Er zitten dus geen oats in?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 09:54 schreef -Peach het volgende:
[..]
30 gr muesli (AH basic, met rozijnen), 250 gr halfvolle yoghurt, 50 gr blauwe bessen (diepvries)
Ja dat is net voor iedereen anders denk ik, ik kan echt niet meer voluit na 1x faillure op een oefeningquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Tot nu toe gaan alle gewichten nog steeds omhoog. Dus dat tot failure is kut, valt wel mee IMHO. Ik krijg altijd zo'n spierpijn in mijn calfs. Ik ga na de lunch sporten, zit nu je boek te lezenProne leg curl krijg ik ook zere kont van
[..]
Precies. Als je het zelf doet is net zo makkelijk.
Ik weet trouwens niet wat je met die PWO hebt gedaan, sandertjuh, maar het is er nog steeds niet.
kokosquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:12 schreef Qwea het volgende:
gcjoel: http://www.breaker.nl/ high proteinekokos ende banaan
Ooh lol dat had ik niet gezienquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
kokos![]()
Ik vind de eiwit, suiker verhouding nogal meh lijken of heb ik het mis?
haha nja banaan klinkt wel lekker!
zie edit nog welquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:23 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh lol dat had ik niet geziennaja, voor breaker standards valt het wel mee. Maar het is wel veel ja
Jawel hoor, volkoren vlokken [tarwe- , haver- , gerst-].quote:
Oja, ik zie nu dat oat ook gewoon haver betekent, ik dacht alleen havermout.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:32 schreef -Peach het volgende:
[..]
Jawel hoor, volkoren vlokken [tarwe- , haver- , gerst-].
Derp ja, herkenbaarquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:31 schreef Qwea het volgende:
[ afbeelding ]
Ze hebben mijn leven beschreven
Kom we gaan een groepje oprichtenquote:
denk inderdaad voor veel mensen herkenbaar.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom we gaan een groepje oprichten
Oh wait.....
Ja dat kan ik me idd voorstellenquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
denk inderdaad voor veel mensen herkenbaar.
Merk ook nu ik aan het cutten ben dat het wel weer een beetje terugkomt.
Vind het ook lastig een balans daarin te vinden als je daadwerkelijk nog wil afvallen. Op gewicht blijven is daarbij wel makkelijker
Is dat boek een pdf toevallig? Zou je 'm dan willen mailen misschien?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Kom we gaan een groepje oprichten
Oh wait.....
mja ik geloof alleen niet dat je er ook mee kan afvallen wat zij zegt.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat kan ik me idd voorstellenHet klinkt ook allemaal wel logisch, ergens.
Jij hebt gisteren niet opgelet in de groepsapp jongedame! Ik vroeg nog wie hem moest!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:52 schreef Artoo het volgende:
[..]
Is dat boek een pdf toevallig? Zou je 'm dan willen mailen misschien?
Mijn nederige excusesquote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:58 schreef Qwea het volgende:
[..]
Jij hebt gisteren niet opgelet in de groepsapp jongedame! Ik vroeg nog wie hem moest!Dat kost je dan 4 snickers.
Komt eraan.
Ik vind het vooral lastig te geloven. Want, neem mij. Ik heb ALTIJD honger. Dus, ik zou altijd moeten eten? En als hget zo makkelijk was, waarom heeft 75% dan overgewicht in NL?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 10:52 schreef gcjoel het volgende:
[..]
mja ik geloof alleen niet dat je er ook mee kan afvallen wat zij zegt.
Ik denk als je intuïtief eet en het werkt echt voor je, dat je dus eet op onderhoud want dat is wat je lichaam wil. Dus eet je om op gewicht te blijven en niet naar wat zogenaamd je ideale gewicht is.
Nou, oke, vooruit. Aanvaard. Eenmalig hoorquote:
Maar is het wel echte honger, als de hoeveelheid eten ervoor zorgt dat je op gewicht blijft? Is het dan geen lage suikerspiegel, trek, verveling?quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig te geloven. Want, neem mij. Ik heb ALTIJD honger. Dus, ik zou altijd moeten eten? En als hget zo makkelijk was, waarom heeft 75% dan overgewicht in NL?
Nja zo dacht ik dus ook toen ik begon, en iedereen tegen wie je het zegt praat dan zo.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lastig te geloven. Want, neem mij. Ik heb ALTIJD honger. Dus, ik zou altijd moeten eten? En als hget zo makkelijk was, waarom heeft 75% dan overgewicht in NL?
Dit is sowieso heel belangrijk, ongeacht boek of niet.quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef gcjoel het volgende:
Je moet er echt voor gaan zitten zonder afleiding aan tafel.
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 19 mei 2015 11:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nja zo dacht ik dus ook toen ik begon, en iedereen tegen wie je het zegt praat dan zo.
Maar je moet echt heel bewust gaan eten en opletten wat je voelt. En ineens voelde ik dan wel dat ik eigenlijk genoeg had gehad. In het begin echt vaak dingen weggegooid omdat ik teveel had klaargemaakt.
Nu doe ik dus niet zo eten en heb ik gewoon weer altijd honger hoor![]()
Je moet er echt voor gaan zitten zonder afleiding aan tafel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |