Er is ook een grotere trouwens. Deze was 6.79 euro geloof ik en die andere rond de 17. Die grotere is volgens mij niet veel hoger dan deze. Ze kunnen er niet aan staan in ieder geval.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 10:59 schreef exode het volgende:
Dat ziet er zo gezellig uit Nikki, ik zag hem inderdaad al in het topic maar dacht dat dit een andere watertafel was.
Bol.com heeft m ook. Oh nee. Dat is net een andere.quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:58 schreef BlueEyes het volgende:
Die heb ik bij Bart Smit wel gezien exode!
(Ik moet hier echt weg maar heb beetje meer gevoel dat ik hier hoor dan bij de baby's)
Vanaf nu dusquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:29 schreef Chanty het volgende:
Ik denk dat ik mijn vraag beter hier kan stellen aangezien de meeste baby's in het topic inmiddels jonger zijn
Lucas heeft de laatste paar dagen best goed gegeten voor zijn doen en dat zie ik ook in de ontlasting. Die is veel steverig, echt zachte drollen. Heb niet het idee dat hij moeite heeft met poepen ook. Maar vanaf wanneer is het ok als ze vastere poep hebben?
De hebben wij ook inderdaad. En die vuilniszak, geniaal bedachtquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bewijs! Slechte foto door het raam heen, maar soit
[ afbeelding ]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de autoquote:Op vrijdag 22 mei 2015 12:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bewijs! Slechte foto door het raam heen, maar soit
[ afbeelding ]
Nice! Scheelt een hoop geveegquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:00 schreef Cwen het volgende:
[..]
Vanaf nu dus. Zonder gein, het is prima als hij meer gaat verteren. Als hij er maar geen last van heeft.
Ohhh!quote:Op vrijdag 22 mei 2015 11:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb die grotere. Noor kan er prima aan staan hoor!
Edit, deze dus:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de auto
quote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:42 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Ik ben een sucker voor foto's als dit... kortom, verjaardagskado ligt nu naast me in de auto
Ja, maar deze komt van marktplaatsquote:
Ja works like a charm! Anders blijf je omkleden. Als het echt warm wordt, mag ze in der luier ermee spelenquote:Op vrijdag 22 mei 2015 13:20 schreef Burdie het volgende:
[..]
De hebben wij ook inderdaad. En die vuilniszak, geniaal bedacht!
Klopt - maar het kan zo weer voorbij zijnquote:
Ik reken me ook nog niet rijk, maar elke pindakaasluier minder is er eentjequote:Op vrijdag 22 mei 2015 16:03 schreef Cwen het volgende:
[..]
Klopt - maar het kan zo weer voorbij zijn
Tenminste mijn 21-maander heeft lang niet altijd vaste poep. Ik wijt het aan de bv, maar komt dat verder nog iemand bekend voor?
Die is leuk, XM! Maar we hebben al een zandbak...
Ik heb nog een UBER cute filmpje van de Senn dat hij bij mijn ouders in de douchecabine aan het klootviolen is met een canvas doek en groene en gele verf. Het schilderij hangt ook bij mijn ouders aan de muur. Kan het filmpje helaas niet plaatsen want blote pielemuisquote:Op vrijdag 22 mei 2015 09:43 schreef exode het volgende:
Haha herkenbaar Hilz....steentjes, takjes, zand, afstandsbediending (nee niet die van Vtech, dat is speelgoed he...), iPhone, foldertjes, deurstopper, veters van mama, tissues, wc papier etc.
De loopauto's zijn hier ook een hit, maar dan vooral omgooien en de wielen draaien.
Mijn vrouw had vingerverf (jaja ja ja ja, vingerverf) gevraagd voor zijn 1e verjaardag en dat vindt hij echt heel erg leuk. Mijn vrouw plakt het halve huis dan af, maar het levert een hoop lol op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |