SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Komt van het einde van episode 5, ivm de Stone men en Tyrion en Jorah, aanraking = besmetting.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:30 schreef Funzel het volgende:
Ik herken deze quote uit de TT eigenlijk helemaal niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Aja dat is zo. Vind 'm niet zo sterk dan eigenlijk.
komt omdat ik niet de TT heb gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Juist dat deel was bij mij blijven hangen na het zien van aflevering 5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Best wel snel eigenlijk, je zou op zijn minst een kras oid verwachten. Als je nu een krat vol Stone men in Kingslanding los laat heb je de hele stad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:31 schreef zipcon het volgende:
[..]
Komt van het einde van episode 5, ivm de Stone men en Tyrion en Jorah, aanraking = besmetting.
Het is inderdaad wat moeilijk te plaatsen. Als het zo makkelijk ging dan zat Danaerys in zombieland maar in de serie lijken de meeste mensen in het oostelijk continent toch geen last te hebben van de ziekte.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:21 schreef Erasmo het volgende:
Best wel snel eigenlijk, je zou op zijn minst een kras oid verwachten. Als je nu een krat vol Stone men in Kingslanding los laat heb je de hele stad.
Ik zal ze niet missen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat Jaime en of Bronn niks overkomt. Ik zie er wel een doodgaan om te laten zien hoe stoer en goed die Sandsnakes wel niet zijn.
Dat verbaasde mij ook ja. Hij heeft zelfs nog met Frank Sinatra in een film gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Wow de acteur die Aemon speelt is in het echt ook gewoon 92 jaar oud zie ik netIk hoop dat hij het einde van de serie nog haalt.
Maar Jaime is zo'n baas geworden. Een prachtige karaktergroei doorgemaakt.quote:
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Jaime is zo'n baas geworden. Een prachtige karaktergroei doorgemaakt.
Dus Stannis, Shireen en Jon zijn ten dode opgeschreven?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.
RIP Jaime
Nu ze Stannis zo'n held hebben gemaakt, ik vrees van wel.. Dochter ook. Jon niet, die is niet zo populair.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Stannis, Shireen en Jon zijn ten dode opgeschreven?
Ik gun het hem om Hand of the King te zijn, meer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat uiteindelijk van belang is, is of Baas Baelish met zijn reet op de Iron Throne komt.
[ afbeelding ]
Als Stannis dood gaat, heb ik geen reden meer om te kijken behalve Olenna en Roose.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu ze Stannis zo'n held hebben gemaakt, ik vrees van wel.. Dochter ook. Jon niet, die is niet zo populair.
Tyrion heeft nog een kans, maar ik denk dat Jaime eerst gaat. Tyrion houdt het verhaal wat spannender.
Sansa is een twijfelgeval. Die wordt óf door Ramsay uit elkaar getrokken () of die wordt bevrijdt door Stannis en z'n leger. Geen idee hoe geliefd Sansa is eigenlijk.
-Edit- Eneeh, PodrickDie is ook té lief en leuk, kan nooit goed gaan. En Brienne blijft natuurlijk
Ik stop ook werkelijk met kijken hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Stannis dood gaat, heb ik geen reden meer om te kijken behalve Olenna en Roose.
King of the Ashesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik gun het hem om Hand of the King te zijn, meer niet.
Als deze vent gaat heersen dan blijft er niet veel van de Seven Kingdoms over
haha same here, ik werd vanmorgen wakker van yes de allerlaatste Mad Men en nieuwe GoT. Heb een uur zitten wachten op de nieuwe torrents voordat ik mij realiseerde dat het vrijdag was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:33 schreef So_Surreal het volgende:
Klote Hemelvaart.
Door die vrije dag dacht ik dacht het vandaag maandag is en er dus alweer een nieuwe episode zou zijn
Dan was Tyrion al lang dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.
RIP Jaime
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou niks gaan suggereren, krijgen we die ellende weer
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Right...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbondenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbonden
Dit is mijn mening hè, dit is wat ik denk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.
Ik zie niet in hoe Tyrion een basis is trouwens. Als hij nu dood gaat zal alles gewoon doorgaan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nietus! Hij gaat Dany leren hoe ze op de rug van haar schatjes kan vliegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:23 schreef Nielsch het volgende:
Sinds Tyrion z'n vader heeft vermoord is zijn rol vrij insignificant. Mocht hij nu doodgaan dan gaat het leven van Dany, Varys en dat in KL gewoon door.
Prima toch, kunnen we ons weer focussen op de verhaallijnen die wel interessant zijn. #brandstapelvoordany #doodsbedreigingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Alle leuke verhaallijnen stoppen ze mee (Beric, Thoros, Blackfish, Edmure) en we krijgen meer Danny, Grey Worm en Missandei, en de "stoere" vrouwen uit Dorne.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.
Hand of the Queenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Tyrion was echt baas als Hand, jammer dat hij niet meer in zo'n rol zit. Hopelijk snel weer.
Bij Dany moet dat wel kunnen. Even goed advies geven hoe ze naar Westeros moeten en hoe ze daar de sterke huizen voor zich kunnen winnenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Tyrion was echt baas als Hand, jammer dat hij niet meer in zo'n rol zit. Hopelijk snel weer.
Gelukkig hebben we nog Stannis en die Boltons.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle leuke verhaallijnen stoppen ze mee (Beric, Thoros, Blackfish, Edmure) en we krijgen meer Danny, Grey Worm en Missandei, en de "stoere" vrouwen uit Dorne.
Dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
King of the Ashes
Wat een baas.
[ afbeelding ]
Leuke UIquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)game-of-thrones.html
Geen Arya Stark keuze, kut poll.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Zou je echt op haar gestemd hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen Arya Stark keuze, kut poll.
Valt wel meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Zou je echt op haar gestemd hebben. Ze lijkt nog minderjarig
Zoals de grote Jody Bernal ooit zei: Des te dichter bij de nul....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat uiteindelijk van belang is, is of Baas Baelish met zijn reet op de Iron Throne komt.
[ afbeelding ]
Net een menukaart..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
ze is een paar maanden jonger dan sansa, maar volwassen inmiddels meen ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
bucketchallenge.gifquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Maisie Williams was born on April 15, 1997 aldus IMDB.com dus checkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is een paar maanden jonger dan sansa, maar volwassen inmiddels meen ik
een poll waarom in hemels naam?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Aryaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Allemachtig, lijken op de troon (Ygritte?!) en geen Arya?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
Ik heb begrepen dat Olenna Tyrell nog in 1 aflevering zit dit seizoen. En gelukkig is Stannis de Mannis nog niet dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog Stannis en die Boltons.
Ik heb nou niet echt het gevoel dat de character Ayra in de war zou raken van een potje seks met oude vieze kerels. Aangezien incest daar al vrij normaal is, net als het verbranden en ophangen van onschuldige kinderen, het afsnijden van geslachtsdelen en volgens mij was haar grote zus met haar 14 jaar er ook al aardig vlot bij nota bene met een ouwe dwerg als het aan zijn ouwe heer lagquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Altijd lachen met die gekke massamoordenaarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:34 schreef Gezicht het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)game_of_thrones.html
Margaery natuurlijk, prachtig lichaamquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik vond het toch een beetje teleurstellend toen die kleren af gingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Margaery natuurlijk, prachtig lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er nee tegen zou zeggen, maar ik had hogere verwachtingen en GoT legt de lat vrij hoog.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
WACHT WACHT WACHTquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
WACHT WACHT WACHT
Is zelfs Maisee Williams inmiddels al 18?
Hier staat toch niet dat hij denkt dat GoT echte geschiedenis is?quote:
joke bruquote:Op zondag 17 mei 2015 08:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier staat toch niet dat hij denkt dat GoT echte geschiedenis is?
De maker van dat plaatje is beduidend dommer dan Snoop denk ik
Jaloers.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat mensen die gnoom aantrekkelijk vinden.
Lijkt net de Klokkenluider van Notredame.
Wie?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je doelt dat die beschrijving eerder slaat op Tyrion, dan eens. Maisie isquote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarop?quote:
Dat meisje dat Arya speelt.quote:
Tyrion is een aantrekkelijkere vrouw dan Maisiequote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je doelt dat die beschrijving eerder slaat op Tyrion, dan eens. Maisie isnet zo prettig gestoord als Arya
omg!!!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gvd hbo Go icm ziggo ligt eruit, al een paar dagen. Kan ik de ep niet morgenochtend zien
Tenzij ze het vannacht fixen, probleem is al een paar dagen.
Ik word altijd een klein beetje moordlustig als iemand die term gebruikt voor wat dan ook.quote:
Arya ook, go figurequote:Op zondag 17 mei 2015 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik word altijd een klein beetje moordlustig als iemand die term gebruikt voor wat dan ook.
Lijkt me wel, hij zal al wel klaar staan bij Khaleesi om zijn verhaaltje te doen en zo Tyrion veilig te stellen als die aankomt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef FRseezu het volgende:
Ben benieuwd of Varys alleen verder naar Mereen trekt.
op moment dat tyrion onthoofd dreigt te worden door naharis komt onze kale bolle hem reddenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef FRseezu het volgende:
Ben benieuwd of Varys alleen verder naar Mereen trekt.
Die Ramsay.. Pfoeeeeeeee wat is die gozer eng zeg. Geweldige acteur wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:01 schreef MakkieR het volgende:
Het zit Sansa ook echt niet mee zeg, niks fouts gedaan en vrijwel iedereen wil haar nu kwaad doen.
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die Ramsay.. Pfoeeeeeeee wat is die gozer eng zeg. Geweldige acteur wel.
De mind van Ramsay is gewoon veel sicker. Joffrey kon dit soort zieke dingen nog niet eens bedenken plus hij zat in een wat meer 'gecontroleerde' omgeving. Daarbinnen ging hij helemaal los, voornamelijk richting mensen waar hij 'boven' stond.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door superniger op 18-05-2015 10:34:54 ]
En dat werd tijd.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou deze ep zat dan wel vol met actie en gebeurtenissen!
Ik denk inderdaad dat het die kant op gaat.quote:En toen ik Myranda zag bij Sansa dacht ik, dat gaat niet goed... Maar het ging wel goed en nu is ze getrouwd met die sickowas ze nou maar in de Vale gebleven
ze treft het niet... Ik hoop dat Theon Ramsays kop eraf hakt ineens ofzo.
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef superniger het volgende:
Geile scene op het eind.
Jammer dat Bronn waarschijnlijk is vergiftigd.Ja, dat dacht ik ook meteen. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
En ook uit 1 van de James Bond films.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weet ik weer waar ik de High Sparrow van herken, Sam Lowry uit Brazil
[ afbeelding ]
Niet eens uit Pirates of the carribean?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weet ik weer waar ik de High Sparrow van herken, Sam Lowry uit Brazil
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Bronn waarschijnlijk is vergiftigd.Er was hem een mooi kasteel in het vooruitzicht gesteld zodra ze deze missie hebben afgerond. Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nooit gedacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:38 schreef Aristoteless het volgende:
Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?
Joh, Brother Lancel lag zelf de plek van Jaime warm te houdenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef Romanus het volgende:
Lijkt me niet dat die Sparrows daar nooit van gehoord hebben.
Waarschijnlijk maak ik dan weer een vreugdedansje net als toen haar zoon Joffrey een beetje groen zagquote:Op maandag 18 mei 2015 12:52 schreef Slayage het volgende:
WAT GA IK GENIETEN WANNEER CUNT CERSEI VROEG OF LAAT WORDT OMGELEGD
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijnquote:Op maandag 18 mei 2015 09:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
was ze nou maar in de Vale geblevenze treft het niet... Ik hoop dat Theon Ramsays kop eraf hakt ineens ofzo.
Mooi als die allebei even een kopje kleiner worden gemaakt.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:53 schreef padlarf het volgende:
[..]
Joh, Brother Lancel lag zelf de plek van Jaime warm te houden
Wat dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 12:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijn
Ze heeft 3 mensen van de dood gered door ze uit die brandende kar te laten, waardoor die god van de dood 3 doden te goed had.quote:Op maandag 18 mei 2015 12:43 schreef MakkieR het volgende:
Heeft iemand ook een idee wat Ayra uiteindelijk zal gaan leren dat met die club van duizend gezichten?
Vond het al raadselachtig hoe ze drie namen mocht noemen, wie dan ook en daarmee een doodvonnis tekende.
toen cersei high sparrow ging "inlichten" over homo loras, had hij een blik op zijn gezicht van : "jij komt klagen over perversions van anderen"quote:Op maandag 18 mei 2015 12:44 schreef Romanus het volgende:
Wel enorm riskant van Cersei die religieuzen bewapenen. Sinds Eddard die geruchten heeft verspreid over Cersei en Jaime is dat toch ook een soort algemeen bekend geheim? Lijkt me niet dat die Sparrows daar nooit van gehoord hebben.
ramsey is heel sluw, dat maakt hem "enger"quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.
Dus dát. Joffrey was gewoon mean and everyone knew it. Ramsay doet net of hij heel lief is naar de buitenwereld.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:13 schreef Slayage het volgende:
[..]
ramsey is heel sluw, dat maakt hem "enger"
Waarom zitten de Kettleblack's er uit het boek er niet inquote:Op maandag 18 mei 2015 13:08 schreef Slayage het volgende:
[..]
toen cersei high sparrow ging "inlichten" over homo loras, had hij een blik op zijn gezicht van : "jij komt klagen over perversions van anderen"
hij gebruikt nu cersei om een machtsbasis te leggen, als hij genoeg macht heeft zal hij ervoor kiezen om haar perversion aan te pakken
sick fuck!quote:
adebisi!quote:
Dat las ik in 1 van de comments op Facebook inderdaad ja. Ik ben blij dat ze dat veranderd hebbenquote:Op maandag 18 mei 2015 12:57 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]
In de boeken moet Theon nog iets anders doen dan alleen toekijken... Daar zat ik eigenlijk op te wachten, zou mooi geweest zijn
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Zeg dan ook direct hoeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft![]()
Perv!quote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zeg dan ook direct hoe
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft
[ afbeelding ]
Joffreyquote:Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja Tommen, zacht ei. Als Joffrey daar nog had gezeten hadden al die sparrows nu dood geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Hoop echt dat Stannis die Ramsey goed te grazen neemt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Gezicht het volgende:
Sansa
Theon houdt het ook niet lang meer zo.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zeg dan ook direct hoe
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan zonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Preview EP 7:dat kan je daar niet echt uit halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Hij durft normaal gesproken niet eens een woord te zeggen in het bijzijn van Sansa.. Laat staan dat Sansa een normale opmerking terug plaatstquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Preview EP 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cersei denkt sowieso slim te zijn, door de totale macht toe te eigenen in kings landing (dat denkt ze iig), maar bailish zet nooit in op een verliezende paard. als cersei zwak is zal hij haar als een baksteen laten vallen.
de loyaliteit van de tyrells raakt ze kwijt / martell is nooit echt loyaal geweest / walder frey kan je nooit op bouwen en the north rooit zijn eigen zaakjes als de boltons winnen / als stannis wint krijgt stannis ook nog eens het noorden mee tegen de lanisters
cersei graaft haar eigen graf, alleen heeft ze het nog niet door
Cersei: "You're not half as clever as you think you are."
Tyrion: "That still makes me more clever than you."Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rugquote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Idd, dacht dat de rape scene van daenerys erg was maar dit...
Dr ouders stonden toe te kijken bij die scene. Had je wat schokkends verwacht dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rug
jip daar zal olenna wel voor gaan verwacht ik, misschien kan ze dealen met die sparrowquote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
Met Littlefinger, Olenna in da house is het in King's Landing meteen een stuk boeiender. Mag toch hopen dat het publiek geheim de High Sparrow ook ten ore komt en/of dat ie er nog even fijntjes aan herinnerd wordt. Zo van.. als de Tyrells moeten vallen, trek Cersei mee aub. Liegen ten overstaan van de 7 gods ala, biecht uw zonde op en het is vergeven no? Maar incest is imo een stuk kwalijker, daar kunnen ze niet mee weg komen.
something at least more fapablequote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Had je wat schokkends verwacht dan?
Pak die scène waarbij Sansa zich aankleedde met die opa van de small council of gewoon als ze de trap af komt full in black. Genoeg smakelijks heurquote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rug
Mag het hopen, it's pay-back time en Littlefinger weet dat Cersei en co afgeschreven zijn. Die wil nog even Cersei voor zijn karretje spannen om Lord of the Vale + Warden of the North te worden door Winterfell mee te pakken + Sansa tijdig te redden en stiekem gewoon goed is in Risk/landjepik spelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip daar zal olenna wel voor gaan verwacht ik, misschien kan ze dealen met die sparrow
ik begin steeds meer respect te krijgen voor onze pooierquote:Op maandag 18 mei 2015 15:21 schreef Joosie200 het volgende:
Mag het hopen, it's pay-back time en Littlefinger weet dat Cersei en co afgeschreven zijn. Die wil nog even Cersei voor zijn karretje spannen om Lord of the Vale + Warden of the North te worden door Winterfell mee te pakken + Sansa tijdig te redden en stiekem gewoon goed is in Risk/landjepik spelen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]Tywin zei iets vergelijkbaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cersei denkt sowieso slim te zijn, door de totale macht toe te eigenen in kings landing (dat denkt ze iig), maar bailish zet nooit in op een verliezende paard. als cersei zwak is zal hij haar als een baksteen laten vallen.
de loyaliteit van de tyrells raakt ze kwijt / martell is nooit echt loyaal geweest / walder frey kan je nooit op bouwen en the north rooit zijn eigen zaakjes als de boltons winnen / als stannis wint krijgt stannis ook nog eens het noorden mee tegen de lanisters
cersei graaft haar eigen graf, alleen heeft ze het nog niet door
Cersei: "You're not half as clever as you think you are."
Tyrion: "That still makes me more clever than you."
Vanaf 1 minuut
![]()
Pooier, wereldoverheerser, King of Chaos, /care Petyr 'Littlefinger' Baelish is baasquote:Op maandag 18 mei 2015 15:23 schreef Slayage het volgende:
[..]
ik begin steeds meer respect te krijgen voor onze pooier
im ashamed to amdit it actuallyquote:Op maandag 18 mei 2015 15:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Pooier, wereldoverheerser, King of Chaos, /care Petyr 'Littlefinger' Baelish is baas
"i distrust you because youre not as smart as you think you are"quote:Op maandag 18 mei 2015 15:24 schreef Romanus het volgende:
[..]
Tywin zei iets vergelijkbaars
Vanaf 1 minuut
![]()
Jup.. Starks vs Lannisters: hij wint.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:55 schreef Shakkara het volgende:
Littlefinger is weer meesterlijk bezig om iedereen tegen elkaar op te stoken, hij is altijd de 3e hond die met het been heengaat.
'Chaos is a ladder'quote:Op maandag 18 mei 2015 15:55 schreef Shakkara het volgende:
Littlefinger is weer meesterlijk bezig om iedereen tegen elkaar op te stoken, het maakt hem niet uit wie er wint, hij is altijd de 3e hond die met het been heengaat.
En ook hoe echt iedereen denkt dat ze Littlefinger aan hun kant hebben.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:56 schreef Joosie200 het volgende:
Jup.. Starks vs Lannisters: hij wint.
Stannis vs Boltons: hij wint.
Lannisters vs de rest: hij wint.
Game of Thrones? Ha! Game of Littlefinger
Die zin hoor ik hem graag uitkramen naar Cersei/Roosequote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 16:36 schreef Fylax het volgende:
Wat een kneus die Tommen, z'n vrouw wordt meegenomen en hij doet niets. Tommen mag wel dood dit seizoen.
done!quote:Op maandag 18 mei 2015 16:36 schreef Fylax het volgende:
Wat een kneus die Tommen, z'n vrouw wordt meegenomen en hij doet niets. Tommen mag wel dood dit seizoen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:33 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Fylax op 18-05-2015 16:48:04 ](she/her)
arm ventjequote:
Met die kut waar ie uitgekropen is, graag.quote:Op maandag 18 mei 2015 16:36 schreef Fylax het volgende:
gescheurd tussen zijn vrouw en zijn moeder. daarnaast einde van het seizoen hebben we dan ook nog niet gezienquote:
Haha, pretty much. Hoge verwachtingen en dan krijg je dit soepzooitje.quote:
quote:
quote:
quote:
If you think this has a happy ending, you haven't been paying attention.quote:
je bent vergeven voor deze repostquote:Op maandag 18 mei 2015 17:10 schreef Joosie200 het volgende:
Geen idee of ie al eerder gepost is, maar ik vind hem mooi
theon verdient veel erger, maar ook voor hem zit mogelijk redemption in het verschtiet wwcquote:Op maandag 18 mei 2015 17:12 schreef Amarantha het volgende:
En ik vind het ook vet zielig voor Theon
hun special op. deed me denken aan yaras special op. om theon te redden. praatjes vullen geen gaatjes je weetzquote:Op maandag 18 mei 2015 17:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een noobs trouwens die sandsnakes.. Kunnen echt precies niets. Kunnen met z'n drieën niet eens winnen van 1,5 man.
Mja, vind dat dus jammer. Al doet die dolkensnake dit dan weer goed, tè goed:quote:Op maandag 18 mei 2015 17:27 schreef gazhims3lv het volgende:
Wat een noobs trouwens die sandsnakes.. Kunnen echt precies niets. Kunnen met z'n drieën niet eens winnen van 1,5 man.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWIk heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
kan maar hoeft niet!quote:Op maandag 18 mei 2015 17:38 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bronn dood straks ivm gif wat de weapon of choice is voor de Martells
quote:Op maandag 18 mei 2015 17:40 schreef Slayage het volgende:
[ link | afbeelding ]
NSFWWeinig NSFWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NSFWDacht even dat dit het bed van Bran was trouwens met al die wolvenvellen
mag het weten
you know nothin'...quote:
was eerder andersomquote:Op maandag 18 mei 2015 17:43 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Jon Snuuuuu, toch wist ie Ygritte goed te pakken te nemen
Waar was dat fragment ook alweer.. vond ik een mooie reply toen van Jon op het continue gezeurquote:
welk fragment?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Waar was dat fragment ook alweer.. vond ik een mooie reply toen van Jon op het continue gezeur
dat melissandre zegt you know nothin?quote:Op maandag 18 mei 2015 17:49 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eventjes kieken, tussen Jon en Stannis of Jon/Red Priestress
There's only 1 plan: King of Chaosquote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens echt geen idee meer wat Littlefinger nu van plan is, gezien het verhaal dat hij tegen Cersei afstak.
hij is zijn kansen aan het spreiden net als in holland casinoquote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Ik heb trouwens echt geen idee meer wat Littlefinger nu van plan is, gezien het verhaal dat hij tegen Cersei afstak.
ken je HBO classicsquote:Op maandag 18 mei 2015 17:56 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Deze man weet. Mr Eko niet als Adebisi kennen
Van alle walletjes eten, zorgen dat iedereen iedereen afmaakt, en de lachende derde zijn.quote:Op maandag 18 mei 2015 17:55 schreef Gezicht het volgende:
Hij heeft loyaliteit naar zichzelf maar wil haar waarschijnlijk als zijn vrouw. En geef hem eens ongelijkquote:Op maandag 18 mei 2015 18:06 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Van alle walletjes eten, zorgen dat iedereen iedereen afmaakt, en de lachende derde zijn.
Cersei is opgestookt tegen de Boltons nadat Littlefinger vertelt heeft dat de Boltons Sansa achtergehouden hebben, en Cersei vertrouwt Littlefinger
De Boltons denken dat Littlefinger aan hun kant staat na de opmerking van Littlefinger dat Boltons en de Vale eerder een dynastie omvergeworpen hebben, en Littlefinger geeft hun ook nog eens Sansa waardoor ze het noorden denken te kunnen behouden nu Tywin dood is.
Littlefinger heeft Sansa aan z'n kant staan en Sansa had al een reden om de Boltons te haten, en nu des te meer. Stannis is onderweg naar Winterfell, en Littlefinger speelt er op dat ze elkaar afmaken, en dat ongeacht wie er wint, Sansa straks voor hem de poort opent als ie met z'n Vale-leger voor de poort staat om de overwinnaar een kopje kleiner te maken. Littlefinger heeft dan Cersei goed geholpen en wordt dan per koninklijk decreet warden of the north, en neemt Sansa.
Verder maakt het ook niet uit wat er met Cersei gebeurt, want Littlefinger speelt ook onder een hoedje met de Tyrells die hem vast nog dankbaar zijn voor z'n hulp met de purple wedding, en die nu nog meer reden hebben om van Cersei af te willen.
Iedereen houdt van Littlefinger, en Littlefinger speelt iedereen uit. Ik vraag me af hoeveel loyaliteit hij werkelijk naar Sansa heeft.
ohja idd, die was me ontschotenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:06 schreef Shakkara het volgende:
Verder maakt het ook niet uit wat er met Cersei gebeurt, want Littlefinger speelt ook onder een hoedje met de Tyrells die hem vast nog dankbaar zijn voor z'n hulp met de purple wedding, en die nu nog meer reden hebben om van Cersei af te willen.
ik denk dat als het hem uitkomt dat hij best oprecht zorgzaam is, maar als het niet in zijn belang is dat hij ook haar zou droppen in a winkquote:Ik vraag me af hoeveel loyaliteit hij werkelijk naar Sansa heeft.
Even ingekort maar treffend omschrevenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:06 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Van alle walletjes eten, zorgen dat iedereen iedereen afmaakt, en de lachende derde zijn.
Iedereen houdt van Littlefinger, en Littlefinger speelt iedereen uit. Ik vraag me af hoeveel loyaliteit hij werkelijk naar Sansa heeft.
Littlefinger spant met iedereen in Westeros samen, behalve met Stannis. Wat ik hoogst interessant vind. Of het is een vergissing die Littlefinger de kop gaat kosten, of het is een voorbode dat Stannis een hopeloze zaak is (Littlefinger zet in op het laatste, omdat hij Stannis afgeslacht ziet worden door de Boltons, of hem straks zelf denkt af te slachten).quote:
zwaar teleurstellend iddquote:Op maandag 18 mei 2015 18:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
Die Sandsnakes.Dat hele gedoe in Dorne is te sad voor woorden.
Hij kan ook later alsnog samenspannen met Stannis door zich van binnenuit tegen Cersei te keren ofzo. Hij heeft Stannis nog niet echt tegengewerkt namelijk.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Littlefinger spant met iedereen in Westeros samen, behalve met Stannis. Wat ik hoogst interessant vind. Of het is een vergissing die Littlefinger de kop gaat kosten, of het is een voorbode dat Stannis een hopeloze zaak is (Littlefinger zet in op het laatste, omdat hij Stannis afgeslacht ziet worden door de Boltons, of hem straks zelf denkt af te slachten).
En in King's Landing is het nu zo op scherp gezet dat de Tyrells en/of de Lannisters spoedig kapot gaan.
Wat een heerlijke opbouw![]()
baelish is een diplomaat puur sang, daar heeft stannis geen kaas van eggeten en is daar ook niet in geinteresseerd, daar is hij veel te star voor, denk dat baelish zijn hoofd niet meer zou hebben na een overleg met stannisquote:Op maandag 18 mei 2015 18:23 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Littlefinger spant met iedereen in Westeros samen, behalve met Stannis. Wat ik hoogst interessant vind. Of het is een vergissing die Littlefinger de kop gaat kosten, of het is een voorbode dat Stannis een hopeloze zaak is (Littlefinger zet in op het laatste, omdat hij Stannis afgeslacht ziet worden door de Boltons, of hem straks zelf denkt af te slachten).
klopt hij kan hem redelijk neutraal benaderenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:27 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Hij kan ook later alsnog samenspannen met Stannis door zich van binnenuit tegen Cersei te keren ofzo. Hij heeft Stannis nog niet echt tegengewerkt namelijk.
Baelish en Stannis:quote:Op maandag 18 mei 2015 18:27 schreef Slayage het volgende:
baelish is een diplomaat puur sang, daar heeft stannis geen kaas van eggeten en is daar ook niet in geinteresseerd, daar is hij veel te star voor, denk dat baelish zijn hoofd niet meer zou hebben na een overleg met stannis
quote:Op maandag 18 mei 2015 18:30 schreef Shakkara het volgende:
[..]
Baelish en Stannis:
Baelish: Blah blah blah blah *bromgrom*
Stannis: *kijkt nors*
Melisandre: I see darkness in you!
Stannis: De fik d'r in!
Baelish: AAAHHAHAHAHAHAHAHHA!
de fighting pits met jorah, zat ook in de trailer van het seizoenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:34 schreef Koudspel het volgende:
Na vorige aflevering zeiden mensen "Jorah zal wel sterven in de fighting pits". En voilá!
En dan die hele stad vervolgens dood door de greyscale? Hoeft Dani er ook niet meer achteraan.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:36 schreef Slayage het volgende:
de fighting pits met jorah, zat ook in de trailer van het seizoen
Dan zijn wij ook van die saaie locatie af.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:38 schreef Shakkara het volgende:
[..]
En dan die hele stad vervolgens dood door de greyscale? Hoeft Dani er ook niet meer achteraan.
Zou wel tof zijn als het een plaag wordt en Dani een stok achter de deur heeft om EIN-DE-LIJK eens de boot te pakken.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan zijn wij ook van die saaie locatie af.
Hij is De Koningquote:
Any man who must say, I am the king, is no true king - Tywinquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het trouwens wel leuk om Margery te horen roepen dat ze de koningin was.
Ik moest denken aan Tywin zijn uitspraak tegenover Joffrey.
alleen ramsey iddquote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Arme Sansa, elke seconde dacht ik: NU vallen ze binnen, nee NU, nee NU, nee Nu, ow ze vallen niet binnen![]()
![]()
all in good timequote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef DaMart het volgende: ik dacht even dat Theon Ramsay iets zou gaan aandoen
.
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sansa is toch volwassen? Ik had op meer nakend vlees gehoopt toen ze in de badkuip zat. En al helemaal op het einde.
Nee, ze is nu een eckte vrouw.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef tralalala het volgende:
Dat gevecht in the Water Gardens was wel heel erg matig.Hele spannende opbouw en dan niets...
En een aflevering zonder Meereen, heerlijk.Dat kan mij echt totaal niet boeien.
Het venijn droop ook van Myranda's woorden af, naïef of niet, zoiets merk je echt wel opquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.Vind het te vaag allemaal.
Dan Dorne er nog uit en we zijn klaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.
quote:
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaalquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Je hoeft niet te klikkenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers
Eensquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde jaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaal
De enige reden waarom hij in het eerst nog enigzins de goodguy leek was omdat hij Theon te grazen nam en Theon is een vieze vuile rugridder die dat verdiende. Zelfs nu hielp hij nog niet, lafaard. Nee, alleen als ze 6 zijn durft hij
Ja want ik beweerde dat hij een lieverdje was ....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde ja
Toen het werd opgenomen was ze nog geen 18. Reken dus maar nergens op.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sansa is toch volwassen? Ik had op meer nakend vlees gehoopt toen ze in de badkuip zat. En al helemaal op het einde.
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef DaMart het volgende:
Arme Sansa... ik dacht even dat Theon Ramsay iets zou gaan aandoen.
jij bent niet zo van het kreunen?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
...
Wat kansloos..
Ik moet dit topic ook helemaal niet bezoeken
Als dat gebeurt moet er wel iets heel erg schokkends gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Ik ben wel heel benieuwd waar al deze spanning naar gaat leiden. Want tot nu toe heb ik dit seizoen nog niet echt een "What the fuck" moment gehad (of ik kan me het niet meer herinneren). Ik hoop niet dat ik daar tot ep09 op moet wachten.
een punt?quote:
Dat maakt deze serie juist zo sterk. Plottwist!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet er wel iets heel erg schokkends gebeuren.
Wie zou er dan binnen moeten vallen?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Arme Sansa, elke seconde dacht ik: NU vallen ze binnen, nee NU, nee NU, nee Nu, ow ze vallen niet binnen![]()
![]()
de prins op het witte paard (van de disney films. je weetz)quote:
King of Swag.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
Ik denk dat dat nog wel even duurt. Aan de andere kant was Littlefinger ook wel heel snel in King's Landing.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
stannis zijn leger is niet voorbereid op de winter. geen garantie dat hij winterfel zal bereikenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
Zou ook wel leuk zijn als Sansa buiten beeld Ramsay heeft neergestoken of zo en dat ze daarom zo gildequote:Op maandag 18 mei 2015 20:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Ik ben wel heel benieuwd waar al deze spanning naar gaat leiden. Want tot nu toe heb ik dit seizoen nog niet echt een "What the fuck" moment gehad (of ik kan me het niet meer herinneren). Ik hoop niet dat ik daar tot ep09 op moet wachten.
foolish child...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn als Sansa buiten beeld Ramsay heeft neergestoken of zo en dat ze daarom zo gilde.
Mannen hebben een beter richtingsgevoel.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Koudspel het volgende:
Littlefinger heeft een teleporter, die reist het hele land door in een halve episode, waar types als Brienne daar een heel seizoen over doen.
Massasprintquote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Koudspel het volgende:
Eigenlijk is Game of Thrones een soort Tour de France. Ze zitten de godganse dag te roadtrippen door vrij nietszeggend landschap, er worden continu kleine speldenprikjes uitgedeeld, de spanjaarden hebben onderling ruzie, we hebben kansloze chasse patatte's als die nu weer in dorne en pas op het einde van het seizoen wordt het echt spannend.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal er wel van komen als Ramsay raak heeft geschoten.
We weten allemaal GRRM's standpunt wat betreft abortus na de red wedding...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal er wel van komen als Ramsay raak heeft geschoten.
GRRM heeft nou eenmaal een zieke geestquote:
Dacht ik eerst ook maar dat was een andere, volgens mij was die gast "gewoon" een piraat, en geen slavenhandelaar. Tevens andere acteur, Mr. Ekoquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
GRRM heeft nou eenmaal een zieke geest.
Maar ik zie het over drie weken wel, als ik weer GOT kan kijken.
Was die slavenhandelaar die Tyrion en Lord Friendzone tegenkwamen nou dezelfde als waar Davos al eens zaken mee heeft gedaan?
Nou ja, als een piraat wat kan verdienen door mensen te verkopen als slaaf, zal hij het ook niet nalaten, lijkt mequote:Op maandag 18 mei 2015 20:54 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook maar dat was een andere, volgens mij was die gast "gewoon" een piraat, en geen slavenhandelaar. Tevens andere acteur, Mr. Eko
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |