Doet die het nou weerquote:Op zondag 24 mei 2015 13:09 schreef Tortugal het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230
Weet je hoeveel pijn dat doet
Wat een gekquote:Op zondag 24 mei 2015 13:09 schreef Tortugal het volgende:
http://espn.go.com/video/clip?id=12942230
Weet je hoeveel pijn dat doet
Ja, hij speelt erg goed. Snap niet dat mensen elke keer zijn leeftijd noemen als een probleem.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:03 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Het blijft toch een genot om Federer te zien spelen. Het spijt me voor de haters.
Hoe Robin 'Roland Garros' uitspreekt: 'Rolan Karroo'quote:Op zondag 24 mei 2015 11:04 schreef franklop het volgende:
NOS met een kleine voorbeschouwing met de Nederlanders.
Zoals het hoortquote:Op zondag 24 mei 2015 14:09 schreef wimderon het volgende:
[..]
Hoe Robin 'Roland Garros' uitspreekt: 'Rolan Karroo'
Inderdaad, een collega van me spreekt het op z'n Frans uit. Klinkt erg overdreven.quote:
Ja maar buiten de baan gaat het heel goed hoor.quote:Op zondag 24 mei 2015 14:48 schreef Max23 het volgende:
Hij wordt in ieder geval niet gebageld in de eerste set![]()
Gulbis dit jaar trouwens pas 1 wedstrijd gewonnen, 11 verloren
Vertelquote:Op zondag 24 mei 2015 14:52 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Ja maar buiten de baan gaat het heel goed hoor.
Interview een paar toernooitjes geleden. Hele goede week, alles ging, training ging lekker, echt, alles prima. Behalve die twee uurtjes van de wedstrijd. Die waren kut. Verder alles fantastig.quote:
Nishikori-Mathieu?quote:Op zondag 24 mei 2015 16:13 schreef truedestiny het volgende:
Wat een matige pot dit. Waarom zitten er mensen in dat stadion.
Oké.quote:
Terecht in dit gevalquote:Op zondag 24 mei 2015 16:36 schreef Federer-fan het volgende:
Waardeloos dat er van 14.00-17.45 u. geen tennis is op Eurosport.
Nja, ik kijk via Eurosport Player, dus ik kan het op mijn computer wel zien maar ik zie het toch een stuk liever op tv.quote:Op zondag 24 mei 2015 16:43 schreef franklop het volgende:
[..]
Terecht in dit geval, gaan ze niet online verder?
Murray en Sharapova wel leuk om te kijken, Berdych evt en zeker Stephens - V. Williamsquote:Op zondag 24 mei 2015 16:02 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Geen Nadal en sowieso geen erg boeiend programma. Pouille-Simon als tweede op PC.
Ja, misschien wel inderdaad. Hoopte alleen op Nadal en/of Djokovic.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Murray en Sharapova wel leuk om te kijken, Berdych evt en zeker Stephens - V. Williams
Van Johnson.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |