abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:50:34 #126
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152858352
Hier is de poep ook afwisselend. De ene keer bakstenen en de andere keer zie je echt de halve druiven er nog inzitten (No joke) Dat kind kauwt volgens mij gewoon niet!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:51:32 #127
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152858377
Ja of doperwten. Of rozijnen. :') Keutels meuren wel factor 1000 X harder dan het smeuïge product :X.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  vrijdag 22 mei 2015 @ 16:57:33 #128
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152858518
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Dude! Die kunnen me een partij ranzig zijn :r
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:40:14 #129
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152859616
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja of doperwten. Of rozijnen. :') Keutels meuren wel factor 1000 X harder dan het smeuïge product :X.
NOG erger??! De drollen vallen hier tot nu toe nog mee. Maar zoveel eten gaat er nog niet in :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:41:08 #130
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152859644
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 16:51 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ja! :D
  vrijdag 22 mei 2015 @ 17:42:04 #131
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_152859673
Oja, absoluut. En hoe kleiner de keutel, hoe erger de stank. Unbelievable. Übergeconcentreerde poep :7.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_152859775
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 17:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
Oja, absoluut. En hoe kleiner de keutel, hoe erger de stank. Unbelievable. Übergeconcentreerde poep :7.
_O-
Dat valt wel mee hier, maar dat wijt ik dan maar wél aan de bv.

En écht stinken deed ze afgelopen week pas, toen had ze diarree. :r
Home is where the O+ is...
pi_152859953
* BlueEyes rent weer terug naar de baby's na de poepverhalen :D
pi_152860581
Poep blijft interessant.
Vaak kun je wel zien wat ze gegeten heeft ja :D En stinken kan ze ook }:|
S poept +/- 4x per dag, is dat eigenlijk normaal?

Oh en ze slaapt al vanaf 14.30. M'n zusje komt zo oppassen, dus dat zal wel een gezellige avond worden :')
pi_152863967
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2015 18:14 schreef Butterflower het volgende:
Poep blijft interessant.
Vaak kun je wel zien wat ze gegeten heeft ja :D En stinken kan ze ook }:|
S poept +/- 4x per dag, is dat eigenlijk normaal?

Oh en ze slaapt al vanaf 14.30. M'n zusje komt zo oppassen, dus dat zal wel een gezellige avond worden :')
Maak je haar dan niet wakker om drama avonden te voorkomen? Wij kunnen T en S inmiddels echt niet langer dan tot 16:00 uur laten slapen want anders zijn ze tot laat in de avond nog actief.

XM wat een toffe foto. De tafel is inderdaad een stuk hoger dan ik dacht. :Y
pi_152864562
Ik maak Sac om uiterlijk 16:00 wakker, anders slaapt ze 's avonds ook niet en dan kom je in zo'n vicieuze cirkel van slaap te kort en zo.

Hoe doen andere mama's met ouders kinderen het volgende? Ean moet ik om donderdag om 11:45 ophalen op school dat is geen probleem. Om 13:15 moet ze weer op school zijn eigenlijk ligt Sac normaal dan in bed. Dat wordt dan dus eerder 13:30 maar om 15:30 met ik Ean weer ophalen. Sac slaapt dan nog en heeft dat eigenlijk ook nodig. Gisteren heb ik haar dus laten liggen en ben heel snel naar school gefietst om 15:45 werd ze huilend wakker zou ze het toch doorgekregen hebben?

Ik vind het zo moeilijk haar te laten liggen maar wakker maken is ook voor niemand echt gezellig.
pi_152864765
Ik laat Femke op maandagmiddag regelmatig in bed liggen terwijl ik Lars van school haal. Ik ben dan hooguit 10 minuutjes weg, en ik heb nog nooit gehad dat ze in die tijd huilend wakker werd.
Sowieso wordt ze eigenlijk nooit huilend wakker...
pi_152865544
Ik liet T en S wel regelmatig liggen toen ze nog minibaby's waren. De school zit bij mij in de straat op nog geen 100 meter van ons huis en ik heb vanaf het schoolplein ook zich op ons huis. De babyfoon haalt het ook net tot op het schoolplein, dus daarom durfde ik het wel aan.
Inmiddels zijn T en S altijd wakker als ik L uit school moet halen, dus dan gaan ze mee. Ik neem overigens wel altijd een briefje mee in mijn zak met ons adres, telefoonnummer van mijn man en de mededeling dat er thuis 2 slapende baby's dreumessen liggen, want ook al is het maar 100 meter, er kan altijd iets gebeuren.
pi_152866183
Oh nee hoor. Ik laat haar lekker slapen. Ze gaat dan gewoon wat later naar bed.
  vrijdag 22 mei 2015 @ 22:22:33 #140
73386 Fazz
onderweg
pi_152868597
Leuk die watertafel foto O+ Eens even kijken waar ik hem ga scoren O-)
welke heb jij gekocht Blue?
pi_152875974
Degene die XM ook heeft!
Hebben m gisteren even opgezet en hij is F-proof qua stevigheid denken we :')
Was bij de Action.
Vond die kleine te klein voor dit en dan een seizoen erop weer.
pi_152877188
Haar laten liggen als ik mn zoon uit school haal durf ik dus echt niet.Ik moet haar dus idd weleens wakker maken omdat ze mee moet

Wij hebben die kleine ronde watertafel en de 5jarige hier speelt er ook nog mee.Ideaal dat t geen enorm plastic ding is wat in de weg staat
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_152886315
Even heel snel bijgelezen... het ging over poep? :P .

Maar: weer terug van 10 dagen Florence/Rome. Het is allemaal fantastisch gegaan; zowel daar als thuis. En doordat ik alleen maar goede berichten kreeg over I. heb ik me goed vermaakt en maar op een paar momenten heimwee gevoeld. Alleen tijdens de terugreis had ik ineens he-le-maal geen geduld meer, en toen hadden we een half uur vertraging. Grrr.

Ze zag me op het vliegveld, wees en riep 'mama' en sindsdien zijn we aan het knuffelen. Ook thuis meteen aan de borst en dat werkt ook nog. Kortom: *; . O+ . :) .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
  zaterdag 23 mei 2015 @ 18:39:26 #144
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152886883
Welkom terug Franny O+.
Ik word helemaal gelukkig van je enthousiasme O+.
Fijn dat het zo goed is gegaan met I!
KuikenGuppy
pi_152888780
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 18:11 schreef Franny_G het volgende:

Maar: weer terug van 10 dagen Florence/Rome. Het is allemaal fantastisch gegaan; zowel daar als thuis. En doordat ik alleen maar goede berichten kreeg over I. heb ik me goed vermaakt en maar op een paar momenten heimwee gevoeld. Alleen tijdens de terugreis had ik ineens he-le-maal geen geduld meer, en toen hadden we een half uur vertraging. Grrr.

Ze zag me op het vliegveld, wees en riep 'mama' en sindsdien zijn we aan het knuffelen. Ook thuis meteen aan de borst en dat werkt ook nog. Kortom: *; . O+ . :) .
O+ Wat fijn dat het allemaal zo goed ging! En nu heeeeerlijk knuffelen!
  zaterdag 23 mei 2015 @ 20:23:33 #146
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152889210
quote:

Ohhh franny wat heerlijk O+ fijn dat alles zo goed is gegaan
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_152889399
Mijn zus heeft afgelopen week opgepast en dus toen haar en mijn zoontje in bed gelegd en is toen haar dochter naar school gaan brengen.
Ze was ook maar tien minuten weg, maar ik was er toch echt niet blij mee.

Maargoed, vraag me het over twee jaar nog een keer ;)
pi_152889508
Het is superfijn maar het voelt ook wat gek.

Ik bedoel: afgelopen jaar ben ik zo met haar bezig geweest, voelde me zo verantwoordelijkheid voor dat kwetsbare wezentje, en wilde er altijd voor haar zijn als het nodig was (en ook als het niet nodig was) en nu kon ze prima 10 dagen zonder me, was ik honderden kilometers weg andere dingen aan het doen terwijl haar leventje gewoon doorging. Het is een beetje vervreemdend!

Maar ze loopt nog niet los, dus dat heb ik niet gemist. >:) . Ze maakt ineens wel allemaal weer nieuwe klanken en kan ook weer een paar nieuwe woordjes zeggen. En ze eet als een dolle. Ze heeft echt een bol toetje gekregen. O+ .

Mijn vriend moest een beetje sniffen toen hij zag hoe I me omhelsde op het vliegveld. O+ .

Loj, ik zou dat ook niet prettig vinden, maar dan vooral omdat ze dat niet heeft overlegd met je. Ik vind wel dat je dat moet doen met dit soort dingen.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152891200
quote:

O+ wat heerlijk
pi_152891821
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:33 schreef Franny_G het volgende:
Het is superfijn maar het voelt ook wat gek.

Ik bedoel: afgelopen jaar ben ik zo met haar bezig geweest, voelde me zo verantwoordelijkheid voor dat kwetsbare wezentje, en wilde er altijd voor haar zijn als het nodig was (en ook als het niet nodig was) en nu kon ze prima 10 dagen zonder me, was ik honderden kilometers weg andere dingen aan het doen terwijl haar leventje gewoon doorging. Het is een beetje vervreemdend!

Maar ze loopt nog niet los, dus dat heb ik niet gemist. >:) . Ze maakt ineens wel allemaal weer nieuwe klanken en kan ook weer een paar nieuwe woordjes zeggen. En ze eet als een dolle. Ze heeft echt een bol toetje gekregen. O+ .

Mijn vriend moest een beetje sniffen toen hij zag hoe I me omhelsde op het vliegveld. O+ .

Loj, ik zou dat ook niet prettig vinden, maar dan vooral omdat ze dat niet heeft overlegd met je. Ik vind wel dat je dat moet doen met dit soort dingen.
Wat heerlijk dat het bij jullie beiden goed is gegaan. Bijzonder dat zo'n kleine zich zo snel aanpast aan een andere situatie hè. Geniet lekker van het knuffelen met I. O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')