Ik stop ook werkelijk met kijken hoorquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als Stannis dood gaat, heb ik geen reden meer om te kijken behalve Olenna en Roose.
King of the Ashesquote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:58 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik gun het hem om Hand of the King te zijn, meer niet.
Als deze vent gaat heersen dan blijft er niet veel van de Seven Kingdoms over
haha same here, ik werd vanmorgen wakker van yes de allerlaatste Mad Men en nieuwe GoT. Heb een uur zitten wachten op de nieuwe torrents voordat ik mij realiseerde dat het vrijdag was.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 13:33 schreef So_Surreal het volgende:
Klote Hemelvaart.
Door die vrije dag dacht ik dacht het vandaag maandag is en er dus alweer een nieuwe episode zou zijn
Dan was Tyrion al lang dood.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 12:46 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het kutte ook, hoe meer likeable de personages zijn, hoe waarschijnlijker het is dat ze afgemaakt gaan worden.
RIP Jaime
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:08 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou niks gaan suggereren, krijgen we die ellende weer
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tyrion, Dany en Jon zijn de échte hoofdrolspelers, die zie ik niet zo snel doodgaan. Ze vertegenwoordigen elk een deel van ''het land'' (continent, je snapt me wel) en zijn onmisbaar.
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Right...quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbondenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:48 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Zo onmisbaar zijn ze niet. Sterker nog, Jon en Dany blijf ik saaie personages vinden.
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:23 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Die drie zijn de basis, de andere personages zijn op een of andere manier aan een (of twee) van hen verbonden
Dit is mijn mening hè, dit is wat ik denk.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 17:32 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Bullshit dat ze dan niet dood kunnen. Jon zie ik namelijk nog wel een keer doodgaan.
Ik zie niet in hoe Tyrion een basis is trouwens. Als hij nu dood gaat zal alles gewoon doorgaan.
quote:Op vrijdag 15 mei 2015 15:50 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nietus! Hij gaat Dany leren hoe ze op de rug van haar schatjes kan vliegen.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:23 schreef Nielsch het volgende:
Sinds Tyrion z'n vader heeft vermoord is zijn rol vrij insignificant. Mocht hij nu doodgaan dan gaat het leven van Dany, Varys en dat in KL gewoon door.
Prima toch, kunnen we ons weer focussen op de verhaallijnen die wel interessant zijn. #brandstapelvoordany #doodsbedreigingquote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Als Dany sterft is meteen 30% van de verhaallijn weg, ongeacht of jij haar nu saai of spannend vindt...
Alle leuke verhaallijnen stoppen ze mee (Beric, Thoros, Blackfish, Edmure) en we krijgen meer Danny, Grey Worm en Missandei, en de "stoere" vrouwen uit Dorne.quote:Op vrijdag 15 mei 2015 16:59 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Dat is toch geen probleem? Genoeg andere verhaallijnen.
Hand of the Queenquote:Op vrijdag 15 mei 2015 18:52 schreef Nielsch het volgende:
Tyrion was echt baas als Hand, jammer dat hij niet meer in zo'n rol zit. Hopelijk snel weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |