volgende:
[..]
Want dit gebeurt nooit bij de ATP![]()
Kansloos WTA gehaat
Het is inherent aan het slechter zijn van de service. Kunnen ze niets aan doen. Bij de mannen wordt op gravel bijna net zo vaak gebroken.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het gebeurt gewoon vaker bij WTA, dat is gewoon zo. Blijkbaar inherent aan het vrouw zijn.
Verder kijk ik gewoon met plezier naar vrouwentennis
Maar nu even nietquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Kiki loopt soms wel lekker te timmeren
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 12:08:01LIVE: Uitschakeling Robin Haase http://t.co/Yh7c0F9P9b reageer retweet
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Crocmaz het volgende:
twitter:DeSpeld twitterde op dinsdag 26-05-2015 om 12:08:01LIVE: Uitschakeling Robin Haase http://t.co/Yh7c0F9P9b reageer retweet
De Speldquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:10 schreef Crocmaz het volgende:
quote:
Nee, voor Kiekquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:18 schreef franklop het volgende:
normaliter wordt het nu dan 6-2 voor Kuznetsova, maar toch netjes
Ik ben er anders niet zo kapot van.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:18 schreef franklop het volgende:
bedoel volgens het WTA principe hequote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:19 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik ben er anders niet zo kapot van.
Niet alleen in het tennis hoorquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zijn vrouwen dan zo onstabiel in het tennis?
ik lees dit, kijk op live score en zie 15-40 staanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:26 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
D'n Kiek nu wel met een paar lekkere punten
Ach, Haase loopt al de hele wedstrijd achter de feiten aanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:30 schreef Max23 het volgende:
Daar is de break, kan ze de hele set achter de feiten aan lopen
Ik vind de meeste tatoeages vrij kansloos.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kansloze tatoeages heeft Koeznetsova eigenlijk[...]
7-6 5-0rquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
De goede jongen Rooowbin mag trouwens vanmiddag weer opdraven, ditmaal samen met Youzhnyin herendubbel tegen Marcel Granollers en Marc Lopez. Dat gaat weer een afgang worden
verliezen van cilic een afgang noemenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:42 schreef Frozen-assassin het volgende:
De goede jongen Rooowbin mag trouwens vanmiddag weer opdraven, ditmaal samen met Youzhnyin herendubbel tegen Marcel Granollers en Marc Lopez. Dat gaat weer een afgang worden
Tegen Cilic in deze vorm is dat op z'n minst een afgang te noemen jaquote:
Ik zou er mijn hele spaarrekening erop zetten als dat konquote:
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:18 schreef franklop het volgende:
Ja sorry, zo vaak heb ik nou ook niet gelijk met tennis. Zie mijn plek op de XL-tennisgame ranglijst (prima graadmeter wat dat betreft)quote:
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zittenquote:
Had een tweede ronde te verdedigen, verlies dus relatief weinig. Denk dat ie er nog net in zal staanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vliegt Rooowbin nu ook uit de top 100?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zitten
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef Norrage het volgende:
Wat een kansloos trieste nederlaag van Roowbin zegTegen een geblesseerde Cilic in een zuigende kut vorm op gravel zo hard verliezen
![]()
Eh. Roelfs?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Beter dan Jan 'en de goalset' Roelfsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Hij werd bij de warming up nog een kwartier behandeld geloof ik. Zie hem de volgende ronde wel in straight sets eraf gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zien
Misschien beetje scorebord journalistiek ja, heb er niks van gezien. Cilic scheen ook daadwerkelijk goed te spelen kennelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zien
Dan weet je in ieder geval zeker dat Haase hier niks te zoeken had. Als ie nou straks de finale wint dan kun je nog zeggen dat Haase pech heeft gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij werd bij de warming up nog een kwartier behandeld geloof ik. Zie hem de volgende ronde wel in straight sets eraf gaan
Die Pliskova met dat neukgewei op d'r armquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kansloze tatoeages heeft Koeznetsova eigenlijkHet is nog net geen Pliskova.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:33 schreef suus21 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch op die hollanders; ze loten allemaal geplaatste spelers waarvan er twee sowieso al een slam hebben gewonnen. Sijsling heeft gulbis driee sets heel goed bijgehouden maar komt dan net iets te kort op een toernooi waar gulbis meestal goed speelt. Dat haase dik verliest van cilic is ook logisch deze match up is voor haase gewoon niet lekker en bertens speelt drie sets tegen een van de betere gravelspeelster van de tour. Ik kan alleen maar zeggen dat ze allemaal dikke pch hebben gehad met de loting, volgende keer beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |