Ja sorry, zo vaak heb ik nou ook niet gelijk met tennis. Zie mijn plek op de XL-tennisgame ranglijst (prima graadmeter wat dat betreft)quote:
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zittenquote:
Had een tweede ronde te verdedigen, verlies dus relatief weinig. Denk dat ie er nog net in zal staanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Vliegt Rooowbin nu ook uit de top 100?
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Het is voortaan hopen dat het op de eerste dagen regent, dan kunnen ze nog op de eerste woensdag in het toernooi zitten
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zienquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:01 schreef Norrage het volgende:
Wat een kansloos trieste nederlaag van Roowbin zegTegen een geblesseerde Cilic in een zuigende kut vorm op gravel zo hard verliezen
![]()
Eh. Roelfs?quote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Beter dan Jan 'en de goalset' Roelfsquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:59 schreef Wopper1 het volgende:
Weer die vreselijke Mark Brasser. Slechtste commentator ooit.
Hij werd bij de warming up nog een kwartier behandeld geloof ik. Zie hem de volgende ronde wel in straight sets eraf gaanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zien
Misschien beetje scorebord journalistiek ja, heb er niks van gezien. Cilic scheen ook daadwerkelijk goed te spelen kennelijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:03 schreef BobW het volgende:
[..]
Cilic speelde best aardig, kwam in ieder geval niet geblesseerd over en zijn zuigende kut vorm was ook niet te zien
Dan weet je in ieder geval zeker dat Haase hier niks te zoeken had. Als ie nou straks de finale wint dan kun je nog zeggen dat Haase pech heeft gehad.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Hij werd bij de warming up nog een kwartier behandeld geloof ik. Zie hem de volgende ronde wel in straight sets eraf gaan
Die Pliskova met dat neukgewei op d'r armquote:Op dinsdag 26 mei 2015 12:27 schreef Immerdebestebob het volgende:
Wat een kansloze tatoeages heeft Koeznetsova eigenlijkHet is nog net geen Pliskova.
quote:Op dinsdag 26 mei 2015 13:33 schreef suus21 het volgende:
Wat zeikt iedereen toch op die hollanders; ze loten allemaal geplaatste spelers waarvan er twee sowieso al een slam hebben gewonnen. Sijsling heeft gulbis driee sets heel goed bijgehouden maar komt dan net iets te kort op een toernooi waar gulbis meestal goed speelt. Dat haase dik verliest van cilic is ook logisch deze match up is voor haase gewoon niet lekker en bertens speelt drie sets tegen een van de betere gravelspeelster van de tour. Ik kan alleen maar zeggen dat ze allemaal dikke pch hebben gehad met de loting, volgende keer beter..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |