de fighting pits met jorah, zat ook in de trailer van het seizoenquote:Op maandag 18 mei 2015 18:34 schreef Koudspel het volgende:
Na vorige aflevering zeiden mensen "Jorah zal wel sterven in de fighting pits". En voilá!
En dan die hele stad vervolgens dood door de greyscale? Hoeft Dani er ook niet meer achteraan.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:36 schreef Slayage het volgende:
de fighting pits met jorah, zat ook in de trailer van het seizoen
Dan zijn wij ook van die saaie locatie af.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:38 schreef Shakkara het volgende:
[..]
En dan die hele stad vervolgens dood door de greyscale? Hoeft Dani er ook niet meer achteraan.
Zou wel tof zijn als het een plaag wordt en Dani een stok achter de deur heeft om EIN-DE-LIJK eens de boot te pakken.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dan zijn wij ook van die saaie locatie af.
Hij is De Koningquote:
Any man who must say, I am the king, is no true king - Tywinquote:Op maandag 18 mei 2015 18:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond het trouwens wel leuk om Margery te horen roepen dat ze de koningin was.
Ik moest denken aan Tywin zijn uitspraak tegenover Joffrey.
alleen ramsey iddquote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef muhahaha het volgende:
Arme Sansa, elke seconde dacht ik: NU vallen ze binnen, nee NU, nee NU, nee Nu, ow ze vallen niet binnen![]()
![]()
all in good timequote:Op maandag 18 mei 2015 18:57 schreef DaMart het volgende: ik dacht even dat Theon Ramsay iets zou gaan aandoen
.
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sansa is toch volwassen? Ik had op meer nakend vlees gehoopt toen ze in de badkuip zat. En al helemaal op het einde.
Nee, ze is nu een eckte vrouw.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.quote:Op maandag 18 mei 2015 18:29 schreef tralalala het volgende:
Dat gevecht in the Water Gardens was wel heel erg matig.Hele spannende opbouw en dan niets...
En een aflevering zonder Meereen, heerlijk.Dat kan mij echt totaal niet boeien.
Het venijn droop ook van Myranda's woorden af, naïef of niet, zoiets merk je echt wel opquote:Op maandag 18 mei 2015 19:12 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel een mooie scene. Ze is niet naïef meer.
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Mij kan Arya's verhaallijn tot nu toe maar weinig boeien.Vind het te vaag allemaal.
Dan Dorne er nog uit en we zijn klaar.quote:Op maandag 18 mei 2015 19:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik denk dat Dany binnenkort dood gaat zodat Arya's saaie verhaallijn Dany's slaapverwekker kan vervangen.
quote:
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaalquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Je hoeft niet te klikkenquote:Op maandag 18 mei 2015 16:42 schreef Fylax het volgende:
[..]
Let op: je post in het Game of Thrones topic ZONDER boekspoilers
Eensquote:Op maandag 18 mei 2015 19:17 schreef RipMcPants het volgende:
[..]![]()
Ontzettend treffend! Toffe opbouw, maar wat een deceptie was dat![]()
Wat kreunt Sansa geil trouwens![]()
Maar mèn, die Ramsay...
Iedereen wist dat het one sick puppy was, maar dit is wel lichtelijk disturbing. Ik hield het niet voor mogelijk nóg meer van een karakter te walgen dan van Joffrey, maar die Bolton bastaard (jaja, ik weet het...) is hard op weg
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde jaquote:Op maandag 18 mei 2015 19:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als je walging nu nog steeds lager is dan dat van Joffrey dan spoor je niet helemaal
De enige reden waarom hij in het eerst nog enigzins de goodguy leek was omdat hij Theon te grazen nam en Theon is een vieze vuile rugridder die dat verdiende. Zelfs nu hielp hij nog niet, lafaard. Nee, alleen als ze 6 zijn durft hij
Ja want ik beweerde dat hij een lieverdje was ....quote:Op maandag 18 mei 2015 19:30 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Joffrey vermoordde alleen maar hoertjes die hij eerst elkaar liet martelen en zelf martelde ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |