SPOILER: Wallpapers door SplodgenessaboundsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige linksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
LET OP: Verwijzingen naar de boeken mogen alleen geplaatst worden wanneer dit achtergrondinformatie is over gebeurtenissen die (vermoedelijk) al gebeurd zijn. Ook fake spoilers worden hier niet op prijs gesteld. Verpest dit topic dus niet voor anderen. Voor de rest geldt hetzelfde als voor heel het TV forum: zodra het is uitgezonden, mag er over gepraat worden.
Komt van het einde van episode 5, ivm de Stone men en Tyrion en Jorah, aanraking = besmetting.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:30 schreef Funzel het volgende:
Ik herken deze quote uit de TT eigenlijk helemaal niet.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Aja dat is zo. Vind 'm niet zo sterk dan eigenlijk.
komt omdat ik niet de TT heb gemaaktquote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Juist dat deel was bij mij blijven hangen na het zien van aflevering 5quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:07 schreef Funzel het volgende:
Best wel snel eigenlijk, je zou op zijn minst een kras oid verwachten. Als je nu een krat vol Stone men in Kingslanding los laat heb je de hele stad.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 10:31 schreef zipcon het volgende:
[..]
Komt van het einde van episode 5, ivm de Stone men en Tyrion en Jorah, aanraking = besmetting.
Het is inderdaad wat moeilijk te plaatsen. Als het zo makkelijk ging dan zat Danaerys in zombieland maar in de serie lijken de meeste mensen in het oostelijk continent toch geen last te hebben van de ziekte.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:21 schreef Erasmo het volgende:
Best wel snel eigenlijk, je zou op zijn minst een kras oid verwachten. Als je nu een krat vol Stone men in Kingslanding los laat heb je de hele stad.
Ik zal ze niet missen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 11:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik hoop dat Jaime en of Bronn niks overkomt. Ik zie er wel een doodgaan om te laten zien hoe stoer en goed die Sandsnakes wel niet zijn.
Dat verbaasde mij ook ja. Hij heeft zelfs nog met Frank Sinatra in een film gespeeld.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:37 schreef Mani89 het volgende:
Wow de acteur die Aemon speelt is in het echt ook gewoon 92 jaar oud zie ik netIk hoop dat hij het einde van de serie nog haalt.
Maar Jaime is zo'n baas geworden. Een prachtige karaktergroei doorgemaakt.quote:
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar Jaime is zo'n baas geworden. Een prachtige karaktergroei doorgemaakt.
Dus Stannis, Shireen en Jon zijn ten dode opgeschreven?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.
RIP Jaime
Nu ze Stannis zo'n held hebben gemaakt, ik vrees van wel.. Dochter ook. Jon niet, die is niet zo populair.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus Stannis, Shireen en Jon zijn ten dode opgeschreven?
Ik gun het hem om Hand of the King te zijn, meer niet.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat uiteindelijk van belang is, is of Baas Baelish met zijn reet op de Iron Throne komt.
[ afbeelding ]
Als Stannis dood gaat, heb ik geen reden meer om te kijken behalve Olenna en Roose.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:52 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nu ze Stannis zo'n held hebben gemaakt, ik vrees van wel.. Dochter ook. Jon niet, die is niet zo populair.
Tyrion heeft nog een kans, maar ik denk dat Jaime eerst gaat. Tyrion houdt het verhaal wat spannender.
Sansa is een twijfelgeval. Die wordt óf door Ramsay uit elkaar getrokken () of die wordt bevrijdt door Stannis en z'n leger. Geen idee hoe geliefd Sansa is eigenlijk.
-Edit- Eneeh, PodrickDie is ook té lief en leuk, kan nooit goed gaan. En Brienne blijft natuurlijk
Ik stop ook werkelijk met kijken hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Stannis dood gaat, heb ik geen reden meer om te kijken behalve Olenna en Roose.
King of the Ashesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik gun het hem om Hand of the King te zijn, meer niet.
Als deze vent gaat heersen dan blijft er niet veel van de Seven Kingdoms over
haha same here, ik werd vanmorgen wakker van yes de allerlaatste Mad Men en nieuwe GoT. Heb een uur zitten wachten op de nieuwe torrents voordat ik mij realiseerde dat het vrijdag was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:33 schreef So_Surreal het volgende:
Klote Hemelvaart.
Door die vrije dag dacht ik dacht het vandaag maandag is en er dus alweer een nieuwe episode zou zijn
Dan was Tyrion al lang dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.
RIP Jaime
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou niks gaan suggereren, krijgen we die ellende weer
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Right...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbondenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbonden
Dit is mijn mening hè, dit is wat ik denk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.
Ik zie niet in hoe Tyrion een basis is trouwens. Als hij nu dood gaat zal alles gewoon doorgaan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nietus! Hij gaat Dany leren hoe ze op de rug van haar schatjes kan vliegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:23 schreef Nielsch het volgende:
Sinds Tyrion z'n vader heeft vermoord is zijn rol vrij insignificant. Mocht hij nu doodgaan dan gaat het leven van Dany, Varys en dat in KL gewoon door.
Prima toch, kunnen we ons weer focussen op de verhaallijnen die wel interessant zijn. #brandstapelvoordany #doodsbedreigingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Alle leuke verhaallijnen stoppen ze mee (Beric, Thoros, Blackfish, Edmure) en we krijgen meer Danny, Grey Worm en Missandei, en de "stoere" vrouwen uit Dorne.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.
Hand of the Queenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Tyrion was echt baas als Hand, jammer dat hij niet meer in zo'n rol zit. Hopelijk snel weer.
Bij Dany moet dat wel kunnen. Even goed advies geven hoe ze naar Westeros moeten en hoe ze daar de sterke huizen voor zich kunnen winnenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Tyrion was echt baas als Hand, jammer dat hij niet meer in zo'n rol zit. Hopelijk snel weer.
Gelukkig hebben we nog Stannis en die Boltons.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Alle leuke verhaallijnen stoppen ze mee (Beric, Thoros, Blackfish, Edmure) en we krijgen meer Danny, Grey Worm en Missandei, en de "stoere" vrouwen uit Dorne.
Dit.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:07 schreef DutchSL het volgende:
[..]
King of the Ashes
Wat een baas.
[ afbeelding ]
Leuke UIquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
http://frontpage.fok.nl/p(...)game-of-thrones.html
Geen Arya Stark keuze, kut poll.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Zou je echt op haar gestemd hebbenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:33 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Geen Arya Stark keuze, kut poll.
Valt wel meequote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Zou je echt op haar gestemd hebben. Ze lijkt nog minderjarig
Zoals de grote Jody Bernal ooit zei: Des te dichter bij de nul....quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:57 schreef Mani89 het volgende:
Het enige wat uiteindelijk van belang is, is of Baas Baelish met zijn reet op de Iron Throne komt.
[ afbeelding ]
Net een menukaart..quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
ze is een paar maanden jonger dan sansa, maar volwassen inmiddels meen ikquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
bucketchallenge.gifquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Maisie Williams was born on April 15, 1997 aldus IMDB.com dus checkquote:Op zaterdag 16 mei 2015 00:30 schreef Slayage het volgende:
[..]
ze is een paar maanden jonger dan sansa, maar volwassen inmiddels meen ik
een poll waarom in hemels naam?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Aryaquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Allemachtig, lijken op de troon (Ygritte?!) en geen Arya?quote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
Ik heb begrepen dat Olenna Tyrell nog in 1 aflevering zit dit seizoen. En gelukkig is Stannis de Mannis nog niet dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 21:22 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we nog Stannis en die Boltons.
Ik heb nou niet echt het gevoel dat de character Ayra in de war zou raken van een potje seks met oude vieze kerels. Aangezien incest daar al vrij normaal is, net als het verbranden en ophangen van onschuldige kinderen, het afsnijden van geslachtsdelen en volgens mij was haar grote zus met haar 14 jaar er ook al aardig vlot bij nota bene met een ouwe dwerg als het aan zijn ouwe heer lagquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Altijd lachen met die gekke massamoordenaarquote:Op zaterdag 16 mei 2015 18:34 schreef Gezicht het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)game_of_thrones.html
Margaery natuurlijk, prachtig lichaamquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:22 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Ik vond het toch een beetje teleurstellend toen die kleren af gingen.quote:Op zaterdag 16 mei 2015 19:44 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Margaery natuurlijk, prachtig lichaam
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet dat ik er nee tegen zou zeggen, maar ik had hogere verwachtingen en GoT legt de lat vrij hoog.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
WACHT WACHT WACHTquote:Op vrijdag 15 mei 2015 22:36 schreef maho_91 het volgende:
[..]
Jaquote:Op zaterdag 16 mei 2015 21:04 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
WACHT WACHT WACHT
Is zelfs Maisee Williams inmiddels al 18?
Hier staat toch niet dat hij denkt dat GoT echte geschiedenis is?quote:
joke bruquote:Op zondag 17 mei 2015 08:43 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hier staat toch niet dat hij denkt dat GoT echte geschiedenis is?
De maker van dat plaatje is beduidend dommer dan Snoop denk ik
Jaloers.quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Dat mensen die gnoom aantrekkelijk vinden.
Lijkt net de Klokkenluider van Notredame.
Wie?quote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Als je doelt dat die beschrijving eerder slaat op Tyrion, dan eens. Maisie isquote:Op zondag 17 mei 2015 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarop?quote:
Dat meisje dat Arya speelt.quote:
Tyrion is een aantrekkelijkere vrouw dan Maisiequote:Op zondag 17 mei 2015 20:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Als je doelt dat die beschrijving eerder slaat op Tyrion, dan eens. Maisie isnet zo prettig gestoord als Arya
omg!!!quote:Op zondag 17 mei 2015 20:52 schreef Take_A_Picture het volgende:
Gvd hbo Go icm ziggo ligt eruit, al een paar dagen. Kan ik de ep niet morgenochtend zien
Tenzij ze het vannacht fixen, probleem is al een paar dagen.
Ik word altijd een klein beetje moordlustig als iemand die term gebruikt voor wat dan ook.quote:
Arya ook, go figurequote:Op zondag 17 mei 2015 21:40 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik word altijd een klein beetje moordlustig als iemand die term gebruikt voor wat dan ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |