Lekker twee weken vakantietwitter:feliciano_lopez twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:51:09Le joueur plus spectaculaire est certainement @Gael_Monfils🎾😀.Je adore regarder lui‼️ reageer retweet
Die gaat op Queens z'n rackets wel weer tevoorschijn halenquote:Op maandag 25 mei 2015 17:03 schreef Szura het volgende:
LaLo tilt er niet te zwaar aanLekker twee weken vakantietwitter:feliciano_lopez twitterde op maandag 25-05-2015 om 16:51:09Le joueur plus spectaculaire est certainement @Gael_Monfils🎾😀.Je adore regarder lui‼️ reageer retweet
Cilic is hopeloos uit vorm, dus normaal wel ja. Maar Haase zal wel weer een passieve bitch zijn en er dan alsnog vrij kansloos af gaan.quote:
Ja, ik zie hem wel winnen, van iedereen.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Vinden jullie Murray spelen als kanshebber voor de titel? Ik zie hem er wel uitvliegen tegen Kyrgios.
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen wekenquote:Op maandag 25 mei 2015 19:36 schreef Tortugal het volgende:
Vinden jullie Murray spelen als kanshebber voor de titel? Ik zie hem er wel uitvliegen tegen Kyrgios.
Murray kansloos tegen Nadal?quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen weken
Precies. In een best of three wint hij het toernooi misschien wel, maar in een best of five niet denk ik.quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Nee tegen Nadal, Fed en Djoko is die kansloos. Zo goed heeft nou ook weer niet gespeeld de afgelopen weken
Denk dat de huidige Murray op gravel toch wel wat beter is dan Federer (die afgelopen toernooien op zijn tandvlees verder kwam elke ronde). En misschien ook wel beter dan Nadal in zijn huidige vorm (hij heeft hem al verslagen recentelijk op gravel geloof ik).quote:Op maandag 25 mei 2015 19:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |