Welkom! Welkom in 'Het grote afval topic', waar iedereen welkom is. Of je nou begint met een BMI van 40+ of alleen de vakantie kilo's kwijt wilt, of je nou afvalt terwijl je hard sport of terwijl je op de bank zit te chillen. Hier kun je het allemaal bespreken.
Vele wegen leiden naar Rome. Kies de manier die het best bij jou past maar hou wel je gezondheid in acht. Crashdiëten zijn niet gezond. Het gaat om een verandering van je eetpatroon en levensstijl. Één die blijvend is. Diëten werkt niet. Zodra je op gewicht bent ga je weer eten als voor je dieet en kom je weer aan -> Jojo effect. Dat is iets wat je kosten wat kost wilt vermijden!
Verschillende soorten diëten Online wordt je dood gegooid met site’s / mensen die claimen hét dieet te hebben gevonden waardoor je afvalt. Atkins, Sonja Bakker, Paelo, Dr. Frank, Protislank,Low carb, Ziekenhuisdieet, Weight-watchers, Cambrdige, Modifast, Slimfast, ect ect. De één nog debieler dan de ander. Vrijwel al deze diëten kun je scharen onder “crash dieet” Je hoeft niet koolhydraat arm te eten om af te vallen. Je hoeft niet te leven op puur en enkel shakes om af te vallen. Het enige dat je moet doen is meer verbranden dan dat je binnen krijgt! Zo simpel is het. Daar is helemaal geen dieet voor nodig.
Geen enkele voedingsstof kun je bestempelen als gezond of ongezond! Je lichaam ziet overigens ook geen voeding zoals wij dat zien. Het lichaam ziet voedingsstoffen. Macro- en micronutriënten. Eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen. Al deze stoffen heeft je lichaam nodig. Dus een mars is niet per definitie ongezond. Als je er elke dag 40 neemt, dan is dat ongezond. Maar de mars per definitie niet.
Doe jezelf een plezier, kom je mensen tegen die zeggen dat product of voedingsstof X ongezond voor je is óf lees je dat ergens online.. loop dan weg van die mensen / navigeer naar een andere site. You don’t need that kind of negativity in your life! Period.
Kilocalorieën bijhouden De handigste manier om af te vallen is om te weten wat je naar binnen werkt aan kilocalorieën. Dit doe je door ze te tellen. My Fitness Pal is daar ontzettend handig voor.
Maar, hoe weet ik dan hoeveel kilocalorieën ik moet eten Door je Basaal metabolisme in rust en met eventuele activiteit te berekenen. Dat kun je hier doen. Daar ga je ongeveer 400 a 500 kcal onder zitten per dag. Dan val je op een verantwoorde rustige manier af.
Let wel op: Dit is een richtlijn! Geen enkele formule kan precies jouw kcal behoefte berekenen. Als je bovenstaand hebt gedaan en je valt niet af, dan eet je te veel en moet je lager gaan zitten. Wees wel kritisch en hou alle ingenomen calorieën bij. Want calorieën die je niet invoert maar wel op eet zijn ook gewoon calorieën!
Fabels
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eiwitten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Macronutriënten
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Meedoen? Begin gewoon met posten. Je krijgt vanzelf vragen over wat je wilt, enz. De meeste mensen posten regelmatig lijstje in het volgende format: • O - Ontbijt • T - Tussendoortje • L - Lunch • D - Diner • S - Sport Meestal krijg je vanzelf opmerkingen/complimenten op je lijstje. Heb je specifieke dingen je wilt weten, zet die er dan even bij als vraag .
Heb je je doel bereikt? Zelfs als je al klaar bent met afvallen maar andere tips wilt geven, ondersteunen of gewoon je eigen ervaringen en prestaties wilt delen ben je hier van harte welkom!
Verily i say unto you; dost thou even hoist, brethren? - Jesus (Psalm 22)
Op zondag 17 mei 2015 20:09 schreef La_Tramposa het volgende: Ik heb echt een mega hongerbui maar weinig substantieels in huis.. handjes rozijnen en pompoenpitten geeft niet echt verzadiging
ook geen boterham ofzo? Vult net ff wat beter meestal
Ja. Merkte het vandaag echt. 4 dagen even nergens opgelet en alleen maar toffe dingen gedaan, leuk enzo, maar ik heb zin in groente. En tonijn. En fruit. En sport.
Denk wel dat ik ipv 1600 naar 1800 kcal ga. Heb het idee dat mijn vermoeidheid ook komt doordat ik te weinig eet.
Ja. Merkte het vandaag echt. 4 dagen even nergens opgelet en alleen maar toffe dingen gedaan, leuk enzo, maar ik heb zin in groente. En tonijn. En fruit. En sport.
Denk wel dat ik ipv 1600 naar 1800 kcal ga. Heb het idee dat mijn vermoeidheid ook komt doordat ik te weinig eet.
Je kunt het altijd proberen Slaap je wel voldoende? Je weet overigens dat je met alcohol wel sneller in slaap valt, maar minder diep slaapt? Dat kan ook je vermoeidheid verklaren..
Je kunt het altijd proberen Slaap je wel voldoende? Je weet overigens dat je met alcohol wel sneller in slaap valt, maar minder diep slaapt? Dat kan ook je vermoeidheid verklaren..
Ik slaap altijd (te) licht. Word ook vaak wakker. Heb slaappillen gekregen en word nu iets minder vaak wakker. Slaap sowieso van 11 tot 8 ofzo. Dus uurtje of 9. Maar de laatste tijd ook nog vaak 's middags en dat vind ik eigenlijk niet oke.
Ik slaap altijd (te) licht. Word ook vaak wakker. Heb slaappillen gekregen en word nu iets minder vaak wakker. Slaap sowieso van 11 tot 8 ofzo. Dus uurtje of 9. Maar de laatste tijd ook nog vaak 's middags en dat vind ik eigenlijk niet oke.
Lastig, dan kan het zijn dat je weer teveel slaapt (het is ook nooit goed ). Maar als je lichaam de middagrust wel nodig hebt, dan moet je er misschien ook wel aan toegeven.. hoe irritant het ook is
Lastig, dan kan het zijn dat je weer teveel slaapt (het is ook nooit goed ). Maar als je lichaam de middagrust wel nodig hebt, dan moet je er misschien ook wel aan toegeven.. hoe irritant het ook is
Ja, dat deed ik de laatste 2 weken ook. Daarom had ik nu ook even een paar dagen 'een break' ofzo. Morgen weer frisse moed. Lekker gezond eten, sporten, slapen.
Ja, dat deed ik de laatste 2 weken ook. Daarom had ik nu ook even een paar dagen 'een break' ofzo. Morgen weer frisse moed. Lekker gezond eten, sporten, slapen.
Ben al weer receptjes aan het zoeken.
Goed bezig! En receptjes wel posten he
Ben al weer receptjes aan het zoeken.
een break is soms gewoon ff nodig. gewoon ff afvallen uit je hoofd en bezig houden met andere dingen. Nu met frisse moed verder
Morgenvroeg even kijken wat een ontbijt van drie stukken brood doet. Kijken als ik mijn T hierdoor iets langer kan uitstellen en de timing wat beter verdeeld krijg.
Lijstje: O: 3 stukken brood met jam. T: 250gr magere en 250 gr optimel kwark. L: 4 stukken brood. Rosbief met komkommer. T: kwark als T1 en 2 mandarijntjes. D: ? Maar heb 700 kcal hiervoor.
Moet meer gaan preppen. Lijstjes vervelen me wat.
[ Bericht 0% gewijzigd door CrunchySelf op 17-05-2015 22:10:56 ]
Mijn lijstje voor vandaag: O: 2 boterhammen met smeerkaas S: PT T: Shake met kwark, whey, banaan L: Tonijnsalade met shitload groente. D: Bulgursalade met geitenkaas, noten en gedroogd fruit T:? Even kijken hoeveel kcal ik nog over heb.
Mja, ligt aan de koffie in mijn geval. Beetje melk om het wat zachter te maken vind ik altijd wel lekker als het hele sterke koffie is. En ik zet alleen maar hele sterke koffie.
Ik ga misschien ff maten opnemen, want met andere training en shizzle is op de weegschaal blijven staren niet zo heel handig. Ik heb ook een beetje een #yolo weekend gehad door die verhuizing en die kuttige babyshower gisteren waar het enige leuke de hapjes waren.
Dus eh, ja, even weer strak: I could use that
O: Chocomouse van banaan, halve avocado, cacaopoeder T: Kwark met 10g nutella whey L: Salade met 'iets', eem kiek'n wat voor eiwitrijk iets ik nog kan vinden in de vriezer D: Vega iets, weet nog niet wat
Op maandag 18 mei 2015 08:48 schreef sandertjuh het volgende: Lange weekend is weer voorbij gaat altijd zo snel. Maar mag niet klagen, 4 dagen werken en dan ruim een week vakantie!
Eerst op voetbalweekend en dinsdagochtend half 8 vliegen naar een onbekende bestemming voor mij. Is een cadeautje voor m'n verjaardag. Ben benieuwd
Heb gisteren wel echt een schandalige dag gehad, qua eten trouwens. Warme broodjes met filet american, halve zak doritos chips, zelfgemaakt broodje kipburger en een cornetto
Heb gisteren wel echt een schandalige dag gehad, qua eten trouwens. Warme broodjes met filet american, halve zak doritos chips, zelfgemaakt broodje kipburger en een cornetto
En een halve fles cola
Bijna iedereen geloof ik. Het ligt dus niet aan ons, het zat in de lucht of zo
Op maandag 18 mei 2015 08:49 schreef Artoo het volgende: Ik heb ook een beetje een #yolo weekend gehad door die verhuizing en die kuttige babyshower gisteren waar het enige leuke de hapjes waren.
Op maandag 18 mei 2015 09:07 schreef sandertjuh het volgende: Aardig lijstje Q! Is het weer wennen om meer te eten? Of gaat het je redelijk gemakkelijk af?
Het is maar 2200kcal Ik heb 4 hele dagen 2000 gegeten en 1 dag 1800 Ik cut op 2200, altijd al Dat is 600/700 onder mijn dag behoefte
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Op maandag 18 mei 2015 10:05 schreef sandertjuh het volgende: Iemand hier nog interesse in een NAS (Synology DS408)? Heb van het weekend een nieuwe gekocht en deze is nu dus over!
Morgen! hier ook weer strak, zo'n lang weekend vol met klussen en gisteren een hele dag bij de sportschool helpen vanwege een wedstrijd schiet fatsoenlijk eten er nog wel wat bij in (voornamelijk te weinig).
O: overnight oats L: 4 sneeen spelt, kipfilet, mayo, tomaat, komkommer Ts: banaan, gerookte kipfilet, 1 snee spelt met pindakaas D: rundersaucijs, broccoli S: borst misschien, anders morgen (komt nog iemand wat klussen doen) T: shake, afhankelijk van wel/niet sporten
Garlic cheese! Double death to you, you lactose intolerant vamp man!
Op maandag 18 mei 2015 10:41 schreef Qwea het volgende: Ik MOET MOET MOET MOET nieuwe broeken kopen. Ik heb alleen echt zo geen ene fuck zin gewoon he.
Snap ik, nieuwe broeken kopen is de hel.
Op maandag 18 mei 2015 10:41 schreef Qwea het volgende: Ik MOET MOET MOET MOET nieuwe broeken kopen. Ik heb alleen echt zo geen ene fuck zin gewoon he.
Ik deed ze vandaag overigens voor het eerst sinds lange tijd, nog even zonder extra gewicht. Maar ik vond dat zo'n tof gevoel, die quad die aanspant en je hele lijf dat daardoor omhoog gaat. Awesome.
Werkt ook met normale rekeningen, de enige eis is vaak dat je factuur- en afleveradres hetzelfde moeten zijn.
Maar dan moet je het wel kunnen voorschieten lijkt me? Als je het met creditcard betaalt hoef je alle 'overbodige' spullen niet eens te betalen als je ze op tijd voorschiet.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Maar dan moet je het wel kunnen voorschieten lijkt me? Als je het met creditcard betaalt hoef je alle 'overbodige' spullen niet eens te betalen als je ze op tijd voorschiet.
Nope. Bij zalando heb ik bijvoorbeeld nog nooit vooraf geld overgemaakt. Maar die eisen wel dat de adressen overeenkomen. Dus afleveren op werk kan dan weer niet.
Jumalatkin kuolevat Edessäni vuotavat Olen tämän maailman loppu Minä olen tyhjyys
Als ik kleren/schoenen bestel doe ik altijd op rekening als het kan. De spullen die niet passen stuur ik terug, wacht tot de rekening is aangepast en dan pas betaal ik.
Ideaal! Bestel dan 5 broeken en daar zitten er dan 1 of 2 van goed. Of geen enkele, dan gaat gewoon alles weer gratis retour
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurt Het enige probleem is dat er vaak toch wel veel past en leuk staat en dat ik dan meer koop dan ik me voorgenomen had Maar dat gebeurt met écht winkelen ook wel eens.
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurt Het enige probleem is dat er vaak toch wel veel past en leuk staat en dat ik dan meer koop dan ik me voorgenomen had Maar dat gebeurt met écht winkelen ook wel eens.
Ik wel.
Nope. Bij zalando heb ik bijvoorbeeld nog nooit vooraf geld overgemaakt. Maar die eisen wel dat de adressen overeenkomen. Dus afleveren op werk kan dan weer niet.
Ik mag dat niet bij Zalando Woon in een voor hun risicobuurt voor wanbetalers
Verder. Blleeh dagje. Regen, moeheid, algehele lamlendigheid en door de moeheid kan ik ook niet helder genoeg nadenken om iets nuttigs van mijn werk te maken vandaag.
Verder. Blleeh dagje. Regen, moeheid, algehele lamlendigheid en door de moeheid kan ik ook niet helder genoeg nadenken om iets nuttigs van mijn werk te maken vandaag.
Qua verschijnselen misschien wel, maar dat ik dat zou hebben van die 2 wijntjes op donderdagavond lijkt me sterk Volgens mij komt de moeheid van het feit dat ik gewoon best wel een drukke tijd heb en dan heb je in zo'n 4-daags weekend eindelijk de tijd om 'niks te doen' en dan stort je helemaal in. En de hooikoortspillen helpen ook niet, daar ga ik maar eens een paar dagen mee stoppen. Oja en ik heb natuurlijk een enorm PR gelopen op de halve marathon donderdag dus daar zal het ook nog wel een beetje door komen
Er is niet veel boeiends hoor aan een spijkerbroek maat 26...
Er is niet veel boeiends hoor aan een spijkerbroek maat 26...
Je hebt lelijke en mooie spijkerbroeken! En als hij mooi past komt je figuur ook weer beter uit dan in degenen die je eerst had? Maar als je niet wilt laten zien ook prima hoor
Je hebt lelijke en mooie spijkerbroeken! En als hij mooi past komt je figuur ook weer beter uit dan in degenen die je eerst had? Maar als je niet wilt laten zien ook prima hoor
Ja, nee, ik koop lelijke spijkerbroeken idd. Goed verhaal
Gemengde gevoelens hiero. Aan de ene kant zwaar teleurgesteld in mezelf dat ik heb toegegeven aan comfort food doordat ik een slechte dag had.,. andere kant weer opgelucht omdat ik me heb ingehouden (dus niet mijn favo 'kutdag menu' heb gehaald) en het nog in m'n kcal past ook
Meatless monday! Heb vegetarische Hongaarse paprikastoof op staan
Lijstje is uiteindelijk ook nog wat anders geworden ... O: Chocomousse van een halve avocado, 1 banaan, theelepel cacaopoeder T: 250g optimel kwark S: Lower body @ sportschool L: 70g sla, halve komkommer, omelet van 1 ei + 2 eiwitten met een beetje mascarpone T: Magere kwark met 15g nutella whey D: Paprikastoof met volkorenrijst/granenmix T: Eiwitreep + gebakken appel en wat rozijntjes
Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Maraca het volgende: Gemengde gevoelens hiero. Aan de ene kant zwaar teleurgesteld in mezelf dat ik heb toegegeven aan comfort food doordat ik een slechte dag had.,. andere kant weer opgelucht omdat ik me heb ingehouden (dus niet mijn favo 'kutdag menu' heb gehaald) en het nog in m'n kcal past ook
Aaah, dat valt reuze mee. Doet me trouwens denken aan de Obese jongen van gisteren met z'n Maccie.
Hoe is jouw gewicht? Een beetje overgewicht, geen overgewicht, heel veel overgewicht?
Ik heb vandaag zo gezond gegeten de hele dag dat ik het vertik om vanavond koekjes en chips te eten bij een vriendin, want dat verpest dan alles (vind ik). We houden een filmavond met wat meiden en dan staat er uiteraard allemaal troep op de tafel.
Aaah, dat valt reuze mee. Doet me trouwens denken aan de Obese jongen van gisteren met z'n Maccie.
Hoe is jouw gewicht? Een beetje overgewicht, geen overgewicht, heel veel overgewicht?
Ik heb vandaag zo gezond gegeten de hele dag dat ik het vertik om vanavond koekjes en chips te eten bij een vriendin, want dat verpest dan alles (vind ik). We houden een filmavond met wat meiden en dan staat er uiteraard allemaal troep op de tafel.
Ja, nu hopen dat ik vanavond niet misselijk ben
Vanuit gezondheidsperspectief heb ik geen overgewicht, BMI is ook in orde. Alleen vanuit vrouwelijk perspectief heb ik een klein buikje dat ik graag weg zou willen werken. Is schat ik 5kg .. alleen roep ik dat al zeker een half jaar
Vanuit gezondheidsperspectief heb ik geen overgewicht, BMI is ook in orde. Alleen vanuit vrouwelijk perspectief heb ik een klein buikje dat ik graag weg zou willen werken. Is schat ik 5kg .. alleen roep ik dat al zeker een half jaar
Hahahaha wat doe je aan sport dan? En je zit aan de bovenkant van een gezond bmi oid (dus tegen de 25)?
Hahahaha wat doe je aan sport dan? En je zit aan de bovenkant van een gezond bmi oid (dus tegen de 25)?
BMI moest ik even opnieuw berekenen, maar hij is nu 22.5.
Sporten bestaat uit: Krachttraining (3x pw 1 uur), HITT (3x pw 10 minuten), zwemmen (1x pw 1 uur) en als m'n fysio eens opschiet ga ik hardlopen (komt dan wel in de plaats van zwemmen).
Op maandag 18 mei 2015 17:28 schreef Maraca het volgende: Gemengde gevoelens hiero. Aan de ene kant zwaar teleurgesteld in mezelf dat ik heb toegegeven aan comfort food doordat ik een slechte dag had.,. andere kant weer opgelucht omdat ik me heb ingehouden (dus niet mijn favo 'kutdag menu' heb gehaald) en het nog in m'n kcal past ook
Ergo, niks aan de hand dus. Niet achterom kijken, volgende x andere keuze maken, doorgaan
Waarom heb je een kutdag?
Meh, ik had een halfuur gepowernapt in de hoop dat ik me dan fris genoeg zou voelen om te trainen. Voelde me wel beter, maar alsnog denk ik niet dat het verstandig is om te gaan. Dus verplicht op de bank blijven vanavond
Ergo, niks aan de hand dus. Niet achterom kijken, volgende x andere keuze maken, doorgaan Waarom heb je een kutdag?
Kutgesprek op het werk Gesprek op zich was niet eens zo heel erg, maar het maakte wat gevoelens los die ik blijkbaar behoorlijk had opgekropt. Kwam ook echt veel later, nadat het gesprek allang was afgelopen
Sporten bestaat uit: Krachttraining (3x pw 1 uur), HITT (3x pw 10 minuten), zwemmen (1x pw 1 uur) en als m'n fysio eens opschiet ga ik hardlopen (komt dan wel in de plaats van zwemmen).
Hardlopen Ik durf het niet meer. Shinsplints is zo goed als weg. Heb wel groen licht gekregen nu van de fysio. Maar ze kan wmb de boom in. Alhoewel ik het wel kei jammer vind. Zo heerlijk om 's ochtends ff stukkie te rennen..
22.5, dikzak
Hardlopen Ik durf het niet meer. Shinsplints is zo goed als weg. Heb wel groen licht gekregen nu van de fysio. Maar ze kan wmb de boom in. Alhoewel ik het wel kei jammer vind. Zo heerlijk om 's ochtends ff stukkie te rennen..
22.5, dikzak
Spons
Kutgesprek op het werk Gesprek op zich was niet eens zo heel erg, maar het maakte wat gevoelens los die ik blijkbaar behoorlijk had opgekropt. Kwam ook echt veel later, nadat het gesprek allang was afgelopen
Kan er maar beter uit zijn toch? Ben je het nu ook echt kwijt? Of sluimert het nog ergens?
quote:
Ja mam Nee, had de M&M versie
Braaf. Want mijn god wat had ik gisteren een deceptie met die rocky road ey
Goedzo. Want als je de lade weer dicht flikkert dan knalt hij binnenkort 3x zo hard open Been there, done that
Trust me, die rocky road écht wel
Ja, denk dat ik daarom deze keer mezelf niet kon overtuigen van een gezonde maaltijd. Het was bewust weggestopt en -I kid you not- heb in m'n agenda staan wanneer ik eraan zou gaan werken (over een paar maanden). Ging prima, tot mijn werk het nodig vond om er weer over te beginnen
Ja, denk dat ik daarom deze keer mezelf niet kon overtuigen van een gezonde maaltijd. Het was bewust weggestopt en -I kid you not- heb in m'n agenda staan wanneer ik eraan zou gaan werken (over een paar maanden). Ging prima, tot mijn werk het nodig vond om er weer over te beginnen
Ja, dan heb je niet zelf de keuze of je die la open trekt of niet Dan rukt men hem wel voor je open Leuk man
Ja, dan heb je niet zelf de keuze of je die la open trekt of niet Dan rukt men hem wel voor je open Leuk man
Jep dus volgende week ga ik er even voor zitten Ga er dan niet onderuit komen omdat ik er dan steeds mee geconfronteerd ga worden. Prima, dan deal ik er wel mee
Jep dus volgende week ga ik er even voor zitten Ga er dan niet onderuit komen omdat ik er dan steeds mee geconfronteerd ga worden. Prima, dan deal ik er wel mee
Dat is serieus de beste manier. Zegt zij, die het nog veel dieper in een lade heeft getrapt, in een put heeft geflikkerd, daar beton op heeft gestort en daarover zand heeft gepleurd
Dat is serieus de beste manier. Zegt zij, die het nog veel dieper in een lade heeft getrapt, in een put heeft geflikkerd, daar beton op heeft gestort en daarover zand heeft gepleurd
Lotgenootje
Maar advies geven is altijd makkelijker dan zelf doen
Hoe doe je dat? Zelf met zaadjes of zo'n volle plant uit de supermarkt in een pot gezet?
Was ooit een plantje. Munt is letterlijk het makkelijkste om levend te houden, is net onkruid. Maar we hebben een hele plantenbak met kruiden, en één met aardbeien. Vorig jaar ook cherry tomaten, komkommer en courgettes!
Was ooit een plantje. Munt is letterlijk het makkelijkste om levend te houden, is net onkruid. Maar we hebben een hele plantenbak met kruiden, en één met aardbeien. Vorig jaar ook cherry tomaten, komkommer en courgettes!
Zelfs onkruid gaat dus dood op m'n balkon
Moet maar weer eens een plantje halen. Zaadjes lukt hier niet, want ik heb last van duiven. En 'lege' pot = broedplaats
Zaadjes kun je ook binnen in een klein potje laten kiemen en daarna pas buiten in de bak zetten.. Bij ons zijn ook wel veel duiven maar de plantenbakken laten ze gek genoeg met rust, op wat poepen af en toe na.
Zaadjes kun je ook binnen in een klein potje laten kiemen en daarna pas buiten in de bak zetten.. Bij ons zijn ook wel veel duiven maar de plantenbakken laten ze gek genoeg met rust, op wat poepen af en toe na.
Die rotbeesten hier zien alles als een broedplaats
Ohj, dan ben je wel slank dus. Dacht dat je veel overgewicht had!
Ik heb trouwens hetzelfde: soms ben ik tevreden als ik goed naar mezelf kijk in ondergoed. Maar soms ook totaal niet, want dan heb ik flubberbenen of een flubberbuik in mijn ogen. Maar heb in feite een prima lichaam alleen kan het zelf moeilijk accepteren. Of inzien.
Op maandag 18 mei 2015 20:32 schreef Ballet9 het volgende: Ik heb trouwens hetzelfde: soms ben ik tevreden als ik goed naar mezelf kijk in ondergoed. Maar soms ook totaal niet, want dan heb ik flubberbenen of een flubberbuik in mijn ogen. Maar heb in feite een prima lichaam alleen kan het zelf moeilijk accepteren. Of inzien.
Dat zou bij mij ook wel eens het geval kunnen zijn. Ben best onzeker
Op maandag 18 mei 2015 20:32 schreef Ballet9 het volgende: Ik heb trouwens hetzelfde: soms ben ik tevreden als ik goed naar mezelf kijk in ondergoed. Maar soms ook totaal niet, want dan heb ik flubberbenen of een flubberbuik in mijn ogen. Maar heb in feite een prima lichaam alleen kan het zelf moeilijk accepteren. Of inzien.
Daar is een hele goede oplossing voor... Therapie noemen ze dat.
de weegschaal is gewoon een bitch. Zelfs mijn nooit dik geweeste vriendje laat zich nu tijdens zijn cut opnaaien door dat ding. En ik hem dan goedpraten waarom hij zwaarder is ofzo, maar bij mezelf kan ik dat niet
Op maandag 18 mei 2015 21:22 schreef gcjoel het volgende: de weegschaal is gewoon een bitch. Zelfs mijn nooit dik geweeste vriendje laat zich nu tijdens zijn cut opnaaien door dat ding. En ik hem dan goedpraten waarom hij zwaarder is ofzo, maar bij mezelf kan ik dat niet
Weegschaal. Over 2 dagen week geleden. Ik ga hem denk echt weggooien.
Ja, maar ik heb geen televisie abonnement dus ik kan zondag sowieso niet kijken. En dan is m'n NLZiet abonnement ook nog eens afgelopen dus .. moet wel
Ja, maar ik heb geen televisie abonnement dus ik kan zondag sowieso niet kijken. En dan is m'n NLZiet abonnement ook nog eens afgelopen dus .. moet wel
O ja, dan houdt het wel op. Ging er eigenlijk vanuit dat je TV had
O ja, dan houdt het wel op. Ging er eigenlijk vanuit dat je TV had
Nope Sinds.. 2 jaar niet meer denk ik. TV staat grappig genoeg wel altijd aan met iets op Maar stream heel veel.. betaal dan zo nu en dan ergens voor of log in op de server van een FOK!ker en ik kan kijken wat ik wil Mis gewone tv (inmiddels) niet meer.
Nope Sinds.. 2 jaar niet meer denk ik. TV staat grappig genoeg wel altijd aan met iets op Maar stream heel veel.. betaal dan zo nu en dan ergens voor of log in op de server van een FOK!ker en ik kan kijken wat ik wil Mis gewone tv (inmiddels) niet meer.
Nice dat scheelt een hoop geld
Zou het hier ook niet missen denk ik, kijk meestal toch series of films die ik kan downloaden.
Zou het hier ook niet missen denk ik, kijk meestal toch series of films die ik kan downloaden.
Ja, op een bepaald moment besefte ik me dat ik alles terugkeek. Vroeg me af waar ik nog eigenlijk voor betaalde Was alleen wel vreemd laatst met de Loden Leeuw aflevering van Radar. Had die reclames nog nooit gezien
Ja, op een bepaald moment besefte ik me dat ik alles terugkeek. Vroeg me af waar ik nog eigenlijk voor betaalde Was alleen wel vreemd laatst met de Loden Leeuw aflevering van Radar. Had die reclames nog nooit gezien
Ja, via de gewone apps van RTL en SBS wel. Als ik betaal (wat ik 1x in de zoveel tijd doe om oude afleveringen terug te kijken) dan heb ik geen reclame.
Ja, via de gewone apps van RTL en SBS wel. Als ik betaal (wat ik 1x in de zoveel tijd doe om oude afleveringen terug te kijken) dan heb ik geen reclame.
Ach soms is het niet erg. Als ik TV kijk gebruik ik ze meestal om wat drinken te pakken
Ik doe wel een lijstje: O: 2 pannenkoeken met bosbessen L: Gevulde portobello met geitenkaas en rundvlees en groente. D: Schnitzel met aardappeltjes en broccoli. En champignons. T: Bak met tonijnsalade.
Op dinsdag 19 mei 2015 08:53 schreef sandertjuh het volgende: Gisteravond 'even' een potje GTA online gespeeld. Tot het ineens 2 uur bleek te zijn.. kan genoeg koffie gebruiken vandaag!
hahahaha
ik hoop dat mij dat vanavond niet overkomt met the witcher 3 gisteren mijn rust dag speciaal gebruikt om te kunnen sporten zodat ik maximaal kan gamen vanavond
Dit is mijn leg day schema vandaag: LB1 sets/reps Squat 5x5 lunges 3x20 calf machine 4x15-20 leg press calf press 4x15-20 leg curl 4x10 leg extension 4x10
Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende: Dit is mijn leg day schema vandaag: LB1 sets/reps Squat 5x5 lunges 3x20 calf machine 4x15-20 leg press calf press 4x15-20 leg curl 4x10 leg extension 4x10
jouw lijstje Mijne is fucking lang
Alles is 3x 10 reps, 1x muscle failure
Squats Leg press Prone leg curl Leg extension Calf press Seated calf addduction Abduction Lunges
Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende: Dit is mijn leg day schema vandaag: LB1 sets/reps Squat 5x5 lunges 3x20 calf machine 4x15-20 leg press calf press 4x15-20 leg curl 4x10 leg extension 4x10
Hoe lang ben je hier mee bezig eigenlijk?
Squats Leg press Prone leg curl Leg extension Calf press Seated calf addduction Abduction Lunges
Ja ik doe expres squats enzo niet meer zoveel reps omdat ik dan zwaarder kan gaan. En sowieso niet tot faillure want dat is niet nodig en alleen maar kut voor je oefeningen daarna. Calf nu voor het eerst extra veel reps, had gelezen dat het bij calf handiger is om wel vaak te doen. Dus gaan we eens testen
Voor mij zou gisteren ook een UB/LB schema gemaakt zijn.. alleen dat waren ze vergeten. Blijkt maar weer dat ik het net zo goed allemaal zelf moet (kan) doen.
Op dinsdag 19 mei 2015 10:00 schreef sandertjuh het volgende: Voor mij zou gisteren ook een UB/LB schema gemaakt zijn.. alleen dat waren ze vergeten. Blijkt maar weer dat ik het net zo goed allemaal zelf moet (kan) doen.
En daar betaal je dan elke maand geld voor
Ja nouja daarom doen wij het nu zelf (ik samen met vriend dus). Wel ff klooien soms, zoals nu dat LB allebei niet bevielen en UB wel. Nja dan ga je wat aanpassen en opnieuw proberen. scheelt wel een hoop geld aan trainers.
Ja ik doe expres squats enzo niet meer zoveel reps omdat ik dan zwaarder kan gaan. En sowieso niet tot faillure want dat is niet nodig en alleen maar kut voor je oefeningen daarna. Calf nu voor het eerst extra veel reps, had gelezen dat het bij calf handiger is om wel vaak te doen. Dus gaan we eens testen
Tot nu toe gaan alle gewichten nog steeds omhoog. Dus dat tot failure is kut, valt wel mee IMHO. Ik krijg altijd zo'n spierpijn in mijn calfs. Ik ga na de lunch sporten, zit nu je boek te lezen Prone leg curl krijg ik ook zere kont van
Ja nouja daarom doen wij het nu zelf (ik samen met vriend dus). Wel ff klooien soms, zoals nu dat LB allebei niet bevielen en UB wel. Nja dan ga je wat aanpassen en opnieuw proberen. scheelt wel een hoop geld aan trainers.
Precies. Als je het zelf doet is net zo makkelijk. Ik weet trouwens niet wat je met die PWO hebt gedaan, sandertjuh, maar het is er nog steeds niet.
Tot nu toe gaan alle gewichten nog steeds omhoog. Dus dat tot failure is kut, valt wel mee IMHO. Ik krijg altijd zo'n spierpijn in mijn calfs. Ik ga na de lunch sporten, zit nu je boek te lezen Prone leg curl krijg ik ook zere kont van
[..]
Precies. Als je het zelf doet is net zo makkelijk. Ik weet trouwens niet wat je met die PWO hebt gedaan, sandertjuh, maar het is er nog steeds niet.
Ja dat is net voor iedereen anders denk ik, ik kan echt niet meer voluit na 1x faillure op een oefening
denk inderdaad voor veel mensen herkenbaar. Merk ook nu ik aan het cutten ben dat het wel weer een beetje terugkomt. Vind het ook lastig een balans daarin te vinden als je daadwerkelijk nog wil afvallen. Op gewicht blijven is daarbij wel makkelijker
denk inderdaad voor veel mensen herkenbaar. Merk ook nu ik aan het cutten ben dat het wel weer een beetje terugkomt. Vind het ook lastig een balans daarin te vinden als je daadwerkelijk nog wil afvallen. Op gewicht blijven is daarbij wel makkelijker
Ja dat kan ik me idd voorstellen Het klinkt ook allemaal wel logisch, ergens.
Ja dat kan ik me idd voorstellen Het klinkt ook allemaal wel logisch, ergens.
mja ik geloof alleen niet dat je er ook mee kan afvallen wat zij zegt. Ik denk als je intuïtief eet en het werkt echt voor je, dat je dus eet op onderhoud want dat is wat je lichaam wil. Dus eet je om op gewicht te blijven en niet naar wat zogenaamd je ideale gewicht is.
mja ik geloof alleen niet dat je er ook mee kan afvallen wat zij zegt. Ik denk als je intuïtief eet en het werkt echt voor je, dat je dus eet op onderhoud want dat is wat je lichaam wil. Dus eet je om op gewicht te blijven en niet naar wat zogenaamd je ideale gewicht is.
Ik vind het vooral lastig te geloven. Want, neem mij. Ik heb ALTIJD honger. Dus, ik zou altijd moeten eten? En als hget zo makkelijk was, waarom heeft 75% dan overgewicht in NL?
Ik vind het vooral lastig te geloven. Want, neem mij. Ik heb ALTIJD honger. Dus, ik zou altijd moeten eten? En als hget zo makkelijk was, waarom heeft 75% dan overgewicht in NL?
Maar is het wel echte honger, als de hoeveelheid eten ervoor zorgt dat je op gewicht blijft? Is het dan geen lage suikerspiegel, trek, verveling?
Nja zo dacht ik dus ook toen ik begon, en iedereen tegen wie je het zegt praat dan zo. Maar je moet echt heel bewust gaan eten en opletten wat je voelt. En ineens voelde ik dan wel dat ik eigenlijk genoeg had gehad. In het begin echt vaak dingen weggegooid omdat ik teveel had klaargemaakt. Nu doe ik dus niet zo eten en heb ik gewoon weer altijd honger hoor Je moet er echt voor gaan zitten zonder afleiding aan tafel.
Nja zo dacht ik dus ook toen ik begon, en iedereen tegen wie je het zegt praat dan zo. Maar je moet echt heel bewust gaan eten en opletten wat je voelt. En ineens voelde ik dan wel dat ik eigenlijk genoeg had gehad. In het begin echt vaak dingen weggegooid omdat ik teveel had klaargemaakt. Nu doe ik dus niet zo eten en heb ik gewoon weer altijd honger hoor Je moet er echt voor gaan zitten zonder afleiding aan tafel.
Ja dat dus!