Ik vertrouw het niet zo, jij die de Facebook van mijn moeder hebt..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter is
Goed punt. Maar ik doe nooit wat met fb dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet.quote:
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.
Ik lift bij de basic-fit dingen die zwaarder zijn dan jijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.
Ik snap de hysterie ook nooit zo goed hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Nu? Of is dat je dieet ofzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet 2 crackers met kipfilet.
Eigenlijk is het Knackebrod maar ik vind 'ik eet 2 Knackebroden met kipfilet' zo raar staan.
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij zou over Wendy van Dijk nog zeggen dat ze af moet vallen
Ik zal het verzoek voor je indienenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Israel weet ik nu al niet meer. Deze druiden vond ik niet zo kek in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Israel en Engeland vind ik leuk tot nu toe.
Geen cracker met kruidenboter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.quote:
#viesdik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Je wordt toch niet later een wandelend lijk, hé?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Hoezo later. #TeamZakarinquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je wordt toch niet later een wandelend lijk, hé?
#prayformani
Ik vind dit wel schattig. Beter dan Engeland want die vent kon gewoon écht niet zingenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Doe maar gewoon even je adres.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Goed punt. Maar ik doe nooit wat met fb dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet.
Mijn laptop in mijn handen natuurlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoe kan je dan dit bericht posten?
Estland vond ik ook leuk. Afgekeken van Ilse en waylon, maar beter goed gejat dan slecht bedacht.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Oei, ben je een beetje mad?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
De moeder van timmmmm gaat nu zingen bij Songfestival.
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:50 schreef Fylax het volgende:
De moeder van timmmmm gaat nu zingen bij Songfestival.
Ze liegt over haar leeftijd.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.
Is deze pas 18?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:51 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan zou ze op haar 4de zwanger geweest moeten zijn. Dat lijkt me stug.
Geen twijfel mogelijk.quote:
Zou wel tof zijn, 24/7 in badquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:52 schreef timmmmm het volgende:
aan de andere kant, ook ruimte genoeg voor een laptop. Stiekem ben ik van binnen aan het typen
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Is leuk joh, allemaal bij elkaar op FB.
Stuur even een dm met je adres.
Ik ga jullie gewoon toevoegen, YOLO.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben zeer flexibel.
[..]
Ik ben zeer flexibel
Hoe weet je hun facebook?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:54 schreef YokiKater het volgende:
[..]
[..]
Ik ga jullie gewoon toevoegen, YOLO.
Oh ik las de moeder van fylaxquote:
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder gevalquote:
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Omdat ik beter ben in internetten dan Peter R de Vries.
Deze vind ik wel leukquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef Njosnavelin het volgende:
Servië was wel verschrikkelijk zeg, slechtste cijfer dat ik tot nu toe heb gegeven
Ik ook nog niet, de ondeugdquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?
Doe mij eens mailen dan.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder geval
Er is 1 iemand hier die het weet, en die zal het niet doorsturen gok ikquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
Als iemand mij de facebook van LTKDV kan sturen, doe maar even.
Golden boy met die gouden schoenenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:45 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Israel weet ik nu al niet meer. Deze druiden vond ik niet zo kek in ieder geval
Dat wist hij ook van mij. Hij onthoudt zulke dingen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Yoki weet mijn voor en achternaam gewoon denk ik. Als ik via de FP met je mail, heb je die in ieder geval
Ik heb gewoon jouw telefoonnummerquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Die moet je nu wel hebben als het goed is.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
Waarom zie ik dan geen vriendverzoekjes?
Je durfde mij toch niet op FB te hebben, zei je net...? Hier komt toch even een aapje uit een mouwtjequote:
Stuur het zelf maar even door.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Er is 1 iemand hier die het weet, en die zal het niet doorsturen gok ik.
Oh wie zou dat nou zijn.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeitequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
weet nietquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je durfde mij toch niet op FB te hebben, zei je net...? Hier komt toch even een aapje uit een mouwtje
We zijn nu vriendjes.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:57 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Die moet je nu wel hebben als het goed is.
Ja zo moeilijk ben ik nou ook weer niet vindbaar neequote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou ja, ik vermoed dat ik je ook wel kan vinden als ik zou willen. Maar dat is allemaal zoveel moeite
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
We zijn nu vriendjes.
Wat leuk dat jij ook Edgar heet.
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.quote:
LOL.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:59 schreef timmmmm het volgende:
Facebook zegt tegen mij: 'help Yokikater meer vrienden te vinden'
Zelfs facebook maakt zich zorgen dat je vandaag of morgen met een AK-47 een supermarkt binnenloopt
Ik vind het een heerlijk popliedje. Gaat zeker weten winnen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:00 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik snap de hype dus niet zo goed hè, ik vond die twee lui van net veel leuker.
Welke was dat?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zie niet bijzondere dingen aan dit nummer.
Ik ben nog steeds groot fan van de inzending van de Grieken twee jaar geleden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |