Hoi!! Ik deed ook een Heintje Davidsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef Kimpossible het volgende:
Of als je je winkelwagentje nog terug moet brengen naar de winkelwagentjesverzamelplek 50 meter verderop en je had per ongeluk je kind al overgezet in de autostoel![]()
Tevens, hoi! Ik lees jullie wel maar ik ben zo'n luuuuuie poster geworden. En het voelt ook steeds ongepaster om terug in te haken. Maar het gaat met ons goed en m'n kind is zo zo leuk
+3quote:
Ik gok Danoontjesquote:Op maandag 25 mei 2015 09:36 schreef GotC het volgende:
Wat een leuke peuter heb je daar SparkEn die traktatie is tof! Wat zit er onder de eendjes?
Oh ja!quote:Op maandag 25 mei 2015 09:38 schreef Rijstebuiltje het volgende:
[..]
Ik gok Danoontjes
En gefeliciteerd Spark, 2 jaar!!![]()
Mijn dame is alweer 14 maandjes vandaag.. Omg, wat gaat het snel!
Nou! De tijd vliegt hoor.quote:Op maandag 25 mei 2015 09:29 schreef Chanty het volgende:
Spark gefeliciteerd nog
Bizar dat ze alweer 2 is, ik weet nog dat je in het streepjestopic postte
Dat is altijd zoquote:Op maandag 25 mei 2015 10:34 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Nou! De tijd vliegt hoor.
En danoontje inderdaad. Ik was wel blij dat ik er maar zes hoefde te maken. Ik dacht een simpele traktatie uitgezocht te hebben maar er bleek meer werk in te zitten dan ik dacht
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh, dat laatste is lastig. Het is inderdaad wat je soms ziet bij die kleintjes, ze weten gewoon van gekkigheid niet wat ze met al die energie en enthousiasme moeten.quote:Op zondag 24 mei 2015 08:19 schreef Dot. het volgende:
IGrappig om te zien hoe zo'n ander kindje niets snapte van de ballenbak en er eigenlijk in verdronk terwijl Stip alle kanten op ging. Hij moet wel nog leren om te gaan met kindjes, want in z'n enthousiasme gaat hij slaan en bijten
Awwww, lieve I...quote:Op maandag 25 mei 2015 18:27 schreef Franny_G het volgende:
Op een gegeven moment zat ze een eindje van ons vandaan en volgens mij wist ze even niet waar wij waren. Toen ging ze helemaal voorover gebogen zitten en naar het zand zitten kijken. Toen mijn vriend naar haar toe ging, hoorde hij haar zachtjes een beetje snikken en ze reageerde ook heel blij toen ze hem zag. Ik denk dat ze toen ze even niet wist waar wij waren, zich verloren voelde... en niet wist wat ze moest doen. het is ook heel groot/weids en indrukwekkend, zo'n strand.
Ja, dat is inderdaad een goed idee.quote:Op maandag 25 mei 2015 20:39 schreef Burdie het volgende:
Ik heb zojuist zo'n armbandje besteld waar je je telefoonnummer in kan doen voor het geval kuiken weg zou lopen of we hem kwijt raken... we gaan binnenkort naar de Efteling, dan krijgt hij hem preventief om. Vind ik wel zo'n fijn idee.
Hij gaat lekker! Hij deed een soort titanicmoment?quote:Op maandag 25 mei 2015 22:38 schreef Fazzoletti het volgende:
Wij zijn vandaag naar de speeltuin geweest. F vond het machtig interessant allemaal, met als hoogtepunt een ritje in het treintjeIk moest wel mee want na 10 sec stond meneer al op het bank met z'n handen in los
Los staan gaat steeds beter, hij doet het nu ook zelf vanaf grond (dus niet via de tafel of bank oid) Hoe ging dit bij jullie, komen de eerste stapjes snel na het losstaan of staat dit los van elkaar (
)?
Net niet Titanic, z'n handen gaan nog niet de lucht inquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:22 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Hij gaat lekker! Hij deed een soort titanicmoment?.
[ afbeelding ]
Bedoel je de eerste stapjes los of niet los? I loopt al een behoorlijk tijdje (achter een rollator of aan de hand), maar staat en loopt nog niet los. Soms staat ze toevallig even los, maar dat gaat dan snel over. En vanzelf gaan staan vanuit zit positie en zonder houvast, probeert ze wel eens maar dat lukt nog niet. Dus geen idee eigenlijk, geloof dus niet dat er een vaste route voor is. I kruipt verder nog als een dolle..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik bedoel echt losse stapjesAan de hand en achter de loopwagen doet hij al een tijdje.
Ik poets electrisch met F. Gewoon onze tandenborstel met een eigen borsteltje voor hem. Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept of dit kwaad kanquote:Op dinsdag 26 mei 2015 08:46 schreef Butterflower het volgende:
Zijn er hier mensen die elektrisch poetsen bij hun dreumes?
En met welke tandenborstel dan?
Wat ik nu kan vinden is pas vanaf 3 jaar. Of maakt dat niet uit?
Ik wil het proberen bij S omdat ze altijd met mijn tandenborstel speelt en ze tandenpoetsen niet leuk vindt.Hij vind het poetsen zo leuk
Ik laat hem niet minuten lang zitten hoor, op een gegeven moment zit ik dat ding gewoon uit, en dan nog houd hij hem in z'n mond.
Oh ja, dat kan ook nog. Losse borsteltjes kopen. Thanks!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 09:17 schreef Fazzoletti het volgende:
Ik poets electrisch met F. Gewoon onze tandenborstel met een eigen borsteltje voor hem. Ik heb me er eigenlijk niet in verdiept of dit kwaad kanHij vind het poetsen zo leuk
Ik laat hem niet minuten lang zitten hoor, op een gegeven moment zit ik dat ding gewoon uit, en dan nog houd hij hem in z'n mond.
Handje geven doen wij ook wel eens, maar met aan de hand laten lopen bedoel ik dit:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:15 schreef exode het volgende:
Aan de hand lopen deden we vooral op de camping, voorkomen dat hij onder een auto of zo zou lopen. Het liefst loopt hij nu zelf, maar hij legt zich er wel bij neer als we een hand geven.
Volgens mij vinden de meeste kindjes het wel echt heel leuk, ja. Je kunt er ook dingen in vervoeren als je al kunt lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Hij is ideaal om zaken in te vervoeren, zoals drie flesjes water en je schoenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Letterlijk:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Burdie het volgende:
Wat knap FRwat betekent het?
Hoe zouden jullie het volgende oplossen... Mijn ouders trakteren onze familie op een 'weekendje weg', en er is op zowel zaterdag als zondag een redelijk vol programma, terwijl kuiken elke middag slaapt. Iemand een tip hoe dat op te lossen? We hebben wel een huisje, maar daar moeten we zondag bijtijds uitgechecked zijn. Ik zie er best tegenop, ook omdat kuiken op zo'n druk programma reageert met een paar dagen baldadigheid en slecht slapen.
Die van ons kan wel een nieuwe eigenaar gebruiken. Kan alleen rechtdoor, voorzien van Nijntje-thema.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Bij de bio afdeling. Kabouterthee (er staat een getekende Efteling kabouter op het pakje)van het merk Piramide.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:06 schreef Butterflower het volgende:
Bestaat dat kinderthee?? Waar staat dat, bij de thee of bij de babyafdeling?
Klopt! Sinds 2 weken niet meer.Ze kreeg eerst voor het slapen gaan nog 200ml koemelk,dat heb ik vervangen door een toetje en uitgeprobeerd of dat voldoende was voor haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:15 schreef Fazzoletti het volgende:
Poppejans, geef jij dan helemaal geen fles meer?
Wij hebben I voor haar eerste verjaardag een loopwagentje gegeven en ik ben er heel blij mee!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:47 schreef Chanty het volgende:
Driewieler is zo'n ding waar je ze op voort kunt duwen in eerste instantie en dan kunnen ze erin meegroeien tot ze er zelf op rond kunnen crossen![]()
Is zo'n loopkar ook met stuurmogelijkheden verkrijgbaar? Wat ik zie zijn het allemaal van die we-gaan-alleen-rechtdoor-boem-hallo-muur-tafel-kast-dingen
Maar eens met mijn man overleggen. Het neemt ook allemaal zo lekker veel plek in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |