Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?quote:Op zaterdag 23 mei 2015 20:23 schreef Chanty het volgende:
[..]
Ohhh franny wat heerlijkfijn dat alles zo goed is gegaan
quote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:10 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ik vierde vandaag mijn verjaardag (ik ben maandag pas echt jarig) en T en S vonden het een tof feestje. Ze hebben zich heel fijn vermaakt en zich flink tegoed gedaan aan al het lekkers. Aardbeitjes, nibbit chipjes, stukjes kaas en worst, stukjes pizza, stokbroodjes, T en S gingen helemaal los en aten en proefden alles. Iedereen stond versteld van hoe goed ze eten.Normaal ben ik van het gezond en verantwoord eten hoor, maar vandaag was het feest.
![]()
S heeft vandaag geen middagslaapje gedaan. Hij heeft het over het algemeen echt niet meer nodig en gaat dan heel hard huilen als je hem op bed legt. Daarom hebben we hem vandaag ook maar beneden gelaten en dat ging prima. T kan daarentegen echt niet zonder middagslaapje.
Wij gaan morgen (alweer) naar de dierentuin.Mijn kleuter vroeg me wat ik wilde doen voor mijn partijtje en wie ik wilde uitnodigen.
Ik heb gezegd dat ik al mijn kindjes en papa uitnodig en dat we naar de dierentuin gaan voor mijn partijtje.
De laatste dagen gaat het wat beter. Nog steeds niet vergelijkbaar met leeftijdgenoten maar ik vind het goedquote:Op zaterdag 23 mei 2015 22:04 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Zie net de groeicurve van L. in het babytopic. Gaat goed! En eten gaat ook een stuk beter?
Dat!quote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:11 schreef GotC het volgende:
Ik voel me al oncomfortabel als ik moet betalen voor het tanken en T. zit nog in de auto![]()
Hoi!! Ik deed ook een Heintje Davidsquote:Op zaterdag 23 mei 2015 23:16 schreef Kimpossible het volgende:
Of als je je winkelwagentje nog terug moet brengen naar de winkelwagentjesverzamelplek 50 meter verderop en je had per ongeluk je kind al overgezet in de autostoel![]()
Tevens, hoi! Ik lees jullie wel maar ik ben zo'n luuuuuie poster geworden. En het voelt ook steeds ongepaster om terug in te haken. Maar het gaat met ons goed en m'n kind is zo zo leuk
+3quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |