Ik vertrouw het niet zo, jij die de Facebook van mijn moeder hebt..quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik heb van alleen de grappen al genoeg eelt op mijn handen, een heuze foto kan ik ook wel aan denk ik. Dan zeg ik gewoon dat ik tennis en dat de ene arm daarom zoveel groter is
Goed punt. Maar ik doe nooit wat met fb dus zoveel toegevoegde waarde heeft het niet.quote:
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wie wil Tim nou tegenkomen in een donker steegje.
Ik lift bij de basic-fit dingen die zwaarder zijn dan jijquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wat wil hij doen dan, met zijn 200 kilo. Ik glip er zo doorheen.
Ik snap de hysterie ook nooit zo goed hoorquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef Mani89 het volgende:
Zijn jullie allemaal bang dat jullie elkaar gaan stalken en/of vermoorden ofzo?
Nu? Of is dat je dieet ofzo?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:35 schreef GGMM het volgende:
Ik eet 2 crackers met kipfilet.
Eigenlijk is het Knackebrod maar ik vind 'ik eet 2 Knackebroden met kipfilet' zo raar staan.
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:40 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Maar jij zou over Wendy van Dijk nog zeggen dat ze af moet vallen
Ik zal het verzoek voor je indienenquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Israel weet ik nu al niet meer. Deze druiden vond ik niet zo kek in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:44 schreef Karina het volgende:
Israel en Engeland vind ik leuk tot nu toe.
Geen cracker met kruidenboter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Daar zou ik wel samen een droge cracker mee willen eten.
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.quote:
#viesdik.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Je wordt toch niet later een wandelend lijk, hé?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 21:46 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal. Misschien nog wel een plakje jonge kaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |