Nou haat ik best veel mensen en dingen hè, maar zelfs ík vind toch wel dat homo's niet als hetero's kinderen zouden moeten mogen krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:03 schreef Mani89 het volgende:
Maar hij zal het wel iets negatiever bedoelen.
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:05 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou haat ik best veel mensen en dingen hè, maar zelfs ík vind toch wel dat homo's niet als hetero's kinderen zouden moeten mogen krijgen
Niet allemaal, maar dat geldt voor heterostellen even goed. Ouderschapstesten en bij falen gedwongen abortus. Al die kutouders die kinderen krijgen... Kindermishandeling
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster benquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:05 schreef Specularium het volgende:
Zo denken mensen wel ineens dat ik vrienden heb.
Dat boeit toch niet in het ESF.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Muzikaal wellicht niet helemaal je van het
Zou een boel leed besparen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.
Zegt geen reet over of je een goede ouder bent of zult zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:06 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso voor een IQ test voor stelletjes met een kinderwens. Stel je eens voor hoeveel ellende dat zou besparen in deze wereld. Maar dat mag dan weer niet, ofzo.
Waarom doe je ook een sjaal om?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster ben
Nu heb ik ook jouw FB, zullen we vriendjes worden?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nu weet je wel dat ik gewoon een vuige hipster ben
Nou ja, al sluit je bekende crackheads maar uit, en mensen die geen 14 zijn. Dan ben je al een endquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt geen reet over of je een goede ouder bent of zult zijn.
Van wie of wat?quote:
Ik vond oprecht het enige leuke nummer vorig jaar van ons.quote:
Ja prima joh, ik heb tenslotte tim ook al toegevoegdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:08 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Nu heb ik ook jouw FB, zullen we vriendjes worden?
Kleurt gewoon goed bij mijn ogenquote:
Lekker veel FOK!berichten gedeeld, ik ben trots. Jammer dat je maar 12 vrienden hebt, anders had het misschien nog wat uitgehaaldquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja prima joh, ik heb tenslotte tim ook al toegevoegd
Die hoed?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:09 schreef timmmmm het volgende:
Deze vent heeft echt iets waar ik agressief van word
Niet zo haten.quote:
Had beter 'beauty never exercises' kunnen hetenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik lees net dat het nummer van Servië toepasselijk Beauty never lies heet.
Wel alleen mijn eigen berichten natuurlijk, zo'n egoïst ben ik wel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Lekker veel FOK!berichten gedeeld, ik ben trots. Jammer dat je maar 12 vrienden hebt, anders had het misschien nog wat uitgehaald
Ze kan maar beter lekker zijn, want anders is dit natuurlijk onvergeeflijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:11 schreef Njosnavelin het volgende:
Mijn zusje moest de tv zo nodig op pauze zetten dus nu loop Ik een paar minuten achter.
Jij had ook gedacht dat wij samen zijn vriendenaantal toch wel zouden verdubbelen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het nog vrij veel eigenlijk, voor hem.
Ik moest binnenmonds kotsen bij die enge pirouette.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik keur dit ook af. Met die debiele choreografie.
Dat had ik natuurlijk al gedaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu kunnen we wel zijn facebook afspeuren of Fatima er tussen staat met hete bikinipics op haar FB
Ja doe maar gewoon niet.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Nu kunnen we wel zijn facebook afspeuren of Fatima er tussen staat met hete bikinipics op haar FB
Gevonden.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:14 schreef timmmmm het volgende:
Er zijn ook veel fans van Jan Smit. Ik wil niet weten hoeveel mensen er vanavond bij de toppers zijn. Smaak is niet te koop helaas.quote:
Ze is mijn zusje, wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:13 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze kan maar beter lekker zijn, want anders is dit natuurlijk onvergeeflijk
Hoe de fuck is dat een goed nummer.quote:
Is dit een strikvraag?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:17 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ze is mijn zusje, wat denk je zelf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |