Hij zat ook in mijn team, ook net geen captain gemaaktquote:Op zondag 24 mei 2015 20:22 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
de tering.. capitan van mijn scorito
edit: nvm gelukkig net niet gedaan
Ik geef Monfils meer kans dan Keiquote:Op zondag 24 mei 2015 20:27 schreef Federer-fan het volgende:
Wie is wat jullie betreft de favoriet als Federer tegen Nishikori moet?
Nja, Monfils blijft een beetje de Federer-fan van de ATP Tour, dus daar zou ik niet al te veel vertrouwen in hebben.quote:
Heb ik ook nietquote:Op zondag 24 mei 2015 20:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, Monfils blijft een beetje de Federer-fan van de ATP Tour, dus daar zou ik niet al te veel vertrouwen in hebben.
Wat zeiden ze?quote:Op zondag 24 mei 2015 20:46 schreef Federer-fan het volgende:
Interessante analyse van Nadals spel net op Eurosport.
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.quote:
Niks nieuws verteld dusquote:Op zondag 24 mei 2015 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.
Eigenlijk zouden ze dat heel anders moeten meten, namelijk gerelateerd aan wat je sowieso al op aan service punten pakt. Iemand die 75% van z'n servicepunten pakt, en 80% van de BPs wegwerkt, doet het mentaal gezien beter dan iemand die 90% van z'n servicepunten pakt en 85% van de BPs wegwerkt. Hebben ze dat meegenomen in die analyse?quote:Op zondag 24 mei 2015 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat Nadal altijd zo'n succes had doordat hij zijn forehand met zo veel spin sloeg en de backhandkant open hield, maar dat zijn hele spel nu uit elkaar valt doordat hij zijn forehand niet meer diep krijgt. Ook dat zijn geredde-BP-'conversie' lager is dan in voorgaande jaren en ging het over de rpm van zijn forehand.
67% service punten gewonnen, zowel dit jaar en carrière, 60% bp gered dit jaar en 66% carrière. Lijkt me te kloppen.quote:Op maandag 25 mei 2015 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Eigenlijk zouden ze dat heel anders moeten meten, namelijk gerelateerd aan wat je sowieso al op aan service punten pakt. Iemand die 75% van z'n servicepunten pakt, en 80% van de BPs wegwerkt, doet het mentaal gezien beter dan iemand die 90% van z'n servicepunten pakt en 85% van de BPs wegwerkt. Hebben ze dat meegenomen in die analyse?
Uiteindelijk valt dat van die forehand dus trouwens ook weer terug te voeren op de verslechterde fysieke staat van Nadal.
Niemand heeft hem in de XL gamequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |