quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig positiever in het leven
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?quote:
Inmiddels wel zo'n gat gebrand dat je die baksteen zo naar binnen zou kunnen schuiven denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.quote:
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavondquote:
waar???quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.
[..]
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavond
Volslank is gewoon hetzelfde als mollig dacht ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Mag ik jou ook op Facebook?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
VOLSLANK
1) Mollig 2) Met enigszins ronde lichaamsvormen 3) Niet iel
Ik ben zeer flexibel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Ik ben zeer flexibelquote:
De vetrollen van Shirma raken nog net niet het laminaat bij haar thuis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zeer flexibel.
[..]
Ik ben zeer flexibel
Zullen vast wel mensen tussen zitten die hier ook komen, maar dan weet ik het daar niet van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.
Leg je benen eens in je nek dan.quote:
Genomen in bad zeker?quote:
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.
Dan weet je mijn echte naamquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.
Stuur even een dm met je adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |