Mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
#durftevragen
Nee, die duwen we vannacht pas volquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:11 schreef Fylax het volgende:
Welkom in de NWS SC, vol met dikke mensen!
En nee, niet Fylax' moeder.
Badr Hari weegt ook meer dan 100 kilo, zou je die dik noemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei die gast die 125 kg. weegt ook over zichzelf.
Nee, maar die gast zei net dat hij probeert kilo's kwijt te raken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Badr Hari weegt ook meer dan 100 kilo, zou je die dik noemen?
Als je maar geen anorexia krijgt, heb je genoeg kans in het leven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van binnen is het ook gewoon maar magertjes bij me hoor
Leg die aan het infuus ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Toevallig zag ik laatst een anorexiahoertje langskomen die serieus 19 kilo weegt.
Mani?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Toevallig zag ik laatst een anorexiahoertje langskomen die serieus 19 kilo weegt.
Wat streef jij na?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je moeder grappen.
Dat is het niveau wat timmmm nastreeft.
Ik blijf achter dat oordeel staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
En volgens hem ben ík een vreemd persoon.
Inderdaad, bah.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je moeder grappen.
Dat is het niveau wat timmmm nastreeft.
Waarom zou je Specularium op facebook willen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat specularium ook heel vies en vadzig zou zijn, maar dat viel op basis van zijn facebookfoto eigenlijk reuze mee
Je moet van de kleine dingetjes in het leven genieten, zeggen we soms.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Gister had ik echt een goede je moeder grap over fylax' moeder. Toen was ik bijzonder trots op mezelf
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je Specularium op facebook willen?
Jij hebt nooit goede grappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Gister had ik echt een goede je moeder grap over fylax' moeder. Toen was ik bijzonder trots op mezelf
Om deel uit te maken van een zeer select gezelschap.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je Specularium op facebook willen?
Herhaal die nog eensquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Heb je het nu over Tiny Tim?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet van de kleine dingetjes in het leven genieten, zeggen we soms.
Agossiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
Goed zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je even terugzoeken. Gisteren of eergisteren
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij was echt goed, ik zou het doen als ik jou was
Volslank noem ik het altijd.quote:
Die roze jurk zou mij beter staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag de act van Conchita net en daarna vond ik het niet meer waard om mijn avond daarmee te vullen.
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Jan Smit ook een eng figuur?
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Als ze niet zo'n vuig spleetje had tussen der tanden had ik het gewoon gedaan. Maar dat vind ik zo iets viesquote:
Ik sta gelukkig positiever in het levenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig positiever in het leven
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?quote:
Inmiddels wel zo'n gat gebrand dat je die baksteen zo naar binnen zou kunnen schuiven denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.quote:
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavondquote:
waar???quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.
[..]
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavond
Volslank is gewoon hetzelfde als mollig dacht ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Mag ik jou ook op Facebook?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
VOLSLANK
1) Mollig 2) Met enigszins ronde lichaamsvormen 3) Niet iel
Ik ben zeer flexibel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Ik ben zeer flexibelquote:
De vetrollen van Shirma raken nog net niet het laminaat bij haar thuis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zeer flexibel.
[..]
Ik ben zeer flexibel
Zullen vast wel mensen tussen zitten die hier ook komen, maar dan weet ik het daar niet van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.
Leg je benen eens in je nek dan.quote:
Genomen in bad zeker?quote:
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.
Dan weet je mijn echte naamquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.
Stuur even een dm met je adres.
Ik vertrouw het niet zo, jij die de Facebook van mijn moeder hebt..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter is
Goed punt. Maar ik doe nooit wat met fb dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet.quote:
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.
Ik lift bij de basic-fit dingen die zwaarder zijn dan jijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.
Ik snap de hysterie ook nooit zo goed hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Nu? Of is dat je dieet ofzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet 2 crackers met kipfilet.
Eigenlijk is het Knackebrod maar ik vind 'ik eet 2 Knackebroden met kipfilet' zo raar staan.
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij zou over Wendy van Dijk nog zeggen dat ze af moet vallen
Ik zal het verzoek voor je indienenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Israel weet ik nu al niet meer. Deze druiden vond ik niet zo kek in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Israel en Engeland vind ik leuk tot nu toe.
Geen cracker met kruidenboter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.quote:
#viesdik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Je wordt toch niet later een wandelend lijk, hé?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Hoezo later. #TeamZakarinquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt toch niet later een wandelend lijk, hé?
#prayformani
Ik vind dit wel schattig. Beter dan Engeland want die vent kon gewoon écht niet zingenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Doe maar gewoon even je adres.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik doe nooit wat met fb dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet.
Mijn laptop in mijn handen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan dit bericht posten?
Estland vond ik ook leuk. Afgekeken van Ilse en waylon, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Oei, ben je een beetje mad?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
De moeder van timmmmm gaat nu zingen bij Songfestival.
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
De moeder van timmmmm gaat nu zingen bij Songfestival.
Ze liegt over haar leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.
Is deze pas 18?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.
Geen twijfel mogelijk.quote:
Zou wel tof zijn, 24/7 in badquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
aan de andere kant, ook ruimte genoeg voor een laptop. Stiekem ben ik van binnen aan het typen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.
Stuur even een dm met je adres.
Ik ga jullie gewoon toevoegen, YOLO.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zeer flexibel.
[..]
Ik ben zeer flexibel
Hoe weet je hun facebook?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jullie gewoon toevoegen, YOLO.
Oh ik las de moeder van fylaxquote:
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder gevalquote:
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik beter ben in internetten dan Peter R de Vries.
Deze vind ik wel leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Servië was wel verschrikkelijk zeg, slechtste cijfer dat ik tot nu toe heb gegeven
Ik ook nog niet, de ondeugdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?
Doe mij eens mailen dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder geval
Er is 1 iemand hier die het weet, en die zal het niet doorsturen gok ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Als iemand mij de facebook van LTKDV kan sturen, doe maar even.
Golden boy met die gouden schoenenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Israel weet ik nu al niet meer. Deze druiden vond ik niet zo kek in ieder geval
Dat wist hij ook van mij. Hij onthoudt zulke dingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder geval
Ik heb gewoon jouw telefoonnummerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die moet je nu wel hebben als het goed is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?
Je durfde mij toch niet op FB te hebben, zei je net...? Hier komt toch even een aapje uit een mouwtjequote:
Stuur het zelf maar even door.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is 1 iemand hier die het weet, en die zal het niet doorsturen gok ik.
Oh wie zou dat nou zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeitequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
weet nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je durfde mij toch niet op FB te hebben, zei je net...? Hier komt toch even een aapje uit een mouwtje
We zijn nu vriendjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet je nu wel hebben als het goed is.
Ja zo moeilijk ben ik nou ook weer niet vindbaar neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeite
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn nu vriendjes.
Wat leuk dat jij ook Edgar heet.
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.quote:
LOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Facebook zegt tegen mij: 'help Yokikater meer vrienden te vinden'
Zelfs facebook maakt zich zorgen dat je vandaag of morgen met een AK-47 een supermarkt binnenloopt
Ik vind het een heerlijk popliedje. Gaat zeker weten winnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet bijzondere dingen aan dit nummer.
Ik ben nog steeds groot fan van de inzending van de Grieken twee jaar geleden.
Nou haat ik best veel mensen en dingen hè, maar zelfs ík vind toch wel dat homo's niet als hetero's kinderen zouden moeten mogen krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Maar hij zal het wel iets negatiever bedoelen.
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou haat ik best veel mensen en dingen hè, maar zelfs ík vind toch wel dat homo's niet als hetero's kinderen zouden moeten mogen krijgen
Niet allemaal, maar dat geldt voor heterostellen even goed. Ouderschapstesten en bij falen gedwongen abortus. Al die kutouders die kinderen krijgen... Kindermishandeling
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster benquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
Zo denken mensen wel ineens dat ik vrienden heb.
Dat boeit toch niet in het ESF.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Muzikaal wellicht niet helemaal je van het
Zou een boel leed besparen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.
Zegt geen reet over of je een goede ouder bent of zult zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.
Waarom doe je ook een sjaal om?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster ben
Nu heb ik ook jouw FB, zullen we vriendjes worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster ben
Nou ja, al sluit je bekende crackheads maar uit, en mensen die geen 14 zijn. Dan ben je al een endquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt geen reet over of je een goede ouder bent of zult zijn.
Van wie of wat?quote:
Ik vond oprecht het enige leuke nummer vorig jaar van ons.quote:
Ja prima joh, ik heb tenslotte tim ook al toegevoegdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu heb ik ook jouw FB, zullen we vriendjes worden?
Kleurt gewoon goed bij mijn ogenquote:
Lekker veel FOK!berichten gedeeld, ik ben trots. Jammer dat je maar 12 vrienden hebt, anders had het misschien nog wat uitgehaaldquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prima joh, ik heb tenslotte tim ook al toegevoegd
Die hoed?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent heeft echt iets waar ik agressief van word
Niet zo haten.quote:
Had beter 'beauty never exercises' kunnen hetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees net dat het nummer van Servië toepasselijk Beauty never lies heet.
Wel alleen mijn eigen berichten natuurlijk, zo'n egoïst ben ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker veel FOK!berichten gedeeld, ik ben trots. Jammer dat je maar 12 vrienden hebt, anders had het misschien nog wat uitgehaald
Ze kan maar beter lekker zijn, want anders is dit natuurlijk onvergeeflijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje moest de tv zo nodig op pauze zetten dus nu loop Ik een paar minuten achter.
Jij had ook gedacht dat wij samen zijn vriendenaantal toch wel zouden verdubbelen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het nog vrij veel eigenlijk, voor hem.
Ik moest binnenmonds kotsen bij die enge pirouette.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik keur dit ook af. Met die debiele choreografie.
Dat had ik natuurlijk al gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu kunnen we wel zijn facebook afspeuren of Fatima er tussen staat met hete bikinipics op haar FB
Ja doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu kunnen we wel zijn facebook afspeuren of Fatima er tussen staat met hete bikinipics op haar FB
Gevonden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn ook veel fans van Jan Smit. Ik wil niet weten hoeveel mensen er vanavond bij de toppers zijn. Smaak is niet te koop helaas.quote:
Ze is mijn zusje, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze kan maar beter lekker zijn, want anders is dit natuurlijk onvergeeflijk
Hoe de fuck is dat een goed nummer.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze is mijn zusje, wat denk je zelf?
Gewoon gedaan omdat het kan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Fatima natuurlijk gewoon een vriendschapsverzoek gestuurd
Als jij stemt op Nederland zal ik op België stemmen. Deal?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef Njosnavelin het volgende:
Ik wil wel stemmen op België maar heb een belgs nummer dus kan waarschijnlijk niet.
Walgelijk ditquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef timmmmm het volgende:
Fatima natuurlijk gewoon een vriendschapsverzoek gestuurd
Vind je lekkerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Walgelijk ditEn dan krijg ik straks weer tikken omdat ze opeens allemaal verzoeken krijgt van vieze mannetjes
.
Dan ben ik snel klaar, deal.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:18 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Als jij stemt op Nederland zal ik op België stemmen. Deal?
Je verwacht het misschien niet van me, maar ik ben ook niet helemaal fanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch niet onverdraagzaam van mij dat ik Conchita een walgelijk schepsel vind?
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Het is toch niet onverdraagzaam van mij dat ik Conchita een walgelijk schepsel vind?
Nee dat liedje van Frankrijk kwam even langs.quote:
Oh ja ik loop dus achter, Heb het nog niet gezien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee dat liedje van Frankrijk kwam even langs.
Alleen als het liefdevol gedaan wordt.quote:
Gewoon even bijlenen in Brussel toch? Kan gewoonquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Heeft Griekenland genoeg geld om het ESF te organiseren=
Ik ga voor dat laatste.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh was hij echt een achtergrondzanger of is dat een matige grap?
Ik vind hem/haar ook verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Een matige 'grap'quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:22 schreef Njosnavelin het volgende:
Huh was hij echt een achtergrondzanger of is dat een matige grap?
Kijk even welk nummer na de pauze komt en probeer dan nog eens te bedenken over wie het gaatquote:
Het is een man. Hij heet Thomas Neuwirthquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:23 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik vind hem/haar ook verschrikkelijk.
10/10 zou gevenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef Njosnavelin het volgende:
Deze krijgt alleen punten vanwege haar matige decolleté.
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten wequote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk over het ESF (waar zelfs niet Europese landen aan meedoen), dat boeit toch niemand die nuchter is?
Ja maar Njos is vegetariër en jij bent ... jij.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten we
Mag ze zich eerst omkleden.quote:
Ik eet al een week lang salades ipv lunchquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja maar Njos is vegetariër en jij bent ... jij.
Ik heb al wat wijn achter de kiezen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Snavelaar en ik zijn broodnuchter en toch genieten we
Overigens bespreken we hier tussendoor ook gewoon belangrijke wereldzaken als de wens om de toppers onder de bus te werpen dus niet zo zeurenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Waarom gaat het hier eigenlijk over het ESF (waar zelfs niet Europese landen aan meedoen), dat boeit toch niemand die nuchter is?
Nee, daarom.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Dat dacht ik al wel weer.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ik heb al wat wijn achter de kiezen.
Dat zeg ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik eet al een week lang salades ipv lunch#dieet
Dat niet snappenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:24 schreef LTVDK het volgende:
Niet iedereen houdt zo van strakke broeken, glitter en hete mannenliefde als wij Fylaxquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |