SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 mei 2015 15:06 schreef Hilzillah het volgende:
Oh mén! Je slaat dr spijker op zn kop Cwen! Alles op de grond gooien, slaan, bijten enz. En wat ik écht wel een beetje zat ben is als hij uit kwaadheid de kat een lel verkoopt die nietsvermoedend over de salontafel gedrapeerd ligt![]()
Maar verder is het een gezellig knaapje hoor. Alleen praten is overratedBeestengeluiden gaat hrm prima af. Maar woorden? Nah... Beetje Engels en Nederlands gebrabbel.
Oh en zn onverklaarbare woord voor kleurtjes (potloden) Aagoeee :')
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij krijgt nu interesse in bestek en het lukt hem soms al wat aan z'n vork te spiesen![]()
Dit ja!quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz wat tof! Wat netjes dat hij zijn bord laat staan ook!
Niet voor lang meer toch?quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit ja!
jajaja ik ben hier illegaal![]()
dat is niet altijd zo helaasquote:Op donderdag 21 mei 2015 23:02 schreef _NIKKI_ het volgende:
Fazz wat tof! Wat netjes dat hij zijn bord laat staan ook!
Hoe lang nog Blue? Week of 6??quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:03 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Dit ja!
jajaja ik ben hier illegaal![]()
Even denken:quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:10 schreef BlueEyes het volgende:
Nog ruim 6 weken![]()
En dan huppelt hier iok een echte dreumes.
We zijn dus maar eens begonnen met kado ideetjes bedenken (tips zijn zéér welkom!)
En hoe we alles gaan organiseren en wie uitnodigen en en en
En het jaar is vedraaid snel gegaan
Niet normaal he!! Hier nog 10 weken, maar als ik naar haar kijk vind ik er echt weinig baby's meer aan...quote:Op donderdag 21 mei 2015 23:10 schreef BlueEyes het volgende:
Nog ruim 6 weken![]()
En dan huppelt hier iok een echte dreumes.
We zijn dus maar eens begonnen met kado ideetjes bedenken (tips zijn zéér welkom!)
En hoe we alles gaan organiseren en wie uitnodigen en en en
En het jaar is vedraaid snel gegaan
Yep no worries! Ineens klimmen ze erop en vinden ze het fantastischquote:Op vrijdag 22 mei 2015 07:09 schreef Burdie het volgende:
Ah goed te weten GotC, de wheelybug staat hier al bijna drie maanden stof te vangen, maar dat komt dus nog wel!
Oja puzzels, ook tha bomb.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 08:52 schreef Butterflower het volgende:
Wij hebben ook boekjes gevraagd (en gekregen) en houten puzzels.
Ja ze zitten op hun knietjes aan het tafeltje. En S gebruikt 'm ook als loopwagen.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:03 schreef exode het volgende:
Is die watertafel van Action niet erg laag? Ik zag hem ook maar dat is voor in zithouding of niet? Hij wil nu alleen stappen en staan, maar we zoeken nog iets voor in de tuin. Nu rent ie vooral rondjes en trapt af en toe tegen een bal aan. (lees: we hebben niet zoveel buitenspeelgoed)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |