Lijkt me wel, hij zal al wel klaar staan bij Khaleesi om zijn verhaaltje te doen en zo Tyrion veilig te stellen als die aankomt.quote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef FRseezu het volgende:
Ben benieuwd of Varys alleen verder naar Mereen trekt.
op moment dat tyrion onthoofd dreigt te worden door naharis komt onze kale bolle hem reddenquote:Op zondag 17 mei 2015 22:07 schreef FRseezu het volgende:
Ben benieuwd of Varys alleen verder naar Mereen trekt.
Die Ramsay.. Pfoeeeeeeee wat is die gozer eng zeg. Geweldige acteur wel.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:01 schreef MakkieR het volgende:
Het zit Sansa ook echt niet mee zeg, niks fouts gedaan en vrijwel iedereen wil haar nu kwaad doen.
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:02 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Die Ramsay.. Pfoeeeeeeee wat is die gozer eng zeg. Geweldige acteur wel.
De mind van Ramsay is gewoon veel sicker. Joffrey kon dit soort zieke dingen nog niet eens bedenken plus hij zat in een wat meer 'gecontroleerde' omgeving. Daarbinnen ging hij helemaal los, voornamelijk richting mensen waar hij 'boven' stond.quote:Op maandag 18 mei 2015 04:05 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Ik vond die Joffrey al erg, maar Ramsay is voor zover mogelijk nog een tikkeltje erger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 31% gewijzigd door superniger op 18-05-2015 10:34:54 ]
En dat werd tijd.quote:Op maandag 18 mei 2015 09:36 schreef Take_A_Picture het volgende:
Nou deze ep zat dan wel vol met actie en gebeurtenissen!
Ik denk inderdaad dat het die kant op gaat.quote:En toen ik Myranda zag bij Sansa dacht ik, dat gaat niet goed... Maar het ging wel goed en nu is ze getrouwd met die sickowas ze nou maar in de Vale gebleven
ze treft het niet... Ik hoop dat Theon Ramsays kop eraf hakt ineens ofzo.
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef superniger het volgende:
Geile scene op het eind.
Jammer dat Bronn waarschijnlijk is vergiftigd.Ja, dat dacht ik ook meteen. Jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ok stelletje hokboeren
En ook uit 1 van de James Bond films.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weet ik weer waar ik de High Sparrow van herken, Sam Lowry uit Brazil
[ afbeelding ]
Niet eens uit Pirates of the carribean?quote:Op maandag 18 mei 2015 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Eindelijk weet ik weer waar ik de High Sparrow van herken, Sam Lowry uit Brazil
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 mei 2015 10:25 schreef superniger het volgende:
Jammer dat Bronn waarschijnlijk is vergiftigd.Er was hem een mooi kasteel in het vooruitzicht gesteld zodra ze deze missie hebben afgerond. Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik nooit gedacht.quote:Op maandag 18 mei 2015 11:38 schreef Aristoteless het volgende:
Dacht je nu werkelijk dat hij daar ooit zou eindigen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |