Joffreyquote:Op maandag 18 mei 2015 13:29 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ja Tommen, zacht ei. Als Joffrey daar nog had gezeten hadden al die sparrows nu dood geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
Hoop echt dat Stannis die Ramsey goed te grazen neemt.quote:Op maandag 18 mei 2015 13:49 schreef Gezicht het volgende:
Sansa
Theon houdt het ook niet lang meer zo.
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:36 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Zeg dan ook direct hoe
Anders gaan mensen weer klagen hoe dat kan terwijl Ramsay zijn worsie d'r af gehakt heeft
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]WhutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
quote:Op maandag 18 mei 2015 14:07 schreef tostitomaatkaas het volgende:
[..]Wat begrijp je niet aan zonder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Preview EP 7:dat kan je daar niet echt uit halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
Hij durft normaal gesproken niet eens een woord te zeggen in het bijzijn van Sansa.. Laat staan dat Sansa een normale opmerking terug plaatstquote:
quote:Op maandag 18 mei 2015 13:54 schreef gazhims3lv het volgende:
Preview EP 7:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cersei denkt sowieso slim te zijn, door de totale macht toe te eigenen in kings landing (dat denkt ze iig), maar bailish zet nooit in op een verliezende paard. als cersei zwak is zal hij haar als een baksteen laten vallen.
de loyaliteit van de tyrells raakt ze kwijt / martell is nooit echt loyaal geweest / walder frey kan je nooit op bouwen en the north rooit zijn eigen zaakjes als de boltons winnen / als stannis wint krijgt stannis ook nog eens het noorden mee tegen de lanisters
cersei graaft haar eigen graf, alleen heeft ze het nog niet door
Cersei: "You're not half as clever as you think you are."
Tyrion: "That still makes me more clever than you."Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rugquote:Op maandag 18 mei 2015 14:23 schreef FRseezu het volgende:
[..]
Idd, dacht dat de rape scene van daenerys erg was maar dit...
Dr ouders stonden toe te kijken bij die scene. Had je wat schokkends verwacht dan?quote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rug
jip daar zal olenna wel voor gaan verwacht ik, misschien kan ze dealen met die sparrowquote:Op maandag 18 mei 2015 15:08 schreef Joosie200 het volgende:
Met Littlefinger, Olenna in da house is het in King's Landing meteen een stuk boeiender. Mag toch hopen dat het publiek geheim de High Sparrow ook ten ore komt en/of dat ie er nog even fijntjes aan herinnerd wordt. Zo van.. als de Tyrells moeten vallen, trek Cersei mee aub. Liegen ten overstaan van de 7 gods ala, biecht uw zonde op en het is vergeven no? Maar incest is imo een stuk kwalijker, daar kunnen ze niet mee weg komen.
something at least more fapablequote:Op maandag 18 mei 2015 15:16 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Had je wat schokkends verwacht dan?
Pak die scène waarbij Sansa zich aankleedde met die opa van de small council of gewoon als ze de trap af komt full in black. Genoeg smakelijks heurquote:Op maandag 18 mei 2015 15:15 schreef Slayage het volgende:
[..]
idd met dany kregen we nog tieten te zien. in deze scene alleen maar een ontblote rug
Mag het hopen, it's pay-back time en Littlefinger weet dat Cersei en co afgeschreven zijn. Die wil nog even Cersei voor zijn karretje spannen om Lord of the Vale + Warden of the North te worden door Winterfell mee te pakken + Sansa tijdig te redden en stiekem gewoon goed is in Risk/landjepik spelen.quote:Op maandag 18 mei 2015 15:18 schreef Slayage het volgende:
[..]
jip daar zal olenna wel voor gaan verwacht ik, misschien kan ze dealen met die sparrow
ik begin steeds meer respect te krijgen voor onze pooierquote:Op maandag 18 mei 2015 15:21 schreef Joosie200 het volgende:
Mag het hopen, it's pay-back time en Littlefinger weet dat Cersei en co afgeschreven zijn. Die wil nog even Cersei voor zijn karretje spannen om Lord of the Vale + Warden of the North te worden door Winterfell mee te pakken + Sansa tijdig te redden en stiekem gewoon goed is in Risk/landjepik spelen.
quote:Op maandag 18 mei 2015 15:14 schreef Slayage het volgende:
[..]Tywin zei iets vergelijkbaarsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cersei denkt sowieso slim te zijn, door de totale macht toe te eigenen in kings landing (dat denkt ze iig), maar bailish zet nooit in op een verliezende paard. als cersei zwak is zal hij haar als een baksteen laten vallen.
de loyaliteit van de tyrells raakt ze kwijt / martell is nooit echt loyaal geweest / walder frey kan je nooit op bouwen en the north rooit zijn eigen zaakjes als de boltons winnen / als stannis wint krijgt stannis ook nog eens het noorden mee tegen de lanisters
cersei graaft haar eigen graf, alleen heeft ze het nog niet door
Cersei: "You're not half as clever as you think you are."
Tyrion: "That still makes me more clever than you."
Vanaf 1 minuut
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |