Haha ik kan me voorstellen dat je daar een hoop lol om kunt hebben.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
Ik moest ook zo grinniken om Margriet van der Linden bij Wie is de mol? die de pot bijhield en toen binnen kwam lopen met 'Hier is de pot! De portemonnee welteverstaan'quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:24 schreef exode het volgende:
Hihi, ik ook Nikki.
Als we met vrienden gaan stappen en iemand vraagt: 'wie houdt de pot bij?' gaan wij daar altijd heel serieus op in 'Moet dat nou met die bewoordingen? Dat is beledigend'.
Femke eet boterhammen (meestal meervoud idd, maar de laatste dagen niet meer zoveel), Lars eet pap (nog uit een fles, zal wel overgaan voor ie 18 is), ik eet cruesli, en ml ontbijt niet... Kan best, iedereen iets andersquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:24 schreef exode het volgende:
Wat geven jullie trouwens als ontbijt? Na maanden van pap hebben we vanochtend een boterham gegeven. Pap gaat er niet meer helemaal in, de boterham was snel op. Maar wij eten zelf echt nooit brood 's ochtends.....ben benieuwd hoe jullie dat doen?
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.quote:
Ik had gedacht dat met Nora ook te hebben, was ook zo gezellig 's ochtends op schoot een flesje pap leegdrinken. Maar ineens was de papfles uit de gratie en een bordje pap heeft ze nooit gewild. Dus nu al een paar maanden gewoon boterhammen 's ochtends. En omdat ik vaak muesli eet, heeft zij regelmatig een combinatie van een héél klein bordje muesli met daarnaast 2 boterhammen.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot alquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:32 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Jep... met de top van de speen er grotendeels afgeknipt, dus een groot gat.. maar idd nog wel zo'n grote 400ml Aventfles ja. Gaat het snelst 's ochtends, hij wil het graag zo. Van mij mag ie.
Echt he?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Van mij ook hoor, ik vind 'm alleen zo groot aleen echte hunk is het ook!
Jullie hebben straks hordes meisjes voor de deur staan denk ikquote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:47 schreef Shandaly het volgende:
[..]
Echt he?![]()
Hij heeft ook al echt twee vriendinnetjes die bijna ruzie maken om zijn aandacht..
Maar da's wel erg offtopic he... zelfs Femke hoort hier al niet meer...![]()
Ja zeg, dat is dan wel een voorwaarde hoor!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:42 schreef Shandaly het volgende:
Ow, maar hij zit allang niet meer op schoot met die fles hoor!Sterker nog, hij maakt hem bijna gewoon zelf, het is dat de magnetron te hoog is dat ie daar niet bij kan...
Dan hebben ze toch juist een 10 uurtje en om 12 uur weer.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:53 schreef Cwen het volgende:
Hoe we dat dus ooit moeten doen als ze naar school gaat?
Dat duurt nog ff, ze eet nu bijvoorbeeld ook anders dan anderhalf jaar geleden, toch?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 14:53 schreef Cwen het volgende:
Ontbijt. Ellie houdt niet van ontbijten. We wisselen af tussen havermout, brood, crackers, yoghurt en fruit of een combinatie van bovenstaande. Maar ze eet altijd weinig tot zo'n 1-2 uur na het opstaan. Hoe we dat dus ooit moeten doen als ze naar school gaat?
En ML is nu ook ziek...
Jazekerquote:Op dinsdag 19 mei 2015 16:58 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat duurt nog ff, ze eet nu bijvoorbeeld ook anders dan anderhalf jaar geleden, toch?
quote:Op dinsdag 19 mei 2015 20:54 schreef Fazzoletti het volgende:
's ochtends douchen lijkt me ook lastig met een kleine om je heen, maar ik douchte sowieso altijd al 's avondsIk heb het nog wel eens geprobeerd, douchen terwijl F in de badkamer is, maar toen kroop hij met kleren en al ook onder de douche
Het ziet er ongeveer zo uit op ons kdv:quote:Op dinsdag 19 mei 2015 21:10 schreef Cwen het volgende:
Nikki, of wie het weet, het zijn toch ook al dreumessen? Hoe werkt dat dan op zo'n kdv?
Haha inderdaad, hier ook... hoewel kuiken steevast rond 7 uur wakker is tegenwoordig. We hebben vanmorgen overgeslagen omdat ik overal spierpijn hebquote:Op woensdag 20 mei 2015 12:11 schreef Butterflower het volgende:
Je hebt niks gemist![]()
Zwemmen ga ik ook weer eens doen!
Het is alleen altijd zo vroeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 20 mei 2015 18:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Zwemmen, ik vind het jammer dat ik dat niet kan in mijn eentje met twee dreumesjes.
Het was vandaag tegen de voorspellingen in toch nog prima weer om lekker in de tuin te spelen dus dat hebben we de hele dag gedaan.Fotospam in spoiler want grote foto's en zit mobiel.
Hebben ze geen oppas tijdens de zwemles? Dan kan je afwisselend met ze zwemmen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij ons wil de 'juf' ook wel eens een kindje overnemen.
Toffe foto's weer!
[ Bericht 1% gewijzigd door Burdie op 20-05-2015 18:46:21 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef Hilzillah het volgende:
Oh mén! Je slaat dr spijker op zn kop Cwen! Alles op de grond gooien, slaan, bijten enz. En wat ik écht wel een beetje zat ben is als hij uit kwaadheid de kat een lel verkoopt die nietsvermoedend over de salontafel gedrapeerd ligt![]()
Maar verder is het een gezellig knaapje hoor. Alleen praten is overratedBeestengeluiden gaat hrm prima af. Maar woorden? Nah... Beetje Engels en Nederlands gebrabbel.
Oh en zn onverklaarbare woord voor kleurtjes (potloden) Aagoeee :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij krijgt nu interesse in bestek en het lukt hem soms al wat aan z'n vork te spiesen![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz wat tof! Wat netjes dat hij zijn bord laat staan ook!
Niet voor lang meer toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit ja!
jajaja ik ben hier illegaal![]()
dat is niet altijd zo helaasquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz wat tof! Wat netjes dat hij zijn bord laat staan ook!
Hoe lang nog Blue? Week of 6??quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit ja!
jajaja ik ben hier illegaal![]()
Even denken:quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:10 schreef BlueEyes het volgende:
Nog ruim 6 weken![]()
En dan huppelt hier iok een echte dreumes.
We zijn dus maar eens begonnen met kado ideetjes bedenken (tips zijn zéér welkom!)
En hoe we alles gaan organiseren en wie uitnodigen en en en
En het jaar is vedraaid snel gegaan
Niet normaal he!! Hier nog 10 weken, maar als ik naar haar kijk vind ik er echt weinig baby's meer aan...quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:10 schreef BlueEyes het volgende:
Nog ruim 6 weken![]()
En dan huppelt hier iok een echte dreumes.
We zijn dus maar eens begonnen met kado ideetjes bedenken (tips zijn zéér welkom!)
En hoe we alles gaan organiseren en wie uitnodigen en en en
En het jaar is vedraaid snel gegaan
Yep no worries! Ineens klimmen ze erop en vinden ze het fantastischquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:09 schreef Burdie het volgende:
Ah goed te weten GotC, de wheelybug staat hier al bijna drie maanden stof te vangen, maar dat komt dus nog wel!
Oja puzzels, ook tha bomb.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:52 schreef Butterflower het volgende:
Wij hebben ook boekjes gevraagd (en gekregen) en houten puzzels.
Ja ze zitten op hun knietjes aan het tafeltje. En S gebruikt 'm ook als loopwagen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:03 schreef exode het volgende:
Is die watertafel van Action niet erg laag? Ik zag hem ook maar dat is voor in zithouding of niet? Hij wil nu alleen stappen en staan, maar we zoeken nog iets voor in de tuin. Nu rent ie vooral rondjes en trapt af en toe tegen een bal aan. (lees: we hebben niet zoveel buitenspeelgoed)
Er is ook een grotere trouwens. Deze was 6.79 euro geloof ik en die andere rond de 17. Die grotere is volgens mij niet veel hoger dan deze. Ze kunnen er niet aan staan in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:59 schreef exode het volgende:
Dat ziet er zo gezellig uit Nikki, ik zag hem inderdaad al in het topic maar dacht dat dit een andere watertafel was.
Bol.com heeft m ook. Oh nee. Dat is net een andere.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:58 schreef BlueEyes het volgende:
Die heb ik bij Bart Smit wel gezien exode!
(Ik moet hier echt weg maar heb beetje meer gevoel dat ik hier hoor dan bij de baby's)
Vanaf nu dusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn vraag beter hier kan stellen aangezien de meeste baby's in het topic inmiddels jonger zijn
Lucas heeft de laatste paar dagen best goed gegeten voor zijn doen en dat zie ik ook in de ontlasting. Die is veel steverig, echt zachte drollen. Heb niet het idee dat hij moeite heeft met poepen ook. Maar vanaf wanneer is het ok als ze vastere poep hebben?
De hebben wij ook inderdaad. En die vuilniszak, geniaal bedachtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bewijs! Slechte foto door het raam heen, maar soit
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de autoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bewijs! Slechte foto door het raam heen, maar soit
[ afbeelding ]
Nice! Scheelt een hoop geveegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:00 schreef Cwen het volgende:
[..]
Vanaf nu dus. Zonder gein, het is prima als hij meer gaat verteren. Als hij er maar geen last van heeft.
Ohhh!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb die grotere. Noor kan er prima aan staan hoor!
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de auto
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de auto
Ja, maar deze komt van marktplaatsquote:
Ja works like a charm! Anders blijf je omkleden. Als het echt warm wordt, mag ze in der luier ermee spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
De hebben wij ook inderdaad. En die vuilniszak, geniaal bedacht!
Klopt - maar het kan zo weer voorbij zijnquote:
Ik reken me ook nog niet rijk, maar elke pindakaasluier minder is er eentjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:03 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klopt - maar het kan zo weer voorbij zijn
Tenminste mijn 21-maander heeft lang niet altijd vaste poep. Ik wijt het aan de bv, maar komt dat verder nog iemand bekend voor?
Die is leuk, XM! Maar we hebben al een zandbak...
Ik heb nog een UBER cute filmpje van de Senn dat hij bij mijn ouders in de douchecabine aan het klootviolen is met een canvas doek en groene en gele verf. Het schilderij hangt ook bij mijn ouders aan de muur. Kan het filmpje helaas niet plaatsen want blote pielemuisquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef exode het volgende:
Haha herkenbaar Hilz....steentjes, takjes, zand, afstandsbediending (nee niet die van Vtech, dat is speelgoed he...), iPhone, foldertjes, deurstopper, veters van mama, tissues, wc papier etc.
De loopauto's zijn hier ook een hit, maar dan vooral omgooien en de wielen draaien.
Mijn vrouw had vingerverf (jaja ja ja ja, vingerverf) gevraagd voor zijn 1e verjaardag en dat vindt hij echt heel erg leuk. Mijn vrouw plakt het halve huis dan af, maar het levert een hoop lol op.
NOG erger??! De drollen vallen hier tot nu toe nog mee. Maar zoveel eten gaat er nog niet inquote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of doperwten. Of rozijnen.Keutels meuren wel factor 1000 X harder dan het smeuïge product
.
Ja!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of doperwten. Of rozijnen.Keutels meuren wel factor 1000 X harder dan het smeuïge product
.
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, absoluut. En hoe kleiner de keutel, hoe erger de stank. Unbelievable. Übergeconcentreerde poep.
Maak je haar dan niet wakker om drama avonden te voorkomen? Wij kunnen T en S inmiddels echt niet langer dan tot 16:00 uur laten slapen want anders zijn ze tot laat in de avond nog actief.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 18:14 schreef Butterflower het volgende:
Poep blijft interessant.
Vaak kun je wel zien wat ze gegeten heeft jaEn stinken kan ze ook
![]()
S poept +/- 4x per dag, is dat eigenlijk normaal?
Oh en ze slaapt al vanaf 14.30. M'n zusje komt zo oppassen, dus dat zal wel een gezellige avond worden
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef Franny_G het volgende:
Even heel snel bijgelezen... het ging over poep?.
Maar: weer terug van 10 dagen Florence/Rome. Het is allemaal fantastisch gegaan; zowel daar als thuis. En doordat ik alleen maar goede berichten kreeg over I. heb ik me goed vermaakt en maar op een paar momenten heimwee gevoeld. Alleen tijdens de terugreis had ik ineens he-le-maal geen geduld meer, en toen hadden we een half uur vertraging. Grrr.
Ze zag me op het vliegveld, wees en riep 'mama' en sindsdien zijn we aan het knuffelen. Ook thuis meteen aan de borst en dat werkt ook nog. Kortom:.
.
.
Ohhh franny wat heerlijkquote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef Franny_G het volgende:
Maar: weer terug van 10 dagen Florence/Rome. Het is allemaal fantastisch gegaan; zowel daar als thuis. En doordat ik alleen maar goede berichten kreeg over I. heb ik me goed vermaakt en maar op een paar momenten heimwee gevoeld. Alleen tijdens de terugreis had ik ineens he-le-maal geen geduld meer, en toen hadden we een half uur vertraging. Grrr.
Ze zag me op het vliegveld, wees en riep 'mama' en sindsdien zijn we aan het knuffelen. Ook thuis meteen aan de borst en dat werkt ook nog. Kortom:.
.
.
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef Franny_G het volgende:
.
.
Wat heerlijk dat het bij jullie beiden goed is gegaan. Bijzonder dat zo'n kleine zich zo snel aanpast aan een andere situatie hè. Geniet lekker van het knuffelen met I.quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef Franny_G het volgende:
Het is superfijn maar het voelt ook wat gek.
Ik bedoel: afgelopen jaar ben ik zo met haar bezig geweest, voelde me zo verantwoordelijkheid voor dat kwetsbare wezentje, en wilde er altijd voor haar zijn als het nodig was (en ook als het niet nodig was) en nu kon ze prima 10 dagen zonder me, was ik honderden kilometers weg andere dingen aan het doen terwijl haar leventje gewoon doorging. Het is een beetje vervreemdend!
Maar ze loopt nog niet los, dus dat heb ik niet gemist.. Ze maakt ineens wel allemaal weer nieuwe klanken en kan ook weer een paar nieuwe woordjes zeggen. En ze eet als een dolle. Ze heeft echt een bol toetje gekregen.
.
Mijn vriend moest een beetje sniffen toen hij zag hoe I me omhelsde op het vliegveld..
Loj, ik zou dat ook niet prettig vinden, maar dan vooral omdat ze dat niet heeft overlegd met je. Ik vind wel dat je dat moet doen met dit soort dingen.
Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh franny wat heerlijkfijn dat alles zo goed is gegaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vierde vandaag mijn verjaardag (ik ben maandag pas echt jarig) en T en S vonden het een tof feestje. Ze hebben zich heel fijn vermaakt en zich flink tegoed gedaan aan al het lekkers. Aardbeitjes, nibbit chipjes, stukjes kaas en worst, stukjes pizza, stokbroodjes, T en S gingen helemaal los en aten en proefden alles. Iedereen stond versteld van hoe goed ze eten.Normaal ben ik van het gezond en verantwoord eten hoor, maar vandaag was het feest.
![]()
S heeft vandaag geen middagslaapje gedaan. Hij heeft het over het algemeen echt niet meer nodig en gaat dan heel hard huilen als je hem op bed legt. Daarom hebben we hem vandaag ook maar beneden gelaten en dat ging prima. T kan daarentegen echt niet zonder middagslaapje.
Wij gaan morgen (alweer) naar de dierentuin.Mijn kleuter vroeg me wat ik wilde doen voor mijn partijtje en wie ik wilde uitnodigen.
Ik heb gezegd dat ik al mijn kindjes en papa uitnodig en dat we naar de dierentuin gaan voor mijn partijtje.
De laatste dagen gaat het wat beter. Nog steeds niet vergelijkbaar met leeftijdgenoten maar ik vind het goedquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?
Dat!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:11 schreef GotC het volgende:
Ik voel me al oncomfortabel als ik moet betalen voor het tanken en T. zit nog in de auto![]()
Hoi!! Ik deed ook een Heintje Davidsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef Kimpossible het volgende:
Of als je je winkelwagentje nog terug moet brengen naar de winkelwagentjesverzamelplek 50 meter verderop en je had per ongeluk je kind al overgezet in de autostoel![]()
Tevens, hoi! Ik lees jullie wel maar ik ben zo'n luuuuuie poster geworden. En het voelt ook steeds ongepaster om terug in te haken. Maar het gaat met ons goed en m'n kind is zo zo leuk
+3quote:
Ik gok Danoontjesquote:Op maandag 25 mei 2015 09:36 schreef GotC het volgende:
Wat een leuke peuter heb je daar SparkEn die traktatie is tof! Wat zit er onder de eendjes?
Oh ja!quote:Op maandag 25 mei 2015 09:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik gok Danoontjes
En gefeliciteerd Spark, 2 jaar!!![]()
Mijn dame is alweer 14 maandjes vandaag.. Omg, wat gaat het snel!
Nou! De tijd vliegt hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:29 schreef Chanty het volgende:
Spark gefeliciteerd nog
Bizar dat ze alweer 2 is, ik weet nog dat je in het streepjestopic postte
Dat is altijd zoquote:Op maandag 25 mei 2015 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nou! De tijd vliegt hoor.
En danoontje inderdaad. Ik was wel blij dat ik er maar zes hoefde te maken. Ik dacht een simpele traktatie uitgezocht te hebben maar er bleek meer werk in te zitten dan ik dacht
Oh, dat laatste is lastig. Het is inderdaad wat je soms ziet bij die kleintjes, ze weten gewoon van gekkigheid niet wat ze met al die energie en enthousiasme moeten.quote:Op zondag 24 mei 2015 08:19 schreef Dot. het volgende:
IGrappig om te zien hoe zo'n ander kindje niets snapte van de ballenbak en er eigenlijk in verdronk terwijl Stip alle kanten op ging. Hij moet wel nog leren om te gaan met kindjes, want in z'n enthousiasme gaat hij slaan en bijten
Awwww, lieve I...quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef Franny_G het volgende:
Op een gegeven moment zat ze een eindje van ons vandaan en volgens mij wist ze even niet waar wij waren. Toen ging ze helemaal voorover gebogen zitten en naar het zand zitten kijken. Toen mijn vriend naar haar toe ging, hoorde hij haar zachtjes een beetje snikken en ze reageerde ook heel blij toen ze hem zag. Ik denk dat ze toen ze even niet wist waar wij waren, zich verloren voelde... en niet wist wat ze moest doen. het is ook heel groot/weids en indrukwekkend, zo'n strand.
Ja, dat is inderdaad een goed idee.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:39 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zojuist zo'n armbandje besteld waar je je telefoonnummer in kan doen voor het geval kuiken weg zou lopen of we hem kwijt raken... we gaan binnenkort naar de Efteling, dan krijgt hij hem preventief om. Vind ik wel zo'n fijn idee.
Hij gaat lekker! Hij deed een soort titanicmoment?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Wij zijn vandaag naar de speeltuin geweest. F vond het machtig interessant allemaal, met als hoogtepunt een ritje in het treintjeIk moest wel mee want na 10 sec stond meneer al op het bank met z'n handen in los
Los staan gaat steeds beter, hij doet het nu ook zelf vanaf grond (dus niet via de tafel of bank oid) Hoe ging dit bij jullie, komen de eerste stapjes snel na het losstaan of staat dit los van elkaar (
)?
Net niet Titanic, z'n handen gaan nog niet de lucht inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:22 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hij gaat lekker! Hij deed een soort titanicmoment?.
[ afbeelding ]
Bedoel je de eerste stapjes los of niet los? I loopt al een behoorlijk tijdje (achter een rollator of aan de hand), maar staat en loopt nog niet los. Soms staat ze toevallig even los, maar dat gaat dan snel over. En vanzelf gaan staan vanuit zit positie en zonder houvast, probeert ze wel eens maar dat lukt nog niet. Dus geen idee eigenlijk, geloof dus niet dat er een vaste route voor is. I kruipt verder nog als een dolle..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel echt losse stapjesAan de hand en achter de loopwagen doet hij al een tijdje.
Ik poets electrisch met F. Gewoon onze tandenborstel met een eigen borsteltje voor hem. Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept of dit kwaad kanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:46 schreef Butterflower het volgende:
Zijn er hier mensen die elektrisch poetsen bij hun dreumes?
En met welke tandenborstel dan?
Wat ik nu kan vinden is pas vanaf 3 jaar. Of maakt dat niet uit?
Ik wil het proberen bij S omdat ze altijd met mijn tandenborstel speelt en ze tandenpoetsen niet leuk vindt.Hij vind het poetsen zo leuk
Ik laat hem niet minuten lang zitten hoor, op een gegeven moment zit ik dat ding gewoon uit, en dan nog houd hij hem in z'n mond.
Oh ja, dat kan ook nog. Losse borsteltjes kopen. Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik poets electrisch met F. Gewoon onze tandenborstel met een eigen borsteltje voor hem. Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept of dit kwaad kanHij vind het poetsen zo leuk
Ik laat hem niet minuten lang zitten hoor, op een gegeven moment zit ik dat ding gewoon uit, en dan nog houd hij hem in z'n mond.
Handje geven doen wij ook wel eens, maar met aan de hand laten lopen bedoel ik dit:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:15 schreef exode het volgende:
Aan de hand lopen deden we vooral op de camping, voorkomen dat hij onder een auto of zo zou lopen. Het liefst loopt hij nu zelf, maar hij legt zich er wel bij neer als we een hand geven.
Volgens mij vinden de meeste kindjes het wel echt heel leuk, ja. Je kunt er ook dingen in vervoeren als je al kunt lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Hij is ideaal om zaken in te vervoeren, zoals drie flesjes water en je schoenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Letterlijk:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Burdie het volgende:
Wat knap FRwat betekent het?
Hoe zouden jullie het volgende oplossen... Mijn ouders trakteren onze familie op een 'weekendje weg', en er is op zowel zaterdag als zondag een redelijk vol programma, terwijl kuiken elke middag slaapt. Iemand een tip hoe dat op te lossen? We hebben wel een huisje, maar daar moeten we zondag bijtijds uitgechecked zijn. Ik zie er best tegenop, ook omdat kuiken op zo'n druk programma reageert met een paar dagen baldadigheid en slecht slapen.
Die van ons kan wel een nieuwe eigenaar gebruiken. Kan alleen rechtdoor, voorzien van Nijntje-thema.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Bij de bio afdeling. Kabouterthee (er staat een getekende Efteling kabouter op het pakje)van het merk Piramide.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:06 schreef Butterflower het volgende:
Bestaat dat kinderthee?? Waar staat dat, bij de thee of bij de babyafdeling?
Klopt! Sinds 2 weken niet meer.Ze kreeg eerst voor het slapen gaan nog 200ml koemelk,dat heb ik vervangen door een toetje en uitgeprobeerd of dat voldoende was voor haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:15 schreef Fazzoletti het volgende:
Poppejans, geef jij dan helemaal geen fles meer?
Wij hebben I voor haar eerste verjaardag een loopwagentje gegeven en ik ben er heel blij mee!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:47 schreef Chanty het volgende:
Driewieler is zo'n ding waar je ze op voort kunt duwen in eerste instantie en dan kunnen ze erin meegroeien tot ze er zelf op rond kunnen crossen![]()
Is zo'n loopkar ook met stuurmogelijkheden verkrijgbaar? Wat ik zie zijn het allemaal van die we-gaan-alleen-rechtdoor-boem-hallo-muur-tafel-kast-dingen
Maar eens met mijn man overleggen. Het neemt ook allemaal zo lekker veel plek in
Leuk! Ik hou daar zo van! Ontdektuinen. Vieswordttuinen. Urenbanjerenindetuintuinen. Blotevoetenenkriebelbeestjestuinen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef exode het volgende:
Op Pinterest hebben ze zulke gave 'keukens' staan Burdie! Hier 'ons' board: https://www.pinterest.com/foxyeef/tuin-benjamin/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Later op de middag ging mijn vriend nog even fietsen met haar. Toen kwamen ze zo thuis..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
quote:Op woensdag 27 mei 2015 20:31 schreef Butterflower het volgende:
Elektrische tandenborstel is een succes!
Normaal ging ze huilen bij het tandenpoetsen, nu huilde ze toen we er mee stopten
Ooooh dat snuitje!quote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef Poppejans het volgende:
oooh ik ben gek op foto's!
_Nikki_ wat hilarisch die fietsfoto. En samen gaan ze zo te zien ook al ondeigende dingen doen
oooh Franny wat een scheetje zeg! heerlijk.
Ik heb volgens mij niemand van jullie hier op facebook.Dus ik probeer hier even een foto van mijn 13 maanden oude dreumes neer te zetten
edit:
[ link | afbeelding ]
Ahhwquote:Op donderdag 28 mei 2015 09:45 schreef Poppejans het volgende:
oooh ik ben gek op foto's!
_Nikki_ wat hilarisch die fietsfoto. En samen gaan ze zo te zien ook al ondeigende dingen doen
oooh Franny wat een scheetje zeg! heerlijk.
Ik heb volgens mij niemand van jullie hier op facebook.Dus ik probeer hier even een foto van mijn 13 maanden oude dreumes neer te zetten
edit:
[ link | afbeelding ]
Uiteraard - maar dat maakte het ineens zo 'echt'quote:Op donderdag 28 mei 2015 12:59 schreef Burdie het volgende:
Dat mag toch altijd als ze twee zijn, Cwen?
XM gefeliciteerd.
Hee leuk!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:06 schreef Cwen het volgende:
[..]
Uiteraard - maar dat maakte het ineens zo 'echt'.
Meestal is het trouwens 2 jaar en 3 maanden, maar dit kon ook omdat ik dan aan nieuwe klus begin die 2 ochtenden in beslag neemt.
Ik ben zo benieuwd hoe ze het gaat vinden!
Een extra grote vertaalklus en wellicht ook schrijftraining op een hogeschool, maar dat staat nog niet vast. Heb er in elk geval zin in!quote:Op donderdag 28 mei 2015 13:17 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hee leuk!wat ga je voor iets doen? Fijn dat het zo in elkaar past!
En ja, het wordt echt dan he.
Niet-gerelateerd, (wanneer) zijn andere mama's hier met zindelijkheidstraining begonnen en hoe?
Ik heb kuiken wel eens op het potje gezet als hij net wat deed, en wilde eigenlijk BZC gaan doen met 'm, maar dat vond ik te veel gedoequote:Op donderdag 28 mei 2015 16:23 schreef Fazzoletti het volgende:
Vind ik ook interessant Burd, vriendin van me met kind iets jonger dan F doet het nu al. Niet met het doel dat ze heel snel zindelijk moet worden maar meer met rustig het potje introduceren.Ik zie bij F wel vaste momenten waarop hij z'n luier vol plempt, ben wel benieuwd of dat ook op een potje zou lukken
![]()
Wat is het toch een lekker gebakkie! Helemaal trots met dr verjaarsmuts!quote:Op donderdag 28 mei 2015 21:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
Gelijk maar even de daad bij het woord!
Ze heeft van ons een keukentje gekregen en wat Little People spul. Beiden vielen erg in de smaak en vooral met het keukentje ging ze vandaag regelmatig aan de slag.
Verder van mijn ouders een Puky loopfietsje, van zus en vriend vanhouten "snij"-groente en als lolletje een K3 servies, waar vervolgens druk mee gespeeld werd
en van de andere opa en oma shirtjes, een gaaf prentenboek en een puzzelklok.
Ook hadden we een geweldige taart van het zandkasteel, blijkt ze taart nog steeds niet lekker te vindenen zijn we nu allemaal afgepeigerd van deze dag
.
Tot in het peutertopic allemaal!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |