Toch jammer die Sport mods die je zelden ziet hierquote:
Max Verstappen kan er helemaal niets van. Met die Josje Grindbak er nog bij.quote:Op zondag 24 mei 2015 00:31 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toch jammer die Sport mods die je zelden ziet hier
Moet je het wel in het juiste topic plaatsenquote:Op zondag 24 mei 2015 01:10 schreef wimderon het volgende:
[..]
Max Verstappen kan er helemaal niets van. Met die Josje Grindbak er nog bij.
Zo, nu zullen ze er wel snel zijn.
Dat dacht ik inderdaad ook al te zienquote:Op zondag 24 mei 2015 11:05 schreef TheArt het volgende:
NOS plaatst een foto van Sharapova ipv Bertens. Wat een faal
Van de app bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2015 11:14 schreef TheArt het volgende:
Ze hebben wat gedaan aan de lay-out van de scores. Ziet er best prima uit.
Ook op TVquote:Op zondag 24 mei 2015 11:18 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Van de app bedoel je?
Inderdaad ja! Kan me nog van voorgaande jaren herinneren dat die app er bij mij vaak 'uitklapte'.
Livescores in de app zijn best lekkerquote:Op zondag 24 mei 2015 11:49 schreef TheArt het volgende:
[..]
Bedoelde idd op de tv. De website bijvoorbeeld ziet er totaal niet uit nu. Heel onpraktisch.
Ongebruikelijke smileykeuze.quote:
Ik mag Youzhny niet zo, ene keer presteert hij op zijn kunnen, de volgende keer is het tien keer ruk en geeft hij gewoon makkelijk op. Nul komma nul mentaliteit.quote:
quote:Op zondag 24 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik mag Youzhny niet zo, ene keer presteert hij op zijn kunnen, de volgende keer is het tien keer ruk en geeft hij gewoon makkelijk op. Nul komma nul mentaliteit.
De Grand Slam apps zijn altijd kut terwijl de ATP/WTA live app perfect is.quote:Op zondag 24 mei 2015 12:34 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind de app best slecht.
- Hoe zet je player alerts aan?
- De nieuwsblokken op de voorpagina zijn veel te groot en het nieuws gaat terug tot 2 edities geleden.
De Scores, Schedule en Draw onderdelen zijn wel prima, maar dat verwacht je ook wel als je ieder jaar zo'n ding moet maken.
Zouden de rechten goedkoper zijn geworden?quote:Op zondag 24 mei 2015 12:26 schreef TheArt het volgende:
NOS die een rondje rond alle banen maakt. Wat is dit?
Ik weet niet wat ik zie
Blijft immers wel de grandstand uitzending he. Zal straks nog wel stukje voetbal komen natuurlijkquote:Op zondag 24 mei 2015 12:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
NOS laat nog wat basketbal-historie zien
Kunnen ze niet op internet een aparte Roland Garros-stream opzetten, lijkt me handigquote:Op zondag 24 mei 2015 12:48 schreef franklop het volgende:
[..]
Blijft immers wel de grandstand uitzending he. Zal straks nog wel stukje voetbal komen natuurlijk
Ik gok opquote:Op zondag 24 mei 2015 13:02 schreef franklop het volgende:
In het dubbelspel speelt Haase trouwens met Youzhny, benieuwd of dat nog doorgaat. Lekker geloot trouwens; Granollers en LopezVerder alleen Rojer nog in dubbel bij de mannen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |