hahahahaquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:53 schreef sandertjuh het volgende:
Gisteravond 'even' een potje GTA online gespeeld. Tot het ineens 2 uur bleek te zijn.. kan genoeg koffie gebruiken vandaag!![]()
Leg dayquote:Op dinsdag 19 mei 2015 08:54 schreef Qwea het volgende:
Oke, lijstje:
O: 300ml magere melk, 30g whey, 70g havermout
T: PWO, SUPS
S: Leg day
T:Whey shake, SUPS
L: 4x spelt, casselerib, kalkoenfilet, smeerkaas, kaas
T: Banaan
D: Boontjes, aardappelen, karbonade, jus, griekse yoghurt
T: %00g kwark
Leuk! Wat ga je allemaal doen?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:12 schreef gcjoel het volgende:
Leg day vanavond! Aangepast schema dus nu hopelijk meer naam mijn zin!
aspergesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:38 schreef -Peach het volgende:
Ha!
Mijn lijstje van vandaag:
O: overnight oats (nog steeds lekker!)
L: 4 sneeën spelt, kip, komkommer, tomaat, mayo
T: banaan, eiwitreep, volkoren eierkoek
D: kipfilet, asperges
S: borst (gisteren niet geweest)
T: shake
jouw lijstjequote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende:
Dit is mijn leg day schema vandaag:
LB1 sets/reps
Squat 5x5
lunges 3x20
calf machine 4x15-20
leg press calf press 4x15-20
leg curl 4x10
leg extension 4x10
30 gr muesli (AH basic, met rozijnen), 250 gr halfvolle yoghurt, 50 gr blauwe bessen (diepvries)quote:
Hoe lang ben je hier mee bezig eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:44 schreef gcjoel het volgende:
Dit is mijn leg day schema vandaag:
LB1 sets/reps
Squat 5x5
lunges 3x20
calf machine 4x15-20
leg press calf press 4x15-20
leg curl 4x10
leg extension 4x10
ik verwacht een uurtje, valt wel mee. Als je de squats gehad heb gaat het wel snel, die duren het langstquote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:55 schreef -Peach het volgende:
[..]
Hoe lang ben je hier mee bezig eigenlijk?
Ja ik doe expres squats enzo niet meer zoveel reps omdat ik dan zwaarder kan gaan. En sowieso niet tot faillure want dat is niet nodig en alleen maar kut voor je oefeningen daarna.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
jouw lijstjeMijne is fucking lang
![]()
Alles is 3x 10 reps, 1x muscle failure
Squats
Leg press
Prone leg curl
Leg extension
Calf press
Seated calf
addduction
Abduction
Lunges
Ja nouja daarom doen wij het nu zelf (ik samen met vriend dus).quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:00 schreef sandertjuh het volgende:
Voor mij zou gisteren ook een UB/LB schema gemaakt zijn.. alleen dat waren ze vergeten. Blijkt maar weer dat ik het net zo goed allemaal zelf moet (kan) doen.
En daar betaal je dan elke maand geld voor
Tot nu toe gaan alle gewichten nog steeds omhoog. Dus dat tot failure is kut, valt wel mee IMHO. Ik krijg altijd zo'n spierpijn in mijn calfs. Ik ga na de lunch sporten, zit nu je boek te lezenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:00 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja ik doe expres squats enzo niet meer zoveel reps omdat ik dan zwaarder kan gaan. En sowieso niet tot faillure want dat is niet nodig en alleen maar kut voor je oefeningen daarna.
Calf nu voor het eerst extra veel reps, had gelezen dat het bij calf handiger is om wel vaak te doen. Dus gaan we eens testen
Precies. Als je het zelf doet is net zo makkelijk.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja nouja daarom doen wij het nu zelf (ik samen met vriend dus).
Wel ff klooien soms, zoals nu dat LB allebei niet bevielen en UB wel. Nja dan ga je wat aanpassen en opnieuw proberen. scheelt wel een hoop geld aan trainers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |