Agossiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
Goed zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je even terugzoeken. Gisteren of eergisteren
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij was echt goed, ik zou het doen als ik jou was
Volslank noem ik het altijd.quote:
Die roze jurk zou mij beter staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag de act van Conchita net en daarna vond ik het niet meer waard om mijn avond daarmee te vullen.
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Jan Smit ook een eng figuur?
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Als ze niet zo'n vuig spleetje had tussen der tanden had ik het gewoon gedaan. Maar dat vind ik zo iets viesquote:
Ik sta gelukkig positiever in het levenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |