Meh, jat al m'n recepten van de HelloFresh website of Albert Heijnquote:Op zondag 17 mei 2015 20:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Als ik iets goeds heb doe ik dat.
Heb je zelf ook nog iets goeds?
Hehehe, ja, daar ga ik zo ook nog ff kijken.quote:Op zondag 17 mei 2015 21:06 schreef Maraca het volgende:
[..]
Meh, jat al m'n recepten van de HelloFresh website of Albert Heijn
vandaag 2x 1 pil genomen en geen last gehad. Dus dit voorlopig maar aanhouden en als het zo blijft ga ik hiermee door.quote:
een break is soms gewoon ff nodig. gewoon ff afvallen uit je hoofd en bezig houden met andere dingen. Nu met frisse moed verderquote:Op zondag 17 mei 2015 20:57 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat deed ik de laatste 2 weken ook.Daarom had ik nu ook even een paar dagen 'een break' ofzo. Morgen weer frisse moed. Lekker gezond eten, sporten, slapen.
Ben al weer receptjes aan het zoeken.
Ja, precies!quote:Op zondag 17 mei 2015 21:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
een break is soms gewoon ff nodig. gewoon ff afvallen uit je hoofd en bezig houden met andere dingen. Nu met frisse moed verder
Dankjequote:Op maandag 18 mei 2015 08:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
* Lonaa schuift maraca kopje sterke koffie toe
Mja, ligt aan de koffie in mijn geval. Beetje melk om het wat zachter te maken vind ik altijd wel lekker als het hele sterke koffie is. En ik zet alleen maar hele sterke koffie.quote:
One way ticket to verweggiestanquote:Op maandag 18 mei 2015 08:48 schreef sandertjuh het volgende:
Lange weekend is weer voorbijgaat altijd zo snel. Maar mag niet klagen, 4 dagen werken en dan ruim een week vakantie!
![]()
Eerst op voetbalweekend en dinsdagochtend half 8 vliegen naar een onbekende bestemming voor mij. Is een cadeautje voor m'n verjaardag. Ben benieuwd
Ik hoop nog wel terug te komen eigenlijk!quote:
Bijna iedereen geloof ik. Het ligt dus niet aan ons, het zat in de lucht of zoquote:Op maandag 18 mei 2015 08:50 schreef sandertjuh het volgende:
[..]
Ik hoop nog wel terug te komen eigenlijk!
Heb gisteren wel echt een schandalige dag gehad, qua eten trouwens. Warme broodjes met filet american, halve zak doritos chips, zelfgemaakt broodje kipburger en een cornetto
En een halve fles cola
quote:Op maandag 18 mei 2015 08:49 schreef Artoo het volgende:
Ik heb ook een beetje een #yolo weekend gehad door die verhuizing en die kuttige babyshower gisteren waar het enige leuke de hapjes waren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |