Ooh dude:quote:Op zondag 17 mei 2015 16:53 schreef CrunchySelf het volgende:
Ik post ook weer eens lijstjeMoet toch scherper worden, laatste paar dagen was niet echt goed
Lijstje:
O: Brownie
L: 2 crackers jam, 2 volkoren met roomboter en hagelslag
T: Mcflurry stroopwafel
T: Broodje kipstukjes van bakplaat
T: Ras patat pinda
T: Brownie
D: Soep
Dus.
Wtf happend met "cardio and me are not ment to be?"quote:Op zondag 17 mei 2015 16:57 schreef gcjoel het volgende:
mijn lijstje:
O oats express, 160ml melk, 1/2 schep whey, 1 lepel pindakaas
L: 2x boterham, 50gr kip, ketchup, 1 appel, gekookt ei, kapje pindakaas, 150gr Griekse yoghurt, 30gr cruesli
T: snickerijs
D: Turkse rijst, bloemkool, vega ballen
T: 150gr Griekse yoghurt, 20gr muesli, chocochip cookie
sport: upperbody en 15 min cardio
Lekker, half brak.quote:
"Prima" 9 van de 10 keer wel. Wordt geen standaard, maar deze week is mijn gedachtepatroon niet echt goedquote:Op zondag 17 mei 2015 16:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zullen we dit maar een afwijkend lijstje noemen?Volgens mij doe je het voor de rest prima, dus ach een keer zo'n lijstje. Zolang het maar geen standaard is
quote:Op zondag 17 mei 2015 17:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh dude:
O: 2 broodjes spelt met 2 eieren per stuk
T: 2 dropjes
L: 4 spelt broodjes. Hagelslag, casselerib, kalkoenfilet, light jam
T: Cornetto, cornetto, milka oreo reep, 2 pannenkoeken en wat gesnoept van de chocolade pot waarmee je chocolate chipcookies moet maken.
D: Geen fucking idee. Iets. Ik denk 2 pistoletjes met soep, of iets. I dunnooo
T: 500g magere kwark
Wtf zijn brownies. Ooh wacht, ik weet al. Wat artoo had gemaakt. Ik ben in de war met muffins!
*boks*quote:Op zondag 17 mei 2015 17:03 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Lekker, half brak.
[..]
"Prima" 9 van de 10 keer wel. Wordt geen standaard, maar deze week is mijn gedachtepatroon niet echt goed
[..]![]()
Brownies zijn awesome. Had pakje hier, alleen boter en water toevoegen. 10 min klaar. Staan nog twee pakken
mijn vriend heeft ineens bedacht dat we dat wel konden doen na upperbodyquote:Op zondag 17 mei 2015 17:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Wtf happend met "cardio and me are not ment to be?"
Goed plan!quote:Op zondag 17 mei 2015 17:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
*boks*
Laten we elkaar morgen coachen! Zodra iemand de fout in wil gaan, appel/hier plempen, whatever. We moeten echt ff weer normaal doen.
Woooooooooooowquote:Op zondag 17 mei 2015 17:05 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mijn vriend heeft ineens bedacht dat we dat wel konden doen na upperbody![]()
toen kwam ik erachter dan mijn conditie nu kut is dus het eigenlijk wel goed voor me is.
dus denk 2x per week ff kwartiertje ofzo
quote:
nee ik ben zo'n droeftoeter die na 1 bord misselijk en sip voor zich uit zit te staren!quote:Op zondag 17 mei 2015 17:10 schreef Qwea het volgende:
[..]Ik zie jou dus serieus wel die toko leeg eten
Na gisteravond twijfel ik over zuipenquote:
Heb soms een NLZiet abonnement en dan kun je vooruit kijkenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:18 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Moet je voor betalen toch? Leuke aflevering verder?
Aha zo. Hij was aan het zeuren dat het hem teveel werd zeker? Kan het ook wel begrijpen hoor, zo'n heel traject lijkt mij heel zwaar.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Heb soms een NLZiet abonnement en dan kun je vooruit kijkenZal niet teveel verklappen, maar heb me kapot zitten ergeren aan die deelnemer
Je mag best klagen, maar je kunt ook overdrijvenquote:Op zondag 17 mei 2015 17:59 schreef Ballet9 het volgende:
[..]
Aha zo. Hij was aan het zeuren dat het hem teveel werd zeker? Kan het ook wel begrijpen hoor, zo'n heel traject lijkt mij heel zwaar.
hahahahahaquote:Op zondag 17 mei 2015 17:16 schreef CrunchySelf het volgende:
[..]
Na gisteravond twijfel ik over zuipenIk vond het eigenlijk helemaal niet zo fun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |