Het is maar 2200kcalquote:Op maandag 18 mei 2015 09:07 schreef sandertjuh het volgende:
Aardig lijstje Q! Is het weer wennen om meer te eten? Of gaat het je redelijk gemakkelijk af?
Oh ik dacht dat je al weer richting de 2500-2700 kcal was gegaan johquote:Op maandag 18 mei 2015 09:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
Het is maar 2200kcalIk heb 4 hele dagen 2000 gegeten en 1 dag 1800
Ik cut op 2200, altijd al
Dat is 600/700 onder mijn dag behoefte
nee johquote:Op maandag 18 mei 2015 09:13 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je al weer richting de 2500-2700 kcal was gegaan joh
Net van het weekend zelf soortgelijke gekochtquote:Op maandag 18 mei 2015 10:05 schreef sandertjuh het volgende:
Iemand hier nog interesse in een NAS (Synology DS408)? Heb van het weekend een nieuwe gekocht en deze is nu dus over!
Nice! Welke?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Net van het weekend zelf soortgelijke gekocht
Snap ik, nieuwe broeken kopen is de hel.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:41 schreef Qwea het volgende:
Ik MOET MOET MOET MOET nieuwe broeken kopen. Ik heb alleen echt zo geen ene fuck zin gewoon he.
Nou ja, ook. Maar ik moet naar schagen en ik heb geen zin.quote:Op maandag 18 mei 2015 10:44 schreef -Peach het volgende:
[..]
Snap ik, nieuwe broeken kopen is de hel.
bestel op tze Interwebz?quote:Op maandag 18 mei 2015 10:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, ook. Maar ik moet naar schagen en ik heb geen zin.Maar ik MOET echt.
Haha. Kei grappig.quote:
Genoeg websites waar je tegenwoordig gratis kunt terugsturen toch? Bestel er 1000 met creditcard en stuur alles wat niet past terug?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Haha. Kei grappig.
Helaas. Kon dat maarik moet passen want broeken Zijn kut
Kleding kopen is kut werkquote:Op maandag 18 mei 2015 10:41 schreef Qwea het volgende:
Ik MOET MOET MOET MOET nieuwe broeken kopen. Ik heb alleen echt zo geen ene fuck zin gewoon he.
Mijn favoriete manier van shoppen.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Genoeg websites waar je tegenwoordig gratis kunt terugsturen toch? Bestel er 1000 met creditcard en stuur alles wat niet past terug?
jij bent gek!quote:Op maandag 18 mei 2015 11:51 schreef Artoo het volgende:
Ik vind single leg lunges (met een bankje weet je wel) echt geniaal man.
Ja dat! Volgens mij is er een nieuwe sportfreak in het topicquote:
Maar dan moet je het wel kunnen voorschieten lijkt me? Als je het met creditcard betaalt hoef je alle 'overbodige' spullen niet eens te betalen als je ze op tijd voorschiet.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn favoriete manier van shoppen.
Werkt ook met normale rekeningen, de enige eis is vaak dat je factuur- en afleveradres hetzelfde moeten zijn.
Nope. Bij zalando heb ik bijvoorbeeld nog nooit vooraf geld overgemaakt. Maar die eisen wel dat de adressen overeenkomen. Dus afleveren op werk kan dan weer niet.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:19 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Maar dan moet je het wel kunnen voorschieten lijkt me? Als je het met creditcard betaalt hoef je alle 'overbodige' spullen niet eens te betalen als je ze op tijd voorschiet.
Hier nog één, heb ze net betaald. Was wel een dag te laatquote:Op maandag 18 mei 2015 12:22 schreef IJsdraakje het volgende:
Doet me eraan denken dat ik deze week mijn schoenen nog even moet betalen.
Dat is meer werk dan passenquote:Op maandag 18 mei 2015 11:12 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Genoeg websites waar je tegenwoordig gratis kunt terugsturen toch? Bestel er 1000 met creditcard en stuur alles wat niet past terug?
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurtquote:
Ik wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:27 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Mwah, vind ik niet. En je kunt er lekker lang over nadenken, het vanuit alle hoeken en belichtingen bekijken en nog aan je vriend laten zien voordat je het terugstuurt
Het enige probleem is dat er vaak toch wel veel past en leuk staat en dat ik dan meer koop dan ik me voorgenomen hadMaar dat gebeurt met écht winkelen ook wel eens.
Nou hup naar de stad met je hoofd danquote:
Gelukkig dat je ook nog wat healthy stuffs hebt genoemd na al die ongezonde troep die je opsomtquote:Op maandag 18 mei 2015 13:00 schreef Lonaa het volgende:
En ik deed boodschapjes.Banaan, komkommer, sla, perzik, spa rood, karnemelk, bosbessen, champignons, wortels, healthy stuffs.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:06 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Gelukkig dat je ook nog wat healthy stuffs hebt genoemd na al die ongezonde troep die je opsomt
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:16 schreef Qwea het volgende:
Ongezonde troep is ook gewoon KH, eiwitten en vetten hoor
Ik mag dat niet bij Zalandoquote:Op maandag 18 mei 2015 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nope. Bij zalando heb ik bijvoorbeeld nog nooit vooraf geld overgemaakt. Maar die eisen wel dat de adressen overeenkomen. Dus afleveren op werk kan dan weer niet.
PAUPERquote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik mag dat niet bij ZalandoWoon in een voor hun risicobuurt voor wanbetalers
Maar de ene combinatie van KH, vetten en eiwitten smaakt toch lang zo goed niet als de andere van KH, vetten en eiwittenquote:
Ja maar dat boeit voor je lichaam niet hoe iets smaaktquote:Op maandag 18 mei 2015 13:30 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Maar de ene combinatie van KH, vetten en eiwitten smaakt toch lang zo goed niet als de andere van KH, vetten en eiwitten
hahahahaquote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mwehehehe.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |