Stuur het zelf maar even door.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is 1 iemand hier die het weet, en die zal het niet doorsturen gok ik.
Oh wie zou dat nou zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeitequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
weet nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je durfde mij toch niet op FB te hebben, zei je net...? Hier komt toch even een aapje uit een mouwtje
We zijn nu vriendjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet je nu wel hebben als het goed is.
Ja zo moeilijk ben ik nou ook weer niet vindbaar neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeite
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn nu vriendjes.
Wat leuk dat jij ook Edgar heet.
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.quote:
LOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Facebook zegt tegen mij: 'help Yokikater meer vrienden te vinden'
Zelfs facebook maakt zich zorgen dat je vandaag of morgen met een AK-47 een supermarkt binnenloopt
Ik vind het een heerlijk popliedje. Gaat zeker weten winnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet bijzondere dingen aan dit nummer.
Ik ben nog steeds groot fan van de inzending van de Grieken twee jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |