Any man who must say, I am the king, is no true king - Tywinquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het trouwens wel leuk om Margery te horen roepen dat ze de koningin was.
Ik moest denken aan Tywin zijn uitspraak tegenover Joffrey.
alleen ramsey iddquote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Arme Sansa, elke seconde dacht ik: NU vallen ze binnen, nee NU, nee NU, nee Nu, ow ze vallen niet binnen![]()
![]()
all in good timequote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef DaMart het volgende: ik dacht even dat Theon Ramsay iets zou gaan aandoen
.
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sansa is toch volwassen? Ik had op meer nakend vlees gehoopt toen ze in de badkuip zat. En al helemaal op het einde.
Nee, ze is nu een eckte vrouw.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef tralalala het volgende:
Dat gevecht in the Water Gardens was wel heel erg matig.Hele spannende opbouw en dan niets...
En een aflevering zonder Meereen, heerlijk.Dat kan mij echt totaal niet boeien.
Het venijn droop ook van Myranda's woorden af, naïef of niet, zoiets merk je echt wel opquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.Vind het te vaag allemaal.
Dan Dorne er nog uit en we zijn klaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.
quote:
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaalquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Je hoeft niet te klikkenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers
Eensquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde jaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaal
De enige reden waarom hij in het eerst nog enigzins de goodguy leek was omdat hij Theon te grazen nam en Theon is een vieze vuile rugridder die dat verdiende. Zelfs nu hielp hij nog niet, lafaard. Nee, alleen als ze 6 zijn durft hij
Ja want ik beweerde dat hij een lieverdje was ....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde ja
Toen het werd opgenomen was ze nog geen 18. Reken dus maar nergens op.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sansa is toch volwassen? Ik had op meer nakend vlees gehoopt toen ze in de badkuip zat. En al helemaal op het einde.
Dat dacht ik ook...quote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef DaMart het volgende:
Arme Sansa... ik dacht even dat Theon Ramsay iets zou gaan aandoen.
jij bent niet zo van het kreunen?quote:Op maandag 18 mei 2015 20:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
...
Wat kansloos..
Ik moet dit topic ook helemaal niet bezoeken
Als dat gebeurt moet er wel iets heel erg schokkends gebeuren.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Ik ben wel heel benieuwd waar al deze spanning naar gaat leiden. Want tot nu toe heb ik dit seizoen nog niet echt een "What the fuck" moment gehad (of ik kan me het niet meer herinneren). Ik hoop niet dat ik daar tot ep09 op moet wachten.
een punt?quote:
Dat maakt deze serie juist zo sterk. Plottwist!quote:Op maandag 18 mei 2015 20:17 schreef Borizzz het volgende:
[..]
Als dat gebeurt moet er wel iets heel erg schokkends gebeuren.
Wie zou er dan binnen moeten vallen?quote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Arme Sansa, elke seconde dacht ik: NU vallen ze binnen, nee NU, nee NU, nee Nu, ow ze vallen niet binnen![]()
![]()
de prins op het witte paard (van de disney films. je weetz)quote:
King of Swag.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
Ik denk dat dat nog wel even duurt. Aan de andere kant was Littlefinger ook wel heel snel in King's Landing.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
stannis zijn leger is niet voorbereid op de winter. geen garantie dat hij winterfel zal bereikenquote:Op maandag 18 mei 2015 20:26 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Stannis onze held.
Hij is onderweg he.
Zou ook wel leuk zijn als Sansa buiten beeld Ramsay heeft neergestoken of zo en dat ze daarom zo gildequote:Op maandag 18 mei 2015 20:14 schreef Evi_90 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook...
Ik ben wel heel benieuwd waar al deze spanning naar gaat leiden. Want tot nu toe heb ik dit seizoen nog niet echt een "What the fuck" moment gehad (of ik kan me het niet meer herinneren). Ik hoop niet dat ik daar tot ep09 op moet wachten.
foolish child...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zou ook wel leuk zijn als Sansa buiten beeld Ramsay heeft neergestoken of zo en dat ze daarom zo gilde.
Mannen hebben een beter richtingsgevoel.quote:Op maandag 18 mei 2015 20:35 schreef Koudspel het volgende:
Littlefinger heeft een teleporter, die reist het hele land door in een halve episode, waar types als Brienne daar een heel seizoen over doen.
Massasprintquote:Op maandag 18 mei 2015 20:39 schreef Koudspel het volgende:
Eigenlijk is Game of Thrones een soort Tour de France. Ze zitten de godganse dag te roadtrippen door vrij nietszeggend landschap, er worden continu kleine speldenprikjes uitgedeeld, de spanjaarden hebben onderling ruzie, we hebben kansloze chasse patatte's als die nu weer in dorne en pas op het einde van het seizoen wordt het echt spannend.
quote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal er wel van komen als Ramsay raak heeft geschoten.
We weten allemaal GRRM's standpunt wat betreft abortus na de red wedding...quote:Op maandag 18 mei 2015 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, dat zal er wel van komen als Ramsay raak heeft geschoten.
GRRM heeft nou eenmaal een zieke geestquote:
Dacht ik eerst ook maar dat was een andere, volgens mij was die gast "gewoon" een piraat, en geen slavenhandelaar. Tevens andere acteur, Mr. Ekoquote:Op maandag 18 mei 2015 20:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
GRRM heeft nou eenmaal een zieke geest.
Maar ik zie het over drie weken wel, als ik weer GOT kan kijken.
Was die slavenhandelaar die Tyrion en Lord Friendzone tegenkwamen nou dezelfde als waar Davos al eens zaken mee heeft gedaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |