Mezelfquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat zie jij als je in de spiegel kijkt?
#durftevragen
Nee, die duwen we vannacht pas volquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:11 schreef Fylax het volgende:
Welkom in de NWS SC, vol met dikke mensen!
En nee, niet Fylax' moeder.
Badr Hari weegt ook meer dan 100 kilo, zou je die dik noemen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zei die gast die 125 kg. weegt ook over zichzelf.
Nee, maar die gast zei net dat hij probeert kilo's kwijt te raken.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:15 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Badr Hari weegt ook meer dan 100 kilo, zou je die dik noemen?
Als je maar geen anorexia krijgt, heb je genoeg kans in het leven.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Van binnen is het ook gewoon maar magertjes bij me hoor
Leg die aan het infuus ?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Toevallig zag ik laatst een anorexiahoertje langskomen die serieus 19 kilo weegt.
Mani?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Toevallig zag ik laatst een anorexiahoertje langskomen die serieus 19 kilo weegt.
Wat streef jij na?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je moeder grappen.
Dat is het niveau wat timmmm nastreeft.
Ik blijf achter dat oordeel staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef arjan1112 het volgende:
En volgens hem ben ík een vreemd persoon.
Inderdaad, bah.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef GGMM het volgende:
Je moeder grappen.
Dat is het niveau wat timmmm nastreeft.
Waarom zou je Specularium op facebook willen?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:18 schreef timmmmm het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat specularium ook heel vies en vadzig zou zijn, maar dat viel op basis van zijn facebookfoto eigenlijk reuze mee
Je moet van de kleine dingetjes in het leven genieten, zeggen we soms.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Gister had ik echt een goede je moeder grap over fylax' moeder. Toen was ik bijzonder trots op mezelf
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je Specularium op facebook willen?
Jij hebt nooit goede grappen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Gister had ik echt een goede je moeder grap over fylax' moeder. Toen was ik bijzonder trots op mezelf
Om deel uit te maken van een zeer select gezelschap.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarom zou je Specularium op facebook willen?
Herhaal die nog eensquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
Heb je het nu over Tiny Tim?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet van de kleine dingetjes in het leven genieten, zeggen we soms.
Agossiequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
Goed zo.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:22 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Moet je even terugzoeken. Gisteren of eergisteren
Nee.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij was echt goed, ik zou het doen als ik jou was
Volslank noem ik het altijd.quote:
Die roze jurk zou mij beter staanquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zag de act van Conchita net en daarna vond ik het niet meer waard om mijn avond daarmee te vullen.
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:21 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hij smeekte me hier in de SC en dan kan ik hem natuurlijk niet publiekelijk af laten gaan
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vind jij Jan Smit ook een eng figuur?
Ik ben blij dat jij er ook zo over denkt.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef timmmmm het volgende:
[..]
De wereld zou er niet minder mooi uitzien als Jan Smit een baksteen op zijn neus zou krijgen
Als ze niet zo'n vuig spleetje had tussen der tanden had ik het gewoon gedaan. Maar dat vind ik zo iets viesquote:
Ik sta gelukkig positiever in het levenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had eigenlijk niet verwacht dat hij FB had, hij is altijd zo fel tegen alles.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik sta gelukkig positiever in het leven
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?quote:
Inmiddels wel zo'n gat gebrand dat je die baksteen zo naar binnen zou kunnen schuiven denk ik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:26 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Momenteel gaat er alleen coke door die neus.
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.quote:
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavondquote:
waar???quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ze heeft toch net nog een foto geplaatst joh.
[..]
Ja, dat was weer een goede hè, ik ben op dreef vanavond
Volslank is gewoon hetzelfde als mollig dacht ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat dit nou juist de definitie van volslank was. Is het dan mollig?
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FBquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Mag ik jou ook op Facebook?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:28 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Na dat intieme moment samen in de auto? Tuurlijk
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef Ajacied422 het volgende:
VOLSLANK
1) Mollig 2) Met enigszins ronde lichaamsvormen 3) Niet iel
Ik ben zeer flexibel.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja bij nader inzien doe ik het toch maar niet, gewoon geen gekke FOK!kers op mijn FB
Ik ben zeer flexibelquote:
De vetrollen van Shirma raken nog net niet het laminaat bij haar thuis.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Niet iel. Shirma is ook volslank begrijp ik?
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zeer flexibel.
[..]
Ik ben zeer flexibel
Zullen vast wel mensen tussen zitten die hier ook komen, maar dan weet ik het daar niet van.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik twijfel ook steeds om FOK!kers op mijn FB toe te voegen.
Leg je benen eens in je nek dan.quote:
Genomen in bad zeker?quote:
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:29 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter isquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:31 schreef Fylax het volgende:
[..]
Als ik je als vriend heb op Facebook kan je ook het Facebook-profiel van mijn moeder zien.
Dan weet je mijn echte naamquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.
Stuur even een dm met je adres.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |