Volgens mij vinden de meeste kindjes het wel echt heel leuk, ja. Je kunt er ook dingen in vervoeren als je al kunt lopen natuurlijkquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Hij is ideaal om zaken in te vervoeren, zoals drie flesjes water en je schoenenquote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Is zo'n loop/duwwagen nou eigenlijk een must have? Ik zit natuurlijk te denken over cadeautjes voor Lucas' eerste verjaardag en vraag me af of zoiets nou a. gebruikt wordt door een kind om te leren lopen. en b. of het nog iets toevoegt aan het assortiment "transportmiddelen" dat we al hebben (namelijk een loopfietsje voor binnen en ik wil een meegroei driewieler kopen voor buiten. En dan hebben we ook nog een schommeldinosaurus die hij krijgt).
Letterlijk:quote:Op dinsdag 26 mei 2015 17:47 schreef Burdie het volgende:
Wat knap FRwat betekent het?
Hoe zouden jullie het volgende oplossen... Mijn ouders trakteren onze familie op een 'weekendje weg', en er is op zowel zaterdag als zondag een redelijk vol programma, terwijl kuiken elke middag slaapt. Iemand een tip hoe dat op te lossen? We hebben wel een huisje, maar daar moeten we zondag bijtijds uitgechecked zijn. Ik zie er best tegenop, ook omdat kuiken op zo'n druk programma reageert met een paar dagen baldadigheid en slecht slapen.
Die van ons kan wel een nieuwe eigenaar gebruiken. Kan alleen rechtdoor, voorzien van Nijntje-thema.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 10:30 schreef Chanty het volgende:
Bij de bio afdeling. Kabouterthee (er staat een getekende Efteling kabouter op het pakje)van het merk Piramide.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 21:06 schreef Butterflower het volgende:
Bestaat dat kinderthee?? Waar staat dat, bij de thee of bij de babyafdeling?
Klopt! Sinds 2 weken niet meer.Ze kreeg eerst voor het slapen gaan nog 200ml koemelk,dat heb ik vervangen door een toetje en uitgeprobeerd of dat voldoende was voor haar.quote:Op dinsdag 26 mei 2015 20:15 schreef Fazzoletti het volgende:
Poppejans, geef jij dan helemaal geen fles meer?
Wij hebben I voor haar eerste verjaardag een loopwagentje gegeven en ik ben er heel blij mee!quote:Op dinsdag 26 mei 2015 11:47 schreef Chanty het volgende:
Driewieler is zo'n ding waar je ze op voort kunt duwen in eerste instantie en dan kunnen ze erin meegroeien tot ze er zelf op rond kunnen crossen![]()
Is zo'n loopkar ook met stuurmogelijkheden verkrijgbaar? Wat ik zie zijn het allemaal van die we-gaan-alleen-rechtdoor-boem-hallo-muur-tafel-kast-dingen
Maar eens met mijn man overleggen. Het neemt ook allemaal zo lekker veel plek in
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leuk! Ik hou daar zo van! Ontdektuinen. Vieswordttuinen. Urenbanjerenindetuintuinen. Blotevoetenenkriebelbeestjestuinen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:30 schreef exode het volgende:
Op Pinterest hebben ze zulke gave 'keukens' staan Burdie! Hier 'ons' board: https://www.pinterest.com/foxyeef/tuin-benjamin/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |