abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2015 @ 21:47:28 #151
73386 Fazz
onderweg
pi_152893100
Welkom terug Franny, fijn dat het zo'n goede trip is geweest! En nu de rest van het lange weekend lekker knuffelen O+

Over je kind alleen laten slapen... sommige mensen zullen het vast onverantwoord vinden maar ik doe wel eens een boodschapje als F slaapt. Soms komt het gewoon even niet anders uit (als vriend bijv onverwacht weg moet voor werk) en er moet toch eten in huis komen :) Tot nu toe gaat dat altijd goed, as in, hij slaapt nog steeds als ik alweer terug ben. Dat van een briefje in je zak vind ik wel een goed idee, daar had ik nog niet aan gedacht.

Hier echt een O+ middag gehad. Geborreld in de zon, uit eten geweest en F was zo lief O+ We gingen om half 9 pas weg :o Nu ligt hij lekker in z'n bedje te slapen :)
pi_152894097
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 20:23 schreef Chanty het volgende:

[..]

Ohhh franny wat heerlijk O+ fijn dat alles zo goed is gegaan
Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152894469
Ik vierde vandaag mijn verjaardag (ik ben maandag pas echt jarig) en T en S vonden het een tof feestje. Ze hebben zich heel fijn vermaakt en zich flink tegoed gedaan aan al het lekkers. Aardbeitjes, nibbit chipjes, stukjes kaas en worst, stukjes pizza, stokbroodjes, T en S gingen helemaal los en aten en proefden alles. Iedereen stond versteld van hoe goed ze eten. :D Normaal ben ik van het gezond en verantwoord eten hoor, maar vandaag was het feest. ;)

S heeft vandaag geen middagslaapje gedaan. Hij heeft het over het algemeen echt niet meer nodig en gaat dan heel hard huilen als je hem op bed legt. Daarom hebben we hem vandaag ook maar beneden gelaten en dat ging prima. T kan daarentegen echt niet zonder middagslaapje.

Wij gaan morgen (alweer) naar de dierentuin. *O* Mijn kleuter vroeg me wat ik wilde doen voor mijn partijtje en wie ik wilde uitnodigen. :') Ik heb gezegd dat ik al mijn kindjes en papa uitnodig en dat we naar de dierentuin gaan voor mijn partijtje. :D
pi_152894842
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vierde vandaag mijn verjaardag (ik ben maandag pas echt jarig) en T en S vonden het een tof feestje. Ze hebben zich heel fijn vermaakt en zich flink tegoed gedaan aan al het lekkers. Aardbeitjes, nibbit chipjes, stukjes kaas en worst, stukjes pizza, stokbroodjes, T en S gingen helemaal los en aten en proefden alles. Iedereen stond versteld van hoe goed ze eten. :D Normaal ben ik van het gezond en verantwoord eten hoor, maar vandaag was het feest. ;)

S heeft vandaag geen middagslaapje gedaan. Hij heeft het over het algemeen echt niet meer nodig en gaat dan heel hard huilen als je hem op bed legt. Daarom hebben we hem vandaag ook maar beneden gelaten en dat ging prima. T kan daarentegen echt niet zonder middagslaapje.

Wij gaan morgen (alweer) naar de dierentuin. *O* Mijn kleuter vroeg me wat ik wilde doen voor mijn partijtje en wie ik wilde uitnodigen. :') Ik heb gezegd dat ik al mijn kindjes en papa uitnodig en dat we naar de dierentuin gaan voor mijn partijtje. :D
O+

Alvast gefeliciteerd :*

En veel plezier en succes met de pinksterdrukte in de dierentuin.
S. 2014
J. 2016
  zaterdag 23 mei 2015 @ 22:45:18 #155
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152896664
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:

[..]

Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?
De laatste dagen gaat het wat beter. Nog steeds niet vergelijkbaar met leeftijdgenoten maar ik vind het goed :) hij heeft wel een enorme voorkeur voor zoet. Dat vind ik lastig want ben blij als hij wil eten maar andere smaken moet hij natuurlijk ook leren eten.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 23 mei 2015 @ 22:49:25 #156
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_152896943
Oh goed om te lezen dat jullie gerust even de deur uit gaan als de kleine slaapt. Ik ben wel eens snel naar de brievenbus gegaan (2 minuten) maar voelde me een ontaarde moeder :@ niet nodig dus.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
  zaterdag 23 mei 2015 @ 23:11:46 #157
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_152898369
Ik voel me al oncomfortabel als ik moet betalen voor het tanken en T. zit nog in de auto :') :D

Franny, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Vooral ook wb voeden O+

Nikki, alvast gefeliciteerd! Leuk, lekker naar de dierentuin met je gezin :)
pi_152898497
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:11 schreef GotC het volgende:
Ik voel me al oncomfortabel als ik moet betalen voor het tanken en T. zit nog in de auto :') :D
Dat! :')
♥ J & S
  zaterdag 23 mei 2015 @ 23:16:17 #159
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_152898690
Of als je je winkelwagentje nog terug moet brengen naar de winkelwagentjesverzamelplek 50 meter verderop en je had per ongeluk je kind al overgezet in de autostoel :')

Tevens, hoi! Ik lees jullie wel maar ik ben zo'n luuuuuie poster geworden. En het voelt ook steeds ongepaster om terug in te haken. Maar het gaat met ons goed en m'n kind is zo zo leuk O+
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
pi_152899637
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:13 schreef klaprooss het volgende:

[..]

Dat! :')
+1 :')
pi_152900330
:W KP
  zondag 24 mei 2015 @ 08:13:38 #162
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152908423
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:34 schreef BlueEyes het volgende:

[..]

+1 :')
+2 :').

Kim :W
Klap :W
KuikenGuppy
pi_152908447
Ik tank alleen bij die toko's waar je aan de pomp kan betalen :')

Hoi KP en klap! Altijd leuk om te horen hoe het met jullie kleine groten gaat O+

De reünie van gisteren was toch best leuk :) Ik zat naast diegene waar ik het toen ook al het best mee kon vinden en er bleek een indoor speeltuin in het restaurant te zijn dus na het eten kon Stip zich uitleven. Grappig om te zien hoe zo'n ander kindje niets snapte van de ballenbak en er eigenlijk in verdronk terwijl Stip alle kanten op ging. Hij moet wel nog leren om te gaan met kindjes, want in z'n enthousiasme gaat hij slaan en bijten :X
  zondag 24 mei 2015 @ 08:19:26 #164
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152908451
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef Kimpossible het volgende:
Of als je je winkelwagentje nog terug moet brengen naar de winkelwagentjesverzamelplek 50 meter verderop en je had per ongeluk je kind al overgezet in de autostoel :')

Tevens, hoi! Ik lees jullie wel maar ik ben zo'n luuuuuie poster geworden. En het voelt ook steeds ongepaster om terug in te haken. Maar het gaat met ons goed en m'n kind is zo zo leuk O+
Hoi!! Ik deed ook een Heintje Davids O+
  zondag 24 mei 2015 @ 08:23:35 #165
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152908472
Hilz O+ :D
KuikenGuppy
pi_152908772
Wij zijn onderweg naar de dierentuin. O+ Het zal er vast retedruk zijn, maar och we hebben toch gratiesch kaartjes. :D

Weer heerlijk een dagje jongetjes dragen in de Tula. O+
  zondag 24 mei 2015 @ 09:20:39 #167
81363 Hilzillah
Fall Dead!
pi_152908836
Ik vind drukte in de dierentuin altijd wel heel gezellig O+
veel plezier!
pi_152909010
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2015 08:13 schreef Burdie het volgende:

[..]

+2 :').
+3 :')

Welkom terug Franny!

Veel plezier vandaag Nikki

S heeft al sinds donderdag pusoogjes. Ze lijkt er geen last van te hebben, maar het ziet er zo zielig uit ;(
  zondag 24 mei 2015 @ 09:48:35 #169
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_152909117
Veel plezier Nikki!
KuikenGuppy
pi_152918355
Geniet van de mooie dag, Nikki en nog van harte!

We waren vanochtend naar het strand. O+ . Heerlijk om op die manier met z'n drietjes te genieten van het weer en bij te komen van de reis. Terug naar huis viel I in slaap in het fietsstoeltje bij mijn vriend. Zo aandoenlijk om te zien, een kind overmand door slaap dat eerst nog dapper probeert de ogen open te houden.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_152926723
Franny het was een heerlijke dag om naar het strand te gaan. Vindt I het strand leuk?

Wij hebben een ontzettend leuke dag gehad in Blijdorp. Het was wel druk, maar ik vind dat niet zo erg in een dierentuin, omdat er toch geen attracties zijn waar je dan uren voor zou moeten wachten. Het was eigenlijk gewoon gezellig druk en goed te doen. De kinderen hebben het echt naar hun zin gehad. Vooral de giraffen en de vlindertuin waren grote hits. T keek zijn ogen uit. Ik heb nog een kaartje over dus over een paar maanden ga ik nog een keer terug met de kinderen. O+
pi_152928383
Welkom terug Franny!
Alvast gefeliciteerd Nikki.

Groetjes uit de vouwwagen :) Na het weekend haak ik weer in.
pi_152928942
Dag allemaal! Eva en ik komen nu echt afscheid nemen.

We gingen van een prachtige baby

Naar een heerlijke dreumes

Naar de ontzettend wijze peuter dat ze nu is. We hebben vandaag haar verjaardag thuis gevierd en vrijdag op de opvang. En ze heeft genoten O+

Dag dag, tot in het volgende topic! :*
E.
pi_152928996
Wat een geweldige traktatie!
En wat een leuk meisje O+
pi_152929401
Spark wat een toffe traktatie! Wat heb je een mooie dochter! Tot in het volgende topic.

Exode veel plezier nog dit weekend!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')